Forum

2767

innlogget

41800

medlemmer

Norges største og beste møteplass for homofile, bifile og transpersoner!

Bli medlem gratis!

© GAYSIR AS
Om oss  • Personvern  • Annonsering
Tips oss: redaksjonen@gaysir.no
  • BigNorwegian

Bør gapestokken frem?

14. feb 2018 11:16 | Vist 1992 ganger. En del ganger har butikken min blitt "angrepet" av de som vil homser vondt, ja jeg driver en "såkalt homsebutikk", hva det nåe enn innebærer.
    I går skjedde det igjen, en fyr kom og røsket ned homseflagget mitt og løp bortover gata, og kastet det fra seg.
    Gamle meg greide faktisk å ta igjen fyren og ga han en verbal overhøvling, noe na bare lo av.
    I dag finner jeg samme fyren inne på Gaysir, han bekrefter at det var han , at han står for det han gjorde og sikkert vil gjøre det igjen.

Bør sånne utleveres til spott og spe?

• Ingefæroter

# 1. 14. feb 2018 11:20 Jaaaaaaaaaa! Bring the drama, mama!
  • Henrik3

# 2. 14. feb 2018 11:22 Høres jo ut som han er homo selv? Kan han ha hatt andre motiver for å vandalisere flagget ditt? Kanskje han bare er drittsekk, kanskje han har andre problemer av noe slag? Kanskje du har fornærmet han på noe vis en gang?
  • BigNorwegian

# 3. 14. feb 2018 11:27 Gjort han oppmerksom på at det ligger en debatt i forumet, se om han er tøff nok til å kommentere.
  • Henrik3

# 4. 14. feb 2018 11:29
    BigNorwegian skrev 14.02.18 kl. 11:27
    Gjort han oppmerksom på at det ligger en debatt i forumet, se om han er tøff nok til å kommentere.

Er ikke så veldig glad i slik gapestokk, jeg. Han burde be om unnskyldning i en melding til deg, synes jeg, så kunne dere skværet opp på bakrommet.
  • BigNorwegian

# 5. 14. feb 2018 11:35
    Henrik3 skrev 14.02.18 kl. 11:29
    Er ikke så veldig glad i slik gapestokk, jeg. Han burde be om unnskyldning i en melding til deg, synes jeg, så kunne dere skværet opp på bakrommet.

Å stakkars han, ja det er sikkert synd på han, siden han fortsatt forsvarer og står for at det ikke skal være sånne flagg i offentlige gater.

• Henrik3

# 6. 14. feb 2018 11:37
    BigNorwegian skrev 14.02.18 kl. 11:35
    Å stakkars han, ja det er sikkert synd på han, siden han fortsatt forsvarer og står for at det ikke skal være sånne flagg i offentlige gater.

Det spiller ingen rolle hva han mener. Han har ikke lov til å vandalisere din eiendom. Han får fremme politisk forslag om forbud mot flagging da, ikke ødelegge andres eiendom. Men er du sikker på at dette var motivet?
  • BigNorwegian

# 7. 14. feb 2018 11:39 Aldri sett vedkommende før jeg, hvordan kan jeg da vite det.
  • flaneur

# 8. 14. feb 2018 11:39
    BigNorwegian skrev 14.02.18 kl. 11:35

Ja, det er jo synd på folk som har sånne holdninger. De kan ikke ha det helt godt med sitt forhold til verden rundt seg. Han sliter sikkert med mer enn bare det å akseptere helt ukontroversielle flagg på gaten.

• Lystmy

# 9. 14. feb 2018 11:41 Når jeg var liten så pleide forelska gutter å ta luen til jenten de likte ekstra godt slik alt de skulle komme løpende etter dem.... Når jeg tenker etter var det noen gutter som tok andre gutter sin lue også, selvom det sjeldent fikk samme forklaring.

Just saying

• Henrik3

# 10. 14. feb 2018 11:42
    BigNorwegian skrev 14.02.18 kl. 11:39
    Aldri sett vedkommende før jeg, hvordan kan jeg da vite det.

Ok, jeg gir meg. Det var skikkelig drittsekk oppførsel av ham. Men ofte ligger det jo andre ting bak, rus, kanskje andre ting, jeg vet ikke?
  • BigNorwegian

# 11. 14. feb 2018 11:45 Ganske pussig at det ikke har blitt stillt spørsmål om det har blitt anmeldt, har en følelse av at det spørsmålet hadde blitt stillt ganske fort om det hadde vært en av "våre nye landsmenn" som hadde gjort noe sånt.
    Hvorfor ikke nå, er det fordi det er en som er på gaysir?
  • EnSak

# 12. 14. feb 2018 11:45 Nei, jeg syntes gapestokk hører til filmer hvor handlingen er langt tilbake i tid.

Greit å føle de fortjener det, men grenser blir tøyd og plutselig gapestokker vi alt hvis vi begynner å godta den måten.

• EnSak

# 13. 14. feb 2018 11:47
    BigNorwegian skrev 14.02.18 kl. 11:45
    Ganske pussig at det ikke har blitt stillt spørsmål om det har blitt anmeldt, har en følelse av at det spørsmålet hadde blitt stillt ganske fort om det hadde vært en av "våre nye landsmenn" som hadde gjort noe sånt.

Fordi du spør om gapestokking og ikke om å anmelde han.

• Lord Lolindir

# 14. 14. feb 2018 11:54 Hærverk og vandalisme hører ikke hjemme noe sted, uansett hvem det er mot.
  • Søkt

# 15. 14. feb 2018 11:56
    BigNorwegian skrev 14.02.18 kl. 11:45
    Ganske pussig at det ikke har blitt stillt spørsmål om det har blitt anmeldt, har en følelse av at det spørsmålet hadde blitt stillt ganske fort om det hadde vært en av "våre nye landsmenn" som hadde gjort noe sånt.

Kanskje fordi du antyder at mannen skal fysisk avstraffes i en gapestokk, noe som i seg selv også ville vært ulovlig?