Forum

463

innlogget

41412

medlemmer

Norges største og beste møteplass for homofile, bifile og transpersoner!

Bli medlem gratis!

© GAYSIR AS
Om oss  • Personvern  • Annonsering
Tips oss: redaksjonen@gaysir.no
  • Blonde Owl

Din perfekte mann/ dame

9. jul 2018 01:31 | Vist 1141 ganger. Ut ifra utseende, og personlighet karakteristikker. Hvordan ser drømme mannen, eller damen din ut?
  • Taakefyrsten

# 1. 9. jul 2018 09:34 Hen finnes ikke. Vi slår oss til ro med det nest beste. Eller også det tredje beste. Det er slik vi gjør det. Vi skal være kompatible. Den perfekte måtte først og fremst være en som godtar mindre perfekte som oss selv.
  • R0N

# 2. 9. jul 2018 09:35 Pierce Brosnan
    vedlegg
  • Toffin

# 3. 9. jul 2018 09:55 Jeg tror heller ikke den perfekte partner finnes i utgangspunktet, men at de man blir sammen med og deler livet med, blir den perfekte.
    Ingen av de fire jeg har hatt lange relasjoner med har utseendemessige likheter, men alle fire var oppegående, interesserte i politikk og samfunnsliv og ikke minst hadde humor og livslyst.
  • ArcticMonkey

# 4. 9. jul 2018 10:14 (red. kl. 10:15) Utseendemessig er han høy og mørk, gjerne fra Midtøsten, Pakistan, Nord-Afrika eller Latin-Amerika. Kombinasjonen muskler og litt fett er sykt digg. Personlighetsmessig er han intelligent, får meg til å le, spontan, eventyrlysten, har integritet og lidenskap.
  • Kranse

# 5. 9. jul 2018 10:27 Den perfekte finnes ikke.
  • Ingefæroter

# 6. 9. jul 2018 10:49 (red. kl. 10:51) Kjekk, mørk, veltrent, snill, morsom, intelligent. Traff ganske bra på alle punkter med gubben min.
  • Isbjørn

# 7. 9. jul 2018 11:12 Stortsett så må en ta ett lite kompromiss mellom utseende og personlighet.

Har treffet ganske bra med Icee, men kunne kanskje ha dempet temperamentet og sjalusien noe...
    På en annen side så har nok Icee gjort noen kompromisser når det gjelder kropp med meg..

• Lord Lolindir

# 8. 9. jul 2018 11:29 Sånn som på profilbildet mitt omtrentlig. Fire stykker er passe. Og en seng som er stor nok.
  • -Aladdin-

# 9. 9. jul 2018 13:45 Nerd, morsom, snill, monogam, mørkt/sort hår, litt skjegg, over 180 cm, sånn passe kropp (ikke for tynn), dirty i senga (deep in that pussy, got me drowning).
  • Zitronenfalter

# 10. 9. jul 2018 14:11 Som en flammende rød rose som strekker sin grønne stilk opp. Den grønne stilken svaier i vinden som puster svakt på den. Min flammende røde rose står alene iblant gress og trær. Så vakker, så uendelig vakker min flammende røde rose er..⚘
  • Jokke_89

# 11. 9. jul 2018 14:23 Kjekk,trent,intelligent,aktiv,snill.
  • Quidditch

# 12. 9. jul 2018 14:28 (red. kl. 14:31)
    Blonde Owl skrev 09.07.18 kl. 01:31
    Ut ifra utseende, og personlighet karakteristikker. Hvordan ser drømme mannen, eller damen din ut?

Høg og tynn transmann med ildraudt hår, grøne auger, umetteleg sex-apetitt og feit bankkonto.

Neida. Joda.

Kropp er ikkje så veldig viktig for meg, eigentleg. Men den "perfekte" mannen er sjølvstendig, smart, nøktern og kreativ, og ikkje så altfor sosial, for det orkar eg ikkje. Stort pluss for erfaring med motgang og jævelskap, for det kjem før eller sidan uansett.

• Ingefæroter

# 13. 9. jul 2018 15:32
    Ingefæroter skrev 09.07.18 kl. 10:49
    Kjekk, mørk, veltrent, snill, morsom, intelligent. Traff ganske bra på alle punkter med gubben min.

Oooohhh, og selvsagt poly/laus på tråden. Enda en innertier.

• Henry choice

# 14. 9. jul 2018 17:49 Kjekk mørk høy brune øyne med muskler og gjerne hårete. fint smil grei og snill
    vedlegg
  • Toffin

# 15. 9. jul 2018 18:07
    Ingefæroter skrev 09.07.18 kl. 15:32
    Oooohhh, og selvsagt poly/laus på tråden. Enda en innertier.