Forum

2708

innlogget

41308

medlemmer

Norges største og beste møteplass for homofile, bifile og transpersoner!

Bli medlem gratis!

© GAYSIR AS
Om oss  • Personvern  • Annonsering
Tips oss: redaksjonen@gaysir.no
  • Stavernlynet

G-punktet ditt?

30. des 2017 16:01 | Vist 1564 ganger. Jeg tror alle har et G-punkt som trigger oss vanvittig. Kliner jeg en mann skikkelig, har han motorvei til godsakene.

Ditt G-punkt?

• Toffin

# 1. 30. des 2017 16:04 Inni huet. Mennesker som får meg til å ville vite mer, lese mer, lytte til musikk mer, kan gjøre meg euforisk.

Pussig nok tror jeg vi snakker om to vidt forskjellige "godsaker"

• _Sheraton_

# 2. 30. des 2017 16:08 Balla
  • FunkyTurtle

# 3. 30. des 2017 16:12 Uff!!!!
  • Bara jag

# 4. 30. des 2017 16:13 Män har ju G punkt men P punkt. 😄
  • A Coral Room

# 5. 30. des 2017 16:13 (red. kl. 16:14) I en alder av 57 så tenker jeg nok mer på andre ting enn G-punkter og såkalte "godsaker ". Litt har man da utviklet seg gjennom årene.
  • # 6. 30. des 2017 16:18
    Dette innlegget er fjernet. Moderatorgrunn: Personangrep.
  • # 7. 30. des 2017 16:23
  • # 8. 30. des 2017 18:00
  • gre18cce

# 9. 30. des 2017 18:35
    Toffin skrev 30.12.17 kl. 16:04
    Inni huet. Mennesker som får meg til å ville vite mer, lese mer, lytte til musikk mer, kan gjøre meg euforisk.

da er jeg den rette , fram med smørklatten her skal det feires nyttår :-)

• Trident

# 10. 30. des 2017 18:50
    Toffin skrev 30.12.17 kl. 16:04
    Inni huet. Mennesker som får meg til å ville vite mer, lese mer, lytte til musikk mer, kan gjøre meg euforisk.

Altså helt seriøst altså? Spør av genuin nysgjerrighet - om hvordan man merker «eufori» som følge av at noen har ansporet eller inspirert - som ville vært mine begreper - at man leser eller lytter litt mer enn man ellers ville gjort ?

Minner litt om kristne som fraråder alkohol fordi man heller kan være rusa på Jesus eller livet. Not.

Det er noe helt annet. Ellers er det at vi ikke har en god nok operasjonell definisjon på «eufori».

Hadde selv vært redd jeg hadde hatt en manisk episode hvis jeg hadde merket «eufori» - hvis jeg følte det - etter at noen hadde bedt meg høre på ei ny fin låt jeg også likte. Eller lest en bok.

• Toffin

# 11. 30. des 2017 19:11
    Trident skrev 30.12.17 kl. 18:50
    Altså helt seriøst altså? Spør av genuin nysgjerrighet - om hvordan man merker «eufori» som følge av at noen har ansporet eller inspirert - som ville vært mine begreper - at man leser eller lytter litt mer enn man ellers ville gjort ?

Minner litt om kristne som fraråder alkohol fordi man heller kan være rusa på Jesus eller livet. Not.

Det er noe helt annet. Ellers er det at vi ikke har en god nok operasjonell definisjon på «eufori».

Hadde selv vært redd jeg hadde hatt en manisk episode hvis jeg hadde merket «eufori» - hvis jeg følte det - etter at noen hadde bedt meg høre på ei ny fin låt jeg også likte. Eller lest en bok.

Jeg lar meg gjerne begeistre av mennesker som gir meg nye erfaringer og opplevelser.
    Jeg burde kanskje dempet beskrivelsen og brukt glede i stedet for eufori, men det var et eller annet med "godsakene" i startinnlegget som måtte få et svar.

• Kjøttmeis

# 12. 30. des 2017 21:03 Er ikke det i stjerten?
  • FunkyTurtle

# 13. 30. des 2017 22:19 Er det prostata vi snakker om?
  • Flax

# 14. 31. des 2017 20:03 (red. kl. 20:04) Menn har nok flere "G-punkt" på kroppen, mye mer enn bare ett.
    Fant et bilde av ei leirtavle fra ca 6000 år tilbake med markeringer for slike sex stimulerende steder på kroppen.
    (tror den leirtavla var for bestemor sin opplæring av barnebarnet for å bli fruktbar..?)
  • kjeksboks

# 15. 1. jan 2018 00:54
    FunkyTurtle skrev 30.12.17 kl. 22:19
    Er det prostata vi snakker om?

I følge en på diskusjon.no så var det bare medie-propaganda at vi har g-punkt der.