Forum

676

innlogget

41990

medlemmer

Norges største og beste møteplass for homofile, bifile og transpersoner!

Bli medlem gratis!

© GAYSIR AS
Om oss  • Personvern  • Annonsering
Tips oss: redaksjonen@gaysir.no
  • Malefun4U

2. runde

30. des 2017 01:16 (red. kl. 01:18) | Vist 458 ganger. Jeg har opplevd å gå inn i samme forhold 2. runde. Alt er vel inntil det braker løs med de samme mekanismene. Noen som har opplevd noe lignende? Spørsmålet er om man skal gjenta dårlig forhold?
  • Sacha_

# 1. 30. des 2017 01:21
    Malefun4U skrev 30.12.17 kl. 01:16
    Jeg har opplevd å gå inn i samme forhold 2. runde. Alt er vel inntil det braker løs med de samme mekanismene. Noen som har opplevd noe lignende? Spørsmålet er om man skal gjenta dårlig forhold?

Hvorfor gjenoppta et dårlig forhold?

• SeekNDstroy

# 2. 30. des 2017 01:27 Noen tiltrekker seg slike mennesker i forskjellige former.
  • Keep in Touch

# 3. 30. des 2017 01:44
    SeekNDstroy skrev 30.12.17 kl. 01:27
    Noen tiltrekker seg slike mennesker i forskjellige former.

Det stemmer! Det finnes f.eks. mange eksempler på folk som til slutt klarer å komme seg ut av et forhold hvor de har vært voldsutsatt, for så i neste omgang rote seg inn i et nytt forhold som er like mye preget av vold...

• ViKiNG76

# 4. 30. des 2017 01:48 Det hjelper godt å huske hvorfor det ble slutt 1, gangen
    Hva er poenget med runde nr2 da?
    Man trenger neppe oppføre seg desperat av utvalget i verden idag, selvom1/10 er lite å samle på
  • løkkamann39

# 5. 30. des 2017 02:02 Ja, jeg har gått en runde 2 med samme person. Vi snakket mye om å gjøre ting annerledes andre gangen, men det ble det samme somi runde 1. Vi kastet bort 4 år på det der. Lærte ikke leksa den første gangen.
  • Isbjørn

# 6. 30. des 2017 12:14
    Malefun4U skrev 30.12.17 kl. 01:16
    Jeg har opplevd å gå inn i samme forhold 2. runde. Alt er vel inntil det braker løs med de samme mekanismene. Noen som har opplevd noe lignende? Spørsmålet er om man skal gjenta dårlig forhold?

Har ikke noe godt svar til deg.

Men har ett bekjent par som ser ut til å værra på andre runde nå.

Kjenner ikke til deres situasjon.

Men dems situasjon:

Ene er helt åpen, men veldig sjalu. Men skiller på vennskap og "mistenkte"
    Den andre er bifil i skapet. Og har derfor en "kvinnelig kjæreste for familien"

Han åpne sliter med dette, og får av og til sjalusi utbrudd.
    Siste utbrudd gjorde att han "skulle vise" hvordan det føles å se partneren sin med en annen person.
    Og hadde da en date med en annen mann. (Ikke sex date)

Han i skapet tolererte da ikke dette og avsluttet forholdet. (Tros for att han gjør det samme nesten daglig med hun som ovenfor familien er kjæresten hans)

Nå er dem tydeligvis i sammen igjen, (Ikke hundre prosent bekreftet) Thailand tur i sammen, og han åpne har satt status "i forhold"

Så slikt skjer jo, du er ikke alene. Hva som er best for deg og din partner er uvisst. Ikke mange andre som kan svare på.

håper dere finner ut av det

• B82

# 7. 30. des 2017 12:26 Forhold?? Aner jeg ikke hva er. Lykke til 🤗