Forum

2763

innlogget

41356

medlemmer

Norges største og beste møteplass for homofile, bifile og transpersoner!

Bli medlem gratis!

© GAYSIR AS
Om oss  • Personvern  • Annonsering
Tips oss: redaksjonen@gaysir.no
  • Toffin

Verdens mest pompøse pop-ektepar er sure, vil saksøke NTNU.

10. mai 2018 10:30 (red. kl. 10:38) | Vist 1120 ganger. Beyoncé, latterlighetens utspjåka yppersteprestinne og mannen hennes, Jay-Z er sure på NTNUs avsløring av juks med avspillinger på musikkstrømmetjenesten Tidal.

Enn så lenge greier de ikke å dokumentere at NTNUs undersøkelser på oppdrag fra DN, inneholder faktiske feil. Derfor er det også, typisk nok, helt irrelevante innvendinger og problemstillinger de bærer til torgs. Som for eksempel :
    "– Dette er en svertekampanje fra en publikasjon som en gang har omtalt en av våre ansatte som en «israelsk etterretningsagent» og vår eier som en «dopdealer». Vi forventer ikke annet fra dem enn denne latterlige saken, løgner og falske påstander. Denne informasjonen var stjålet og manipulert, og vi vil kjempe hardt mot disse påstandene.

NTNU hever å ha funnet 320 millioner falske avspillinger og at 1,7 millioner brukerkontoer har vært misbrukt for å gjennomføre den påståtte svindelen.
    Det er Beyoncés album «Lemonade» og Jay-Zs album «The Life of Pablo» som den påståtte svindelen er knyttet til, og derved også de to artistene som får pengene som avspillingene kanaliseres.

DN hevder også at andre artister har tapt avspillingspenger pga. det påståtte jukset.

Hvem tror du på? NTNUs funn og DNs påstander, eller setter du penga dine på Beyoncé og Jay-Z?

vedlegg

Tror du på NTNU og DN (Dagens Næringsliv)?

1. Ja
    84,4%
    2. Nei
    9,4%
    3. Vet ikke.
    6,3%
    Totalt 96 avgitte stemmer.

• Aglar

# 1. 10. mai 2018 11:24 (red. kl. 11:26) Jeg tviler egentlig ikke i det hele tatt. Først starter de Tidal fordi de mener at de ikke tjener nok penger...

*kremt* Formue på over 9 milliarder kroner *kremt*

... og nå dukker dette opp. De er sykt talentfulle, men tydeligvis også sykt grådige.

• JonnyFraStovner

# 2. 10. mai 2018 11:27 Jomfru Maria var også svak for utringning så spott on
  • Penumbra

# 3. 10. mai 2018 11:27 Jeg tror ikke jeg kunne vært mer enig i hvordan du presenterer den såkalte Queen B-kjerringa. De har absolutt ingenting å klage over. Typisk tilfelle av grådighet og "mye vil ha mer".
  • Inner10

# 4. 10. mai 2018 11:30 (red. kl. 11:31) Tror nok Beyoncé vil klare å sno seg unna, så hun tilsynelatende ikke har noe med saken å gjøre. Å bli knytta opp til svindel ville nok vært en smule skadelig for populariteten hennes...
  • Milan901

# 5. 10. mai 2018 11:31 Beyonce overrated
  • rob1

# 6. 10. mai 2018 11:34
    Inner10 skrev 10.05.18 kl. 11:30
    Tror nok Beyoncé vil klare å sno seg unna, så hun ikke får noen offentlig skyld i dette. En svindeldom ville nok vært en smule skadelig for populariteten hennes...

Hvis man trekker fra 320 millioner nedlastinger kan det vel vise seg at hun egentlig ikke er populær i det hele tatt? 😱
  • Toffin

# 7. 10. mai 2018 11:48
    Penumbra skrev 10.05.18 kl. 11:27
    Jeg tror ikke jeg kunne vært mer enig i hvordan du presenterer den såkalte Queen B-kjerringa. De har absolutt ingenting å klage over. Typisk tilfelle av grådighet og "mye vil ha mer".

Jo altså dette jomfru-føkkings-maria-greiene hennes er jo nesten bare slått av sludderet til nøtt-keisen Kanye West.

• Genuflex

# 8. 10. mai 2018 12:06 Et problem her, The life of Pablo er en kanye west plate og ikke Jay-z
  • Toffin

# 9. 10. mai 2018 12:13
    Genuflex skrev 10.05.18 kl. 12:06
    Et problem her, The life of Pablo er en kanye west plate og ikke Jay-z

My bad, giga feil-sitering! Meg > < alle andre

• aktiverende

# 10. 10. mai 2018 12:23 (red. kl. 12:23)
    Toffin skrev 10.05.18 kl. 11:48
    Jo altså dette jomfru-føkkings-maria-greiene hennes er jo nesten bare slått av sludderet til nøtt-keisen Kanye West.

Ja det er derfor konserten hun holdt på Cochella i år allerede er beregnet som en av de største konsertbegivenheten dette decennium. Personlig ikke stor fan av verken Beyonce - selv om hun har noen bra sanger og et godt budskap. Jeg er dog ganske sikker på at hun ikke bruker mye tider og krefter på Tidal, dersom de fusker kommer nok dette fra et annet sted..Er dog mindre fan av sinte gretne norske gubber.

• Jacques Lu Cont

# 11. 10. mai 2018 12:31
    aktiverende skrev 10.05.18 kl. 12:23
    Ja det er derfor konserten hun holdt på Cochella i år allerede er beregnet som en av de største konsertbegivenheten dette decennium. Personlig ikke stor fan av verken Beyonce - selv om hun har noen bra sanger og et godt budskap. Jeg er dog ganske sikker på at hun ikke bruker mye tider og krefter på Tidal, dersom de fusker kommer nok dette fra et annet sted..Er dog mindre fan av sinte gretne norske gubber.

Er man sur, gretten gubbe fordi man stusser over at noen vil saksøke et universitet og forskningen deres??

• Toffin

# 12. 10. mai 2018 12:32
    Jacques Lu Cont skrev 10.05.18 kl. 12:31
    Er man sur, gretten gubbe fordi man stusser over at noen vil saksøke et universitet og forskningen deres??

Selvsagt, og kanskje særlig når tråden er lagt under "Tull og Tøys"

• aktiverende

# 13. 10. mai 2018 18:30 (red. kl. 18:37)
    Jacques Lu Cont skrev 10.05.18 kl. 12:31

Nei, men man er en sur gretten gubbe når ikke holder seg til saken og ymter ting som

Verdens mest pompøse pop-ektepar...

Beyoncé, latterlighetens utspjåka yppersteprestinne

jomfru-føkkings-maria-greiene
  • Kjøttmeis

# 14. 10. mai 2018 22:36 Synes trådstarters karakteristikker av kjendisene og medhørende meme er desto mer interessant enn denne svindelsaken.
  • Kjøttmeis

# 15. 10. mai 2018 22:37 (red. kl. 22:38)
    Toffin skrev 10.05.18 kl. 11:48

Greatest performance artist ever!

Helt ærlig. Psykose = kunst.