Forum

1585

innlogget

42015

medlemmer

Norges største og beste møteplass for homofile, bifile og transpersoner!

Bli medlem gratis!

© GAYSIR AS
Om oss  • Personvern  • Annonsering
Tips oss: redaksjonen@gaysir.no
  • 0rest_

Er du en dramaqueen?

28. des 2017 16:09 | Vist 1084 ganger. Et av de begrepene som mange homsofilerte ynder å strø om seg med er "dramaqueen". Det virker som om terskelen for å bruke dette begrepet om ANDRE er ganske lav til tider.. så: hva legger DU i begrepet dramaqueen? hvor mye el lite må til for å klassifisere som dramaqueen? og hvorfor er det ingen heterofile menn som kaller hverandre for dramaqueen? jeg spurte min heterokompis senest i går, og han hadde aldri hørt det fra noen av sine kompiser..
  • Henrik3

# 1. 28. des 2017 16:11
    0rest_ skrev 28.12.17 kl. 16:09
    Et av de begrepene som mange homsofilerte ynder å strø om seg med er "dramaqueen". Det virker som om terskelen for å bruke dette begrepet om ANDRE er ganske lav til tider.. så: hva legger DU i begrepet dramaqueen? hvor mye el lite må til for å klassifisere som dramaqueen? og hvorfor er det ingen heterofile menn som kaller hverandre for dramaqueen? jeg spurte min heterokompis senest i går, og han hadde aldri hørt det fra noen av sine kompiser..

Hva mener du!! ER JEG EN DRAMAQUEEN!! Fy faen, alle er mot meg altså. Og hva har jeg gjort mot deg? Ingenting. Faen, nå må jeg grine.
  • FunkyTurtle

# 2. 28. des 2017 16:12 Dramaaa!
  • Akamaru

# 3. 28. des 2017 16:14 En sjelden gang. Ganske rolig bamse for det meste. Men om situasjonen behøver det. Så kan jeg gå i full Beyoncé.

• 0rest_

# 4. 28. des 2017 16:14 Jeg hadde riktignok drama som valgfag på vid.gående, men ble aldri en dramaqueen..
  • Anca

# 5. 28. des 2017 16:43 Tegn på at man er en dramaqueen: "Jeg takler ikke drama!"
  • kattmedslips

# 6. 28. des 2017 16:43
    Anca skrev 28.12.17 kl. 16:43
    Tegn på at man er en dramaqueen: "Jeg takler ikke drama!"

Ord.
  • Bambibolla1

# 7. 28. des 2017 16:49 Lite drama, mye queen.
  • !!!brandy

# 8. 28. des 2017 16:55 (red. kl. 16:58) 1: Jeg så deg nede i byen i går, jeg hilste men du så meg ikke så derfor sletter jeg deg som venn på facebook. 2: Ankomme og storme inni stua på en fest å snakke høyest av alle( hei se på meg) hvor dårlig service taxiselskapet har, som var 10 minutt forsinket, og dessuten luktet sjåføren svette, guuuu jeg døøøør, jeg bare MÅ ha et glass prosecco!!. 2 typer dramaqueens
  • kattmedslips

# 9. 28. des 2017 16:59 Jeg opplever det noen ganger brukt som hersketeknikk:

Noen oppfører seg uakseptabelt. Når de får en reaksjon på oppførselen sin så slenger de ut dramaqueenbegrepet.

• TGB

# 10. 28. des 2017 17:01
    !!!brandy skrev 28.12.17 kl. 16:55
    1: Jeg så deg nede i byen i går, jeg hilste men du så meg ikke så derfor sletter jeg deg som venn på facebook. 2: Ankomme og storme inni stua på en fest å snakke høyest av alle( hei se på meg) hvor dårlig service taxiselskapet har, som var 10 minutt forsinket, og dessuten luktet sjåføren svette, guuuu jeg døøøør, jeg bare MÅ ha et glass prosecco!!. 2 typer dramaqueens

Den passiv-agressive dramadronninga i eksempel 1, er en gjenganger i homoverdenen.
  • 0rest_

# 11. 28. des 2017 17:16
    TGB skrev 28.12.17 kl. 17:01
    Den passiv-agressive dramadronninga i eksempel 1, er en gjenganger i homoverdenen.

Bitch, please!!

• !!!brandy

# 12. 28. des 2017 17:19 Og så har du den typen som kommer som en vind inn på et utsted, med nesa i været og hoffet sitt på slep. Hoffet består stort sett av venninner, gjerne litt smålubne. De kommer rett fra vors hvor de har pælma hvitvin og hatt trutmunnselfiekonkuranse :-) Alt de foretar seg ute forgår med store fakter og meg meg meg holdning :-)
  • Alexx

# 13. 28. des 2017 17:25 "Dramaqueen"-begrepet er jeg ikke så veldig kjent med. Men til tross for "Queen"- navnet, det er vel først og fremst menn, og da homofile menn som er "dramaqueens"....tror jeg da. Jeg vet i alle fall ikke om så mange jenter som er det. Mulig jeg har gått glipp av de, altså.
  • !!!brandy

# 14. 28. des 2017 17:30
    Alexx skrev 28.12.17 kl. 17:25
    "Dramaqueen"-begrepet er jeg ikke så veldig kjent med. Men til tross for "Queen"- navnet, det er vel først og fremst menn, og da homofile menn som er "dramaqueens"....tror jeg da. Jeg vet i alle fall ikke om så mange jenter som er det. Mulig jeg har gått glipp av de, altså.
    Er vel kanskje traktorlesber det heter? Av type flanellskjorte og « eg denge deg hvis du så mye som tar på meg!!» typer? Eller?
  • An errant soul

# 15. 28. des 2017 17:36 Om jeg er en dramaqueen?
    Nei vettu hva.
    Jeg er THE dramaqueen. Go big or go home 💁