Forum

2065

innlogget

42032

medlemmer

Norges største og beste møteplass for homofile, bifile og transpersoner!

Bli medlem gratis!

© GAYSIR AS
Om oss  • Personvern  • Annonsering
Tips oss: redaksjonen@gaysir.no
  • crownen

Gaver

24. des 2017 23:27 | Vist 1207 ganger. Hei og en forsinket (god) jul til alle

Noen som har fått gaver her gaver som har falt i smak eller åssen er de ?

Her har de blitt pølse en afrikaner og en indianer eller redneck som noen kaller seg + en fele kanskje mangler den noen strenger men de har falt i smak de jeg fikk i dag og de jeg har gitt også

Spent og høre i fra dem om de har vært gaver man har ønsket seg eller gaver som har falt i smak

vedlegg
  • Solav

# 1. 24. des 2017 23:46 Fått masse akevit - det falt i smak.
  • Metallica

# 2. 25. des 2017 00:03 (red. kl. 00:03) Fikk hjemmestrikket mariusgenser som jeg var veldig fornøyd med.
  • FunkyTurtle

# 3. 25. des 2017 00:16 Fikk f&f8 og wonderwoman på DVD:)
  • Isbjørn

# 4. 25. des 2017 00:16 litt skuffa over bruttern og familien hans.

Nå skal en ikke tenke slik kanskje,

Men han er gift, og dem har tre barn.
    Og veit att vi (meg og Icee kjøper til alle hver for oss)
    Det vil si att vi sender ti gaver. Nå er selvsagt ikke verdi så viktig, men ti gaver blir faktisk noen kroner.

Så fikk vi fra dem, en liten og en stor steikepanne. I sammen fra alle dem...
    Og dem vet vi har 4 gode hele og fine steikepanner fra før. + en skikkelig jernpanne.

Så jeg er litt skuffet att dem valgte én samle gave, og akkurat nå tenker jeg å gjøre det mot dem til neste år.
    Men det vil neppe skje..

Føler meg nå som en sutrer ..

• Lord Lolindir

# 5. 25. des 2017 00:20
    Isbjørn skrev 25.12.17 kl. 00:16
    litt skuffa over bruttern og familien hans.

Det vil si att vi sender ti gaver. Nå er selvsagt ikke verdi så viktig, men ti gaver blir faktisk noen kroner.

Og dem vet vi har 4 gode hele og fine steikepanner fra før. + en skikkelig jernpanne.

Så jeg er litt skuffet att dem valgte én samle gave, og akkurat nå tenker jeg å gjøre det mot dem til neste år.
    Men det vil neppe skje..

Kjøp en eske konfekt, så kan de dele.
  • R0N

# 6. 25. des 2017 00:24 Fikk rødvin og et par vinglass i krystall, Japansk kokkekniv (mac), et par gavekort (amfi/elkjøp), parfyme, skjerf som holder meg varm, og litt godis med penger. Men det beste har vært hele aften med kjære, nære og familie, det i seg selv er jo den beste gaven.
  • crownen

# 7. 25. des 2017 00:26
    Isbjørn skrev 25.12.17 kl. 00:16
    litt skuffa over bruttern og familien hans.

Men det vil neppe skje..

Kjenner meg igjen der fikk kun års kalender i fra en søster i forhold kjøpte bestandig for 200 kr til 5 enkelt og greit så får dem ikke noe lenger heller ikke jeg men de kan være de samme
  • idefix

# 8. 25. des 2017 00:31 Jeg er innbittmotstander av julegaver så jeg handler ikke og uttrykker misnøye over maset om hva jeg ønsker meg.
    Siden vi var hos min niese og forsåvidt hele slekta samlet så kjøpte jeg gave til minsten som opplevde sin første jul.
    Fikk selv juleutg av =Oslo og de hadde gitt penger til plan Norge. Slikt gjør meg fornøyd. Så fikk jeg 3 par sokker og noen kr fra foreldre, ett flaxlodd som skal byttes i nytt (25kr i premie), 2 flasker vin og en eske konfekt.
  • Sin22

# 9. 25. des 2017 00:34 Fikk Parfyme
    Noen spill til Nintendo Switch
    Gavekort
    Noen Funko figurer
    En tskjorte
    Litt snop etc
  • Isbjørn

# 10. 25. des 2017 00:39
    Lord Lolindir skrev 25.12.17 kl. 00:20
    Kjøp en eske konfekt, så kan de dele.

Hhehehe ja ..

Og unga er jo uansett alltid glade for sjokolade

• Voi voi

# 11. 25. des 2017 00:40 Slips med blinkende lys.
  • Kjøttmeis

# 12. 25. des 2017 00:57 Ingen som vil fortelle om gavene de ga?

Jeg fylte to fuglematere med frø og hang opp en meisebolle.

Glupsk jul!

• idefix

# 13. 25. des 2017 01:03
    Kjøttmeis skrev 25.12.17 kl. 00:57
    Ingen som vil fortelle om gavene de ga?

Jeg fylte to fuglematere med frø og hang opp en meisebolle.

Glupsk jul!

Ble bitering og rangle til minstemann i slekta. Intet mere
  • Zolex

# 14. 25. des 2017 01:34 Jeg er storfornøyd med årets gaver. Istedenfor å få en drøss med gaver på en gang har jeg fått en gave her og der den siste måneden. For et par uker siden satt jeg opp ny multifunksjonsskriver og Apple TV. Her om dagen fikk jeg ordentlig arganolje, og i dag har jeg fått nytt sengetøy, tøfler, sokker og noen hudpleieprodukter fra "merket mitt" (selges ikke i Norge, så måtte bestilles fra Portugal). Sistnevnte var uten tvil den største og beste overraskelsen.

Jeg er ikke så glad i det gavestyret som gjør at folk gir gaver bare for å gi gaver, jeg vil heller ha ting jeg ønsker meg eller som det ligger litt tanker bak, så jeg er litt skuffa over å ha fått penger i gave. For all del, penger kommer alltid godt med, så jeg tar det i mot med et stort smil, men et gavekort eller en enkel liten ting det var lagt litt energi i hadde nok gitt meg mye mer da jeg pakket opp.

• Kamfer

# 15. 25. des 2017 01:49 Fra mamma fikk jeg kr. 100.000,-
    Øremerket nytt kjøkken.
    Fornøyd med den gaven