Forum

2166

innlogget

40193

medlemmer

Norges største og beste møteplass for homofile, bifile og transpersoner!

Bli medlem gratis!

© GAYSIR AS
Om oss  • Personvern  • Annonsering
Tips oss: [email protected]
  • skypegutt94

Hva er den største hverdagsirritasjonen?

13. mar 2019 21:30 | Vist 1762 ganger.
  • Justin Case

# 1. 13. mar 2019 21:32 Jeg er evig optimist. Dermed er JEG manges hverdagsirritasjon 👋
  • firth

# 2. 13. mar 2019 21:32 meningsløse innlegg på ulike forum jeg frekventerer:)
  • Skogsmorvel

# 3. 13. mar 2019 21:32
    skypegutt94 skrev 13.03.19 kl. 21:30

Fattern

• Henrik3

# 4. 13. mar 2019 21:33 Jeg sitter svært mye inne, og mye av frustrasjonen min går ut på at jeg ikke kommer meg ut av huset.
    Ellers er jordbærlakris det verste jeg vet om.
  • Justin Case

# 5. 13. mar 2019 21:35 Folk som irriterer seg uten en viss handlingsevne til å gjøre noe med årsaken til irritasjonen. DET er faktisk irriterende 😟
  • Ethan Gray

# 6. 13. mar 2019 21:36 Folk som smatter med tyggis, folk som stopper opp midt på fortauet for å se på mobilen/vente på bussen, folk som står rett foran melkeskapene/kjøttpåleggskapene på butikken mens de lenge vurderer hva de skal ha, folk som skal krangle om betaling for poser på samme butikken mens de ser seg selvgod bakover i køen og tror de tar en krangel for laget, gamle folk som tror de kan oppføre seg som rævhøl fordi de ble født litt tidligere enn de fleste andre, ja og så litt til.

Peace og sånn.

• Henrik3

# 7. 13. mar 2019 21:37
    Justin Case skrev 13.03.19 kl. 21:35
    Folk som irriterer seg uten en viss handlingsevne til å gjøre noe med årsaken til irritasjonen. DET er faktisk irriterende 😟

Vel, bare prøv og smil til meg før frokost kaffen, da blir det handlet, det er sikkert
  • idefix

# 8. 13. mar 2019 21:39 El-biler i kollektivfelt og bilister som ignorer innkjørings forbud i rushtid. Noe som gjør at jeg kommer senere dit jeg skal
  • Sacha_

# 9. 13. mar 2019 21:41 Kolleger som slurver pâ jobben
  • # 10. 13. mar 2019 21:41
    Dette innlegget er fjernet. Moderatorgrunn: Annet. Tomt innlegg
  • skypegutt94

# 11. 13. mar 2019 21:43
    Ethan Gray skrev 13.03.19 kl. 21:36
    Folk som smatter med tyggis, folk som stopper opp midt på fortauet for å se på mobilen/vente på bussen, folk som står rett foran melkeskapene/kjøttpåleggskapene på butikken mens de lenge vurderer hva de skal ha, folk som skal krangle om betaling for poser på samme butikken mens de ser seg selvgod bakover i køen og tror de tar en krangel for laget, gamle folk som tror de kan oppføre seg som rævhøl fordi de ble født litt tidligere enn de fleste andre, ja og så litt til.

Peace og sånn.

Generelt folk? Haha. Min største irritasjon går til alle som går på buss/trikk/tog før andre har gått av..

• -Aladdin-

# 12. 13. mar 2019 21:47 Ett visst forummedlem, evt. 4. Noen ganger 5'ish.
  • Esoteric

# 13. 13. mar 2019 21:49 Tapere som ikke klarer å "go with the flow" på Oslo S og andre steder med mange folk.
    Det vil si: De fleste klarer å gå om hverandre uten å kollidere, og holde et noenlunde ok tempo, men nå og da så har vi en og annen idiot som ikke evner dette, og stanser på de dummeste steder og holder på å kollidere med folk så de må skifte bane. Også er de verdensmestere i å stå helt i ro på VENSTRE side av rulletrappa og blokkere for alle normale folk som gjerne vil frem dit de skal før dagen er over. Vel, helt til de møter meg, that is. For jeg sier i fra. Som regel på en hyggelig måte.

Men jeg sier VELDIG klart og tydelig i fra til de som måtte prøve å fiste seg inn på toget før de 30 folka som skal av er halvferdig med å forlate toget.

"SLIPP FOLK AV FØR DU PRESSER DEG PÅ, DIN EGOISTISKE PIKKSLIRE!"
    -Ekte sitat fra meg i overnevnte situasjon.

• Toffin

# 14. 13. mar 2019 21:49 Jeg lar meg veldig sjelden irritere, men når det skjer, -skjer det som oftest ombord i fly. Foreldre som ikke greier å få pøbelfrøene sine til å stoppe å sparke i setet foran, eller han som alltid legger ned setet og plasserer det i fanget på deg som sitter bak, får fram dyret i åpenbaringen i meg. Heldigvis er jeg ikke det minste redd for å si fra.
  • Yacob

# 15. 13. mar 2019 21:52 Sjefen.

Justin Case skrev 13.03.19 kl. 21:35
    Folk som irriterer seg uten en viss handlingsevne til å gjøre noe med årsaken til irritasjonen. DET er faktisk irriterende 😟

Det enkleste er pistol.