Forum

565

innlogget

41989

medlemmer

Norges største og beste møteplass for homofile, bifile og transpersoner!

Bli medlem gratis!

© GAYSIR AS
Om oss  • Personvern  • Annonsering
Tips oss: redaksjonen@gaysir.no
  • crownen

snusing

3. jan 2018 21:50 | Vist 579 ganger. Hei noe som er mye snakk om er snusing og hvor u sexy eller sexy de er jeg selv syns de er veldig lite sexy men snuser og føler de har en beroligende effekt .

Ser mye av den yngre garde og spesielt jenter og har fått moten med og snuse og hva syns dem om dette om man vil ikke date eller date noen som snuser eller ikke ?

jeg selv vil ikke snuse før ett treff og muligens gå en del timer uten før ett møte og kanskje skylde munn i fluor eller noe slikt .

Hadde en jeg skulle treffe og hadde en snus i munn tenkte rett og slett ikke på att den var der og er litt skamfull .

åssen er de med dem og denne trenden ?

• Henrik3

# 16. 3. jan 2018 22:49
    Zolex skrev 03.01.18 kl. 22:46
    1. Jeg liker ikke varm drikke, så all kaffe, kakao, te osv. må stå for å kjøle seg ned før jeg drikker det.
    2. (Svart) Kaffe smaker ikke like godt som sitronsaft.

Jeg har sjeldent behov for koffein, så å drikke kaffe for meg gir ingen mening med mindre jeg trenger ekstra energi eller må holde meg våken. Uten koffeinavhengighet blir jeg heller ikke rastløs, sløv eller trøtt når jeg ikke får i meg koffein.

Som du ser kan man argumentere mot kaffe dersom man ikke har utviklet koffeinavhengighet på samme måte som man kan argumentere mot snus dersom man ikke har utviklet nikotinavhengighet.

Vel, du kunne jo finne deg noe med kullsyre, eller en eller annen veldig fet drink. Det ville også gi samme motstand. Poenget er bare at man skal kunne ha noe å gjøre eller kose seg med når man sitter i godt selskap eller vil slappe av. Noe som varer litt lengre enn et glass vann.
  • Zolex

# 17. 3. jan 2018 23:01
    Henrik3 skrev 03.01.18 kl. 22:49
    Vel, du kunne jo finne deg noe med kullsyre, eller en eller annen veldig fet drink. Det ville også gi samme motstand. Poenget er bare at man skal kunne ha noe å gjøre eller kose seg med når man sitter i godt selskap eller vil slappe av. Noe som varer litt lengre enn et glass vann.
    Nei, det er ikke det samme. Mange drikker en kopp kaffe på morgenen. En kopp til lunsj. En kopp etter lunsj. En kopp når de kommer hjem fra skole/jobb. En kopp etter middag. Noen drikker flere kopper inne i mellom dette. Når kaffe er blitt en del av den daglige rutinen vil jeg sammenligne det med å røyke eller snuse, for da ligger det en avhengighet til grunn på lik linje som nikotinavhengighet. Forskjellen er hvilket stimulerende stoff man er avhengig av, og hvilken effekt det har. Det du snakker om nå blir noe av det samme som å røyke i sosiale lag, for "poenget er bare at man skal kunne ha noe å gjøre eller kose seg med når man sitter i godt selskap eller vil slappe av."
  • Henrik3

# 18. 3. jan 2018 23:04
    Zolex skrev 03.01.18 kl. 23:01
    Nei, det er ikke det samme. Mange drikker en kopp kaffe på morgenen. En kopp til lunsj. En kopp etter lunsj. En kopp når de kommer hjem fra skole/jobb. En kopp etter middag. Noen drikker flere kopper inne i mellom dette. Når kaffe er blitt en del av den daglige rutinen vil jeg sammenligne det med å røyke eller snuse, for da ligger det en avhengighet til grunn på lik linje som nikotinavhengighet. Forskjellen er hvilket stimulerende stoff man er avhengig av, og hvilken effekt det har. Det du snakker om nå blir noe av det samme som å røyke i sosiale lag, for "poenget er bare at man skal kunne ha noe å gjøre eller kose seg med når man sitter i godt selskap eller vil slappe av."

Ja, du har rett i at det er avhengighetsskapende, men kaffe er faktisk ganske sunt, har jeg hørt. Jeg tror folk som drikker kaffe får lettere ereksjon og så får de visst færre hjerteproblemer. Men alt med måte selvsagt.
  • SplashBoy

# 19. 3. jan 2018 23:28
    duppedings skrev 03.01.18 kl. 22:06
    Forstår ikke at folk starter med røyk eller snus. Så vidt jeg forstår, er det ingen som liker sin første snus eller blås, og det kan i starten gi den samme effekten som man får om man senere prøver å slutte (kvalme og uggen følelse), når man er hekta. Hvorfor tvinger da folk seg til å begynne?!

hvor står det at ingen liker sin første røyk, snus, etc?
    Jeg elsket min første røyk
  • SplashBoy

# 20. 3. jan 2018 23:30
    INTP skrev 03.01.18 kl. 22:31
    Et beger med sitronsaft hadde gjort samme nytten, altså?

3 glass med oppvarmet sitron er et must rett før leggetid
  • SplashBoy

# 21. 3. jan 2018 23:31
    Henrik3 skrev 03.01.18 kl. 22:41
    Til kaffen er det fint med litt sjokolade ved siden av. Mens øl må man ha fet og grov pølse til :)

hvor mange utenom meg tenkte noe helt annet enn en kjøttpølse? hehe
  • Henrik3

# 22. 3. jan 2018 23:32 (red. kl. 23:33)
    SplashBoy skrev 03.01.18 kl. 23:31
    hvor mange utenom meg tenkte noe helt annet enn en kjøttpølse? hehe

Du har ikke vært i tyskland da. Det var der de serverte denne herligheten...................... Nei, ikke på reeperbahn.
  • kaketre

# 23. 4. jan 2018 19:19 Jeg røyka i 10 år, men gikk over til snus for noen måneder siden. Ingen av delene er sexy, men jeg syns det er bedre å ha en liten kul som de færreste tenker over i overleppa enn å lukte som et askebeger. Mindre plagsomt for andre, og jeg slipper å bli enda mer ukonsentrert enn jeg allerede er fordi jeg føler behov for å gå ut for å tenne en røyk. Hovedgrunnen til at jeg byttet er nok at kjæresten bor i 4 etasje uten heis, men jeg ser at jeg trives bedre med snus enn røyk. Det beste ville vel vært å kutte ut nikotin helt, men det har jeg foreløpig gitt opp