Forum

2011

innlogget

41953

medlemmer

Norges største og beste møteplass for homofile, bifile og transpersoner!

Bli medlem gratis!

© GAYSIR AS
Om oss  • Personvern  • Annonsering
Tips oss: redaksjonen@gaysir.no
  • Metallica

Her får Victor (19) smake

15. des 2017 22:48 | Vist 1659 ganger. ...den norske svømmestjernens medaljekyss!
    http://www.tv2.no/sport/9556359/

Tja, hvorfor ikke bare feire seieren mot rivalen med å kline til? Jeg ser homo-hat kommentarene allerede haggler mot guttene i de fleste nettaviser's kommentarfelt på facebook nå. Kan ikke våre unge og lovende idrettstjerner ha det litt morro uten å bli dømt nord og ned av netttrollene og homofobene? Dårlige greier!

Hva synes Gaysir's brukere om dette stuntet?

Personlig synst jeg stuntet er helt konge. Og jeg synst at flere idrettstjerner burde gjøre slike stunt!

• Toffin

# 1. 15. des 2017 22:53 Bare morosamt med slike demonstrasjoner, og hvis homofobene får noia, dårlig hjerte og generelt dårlig mental helse av dette, -desto bedre.
    Slike provokasjoner burde det være flere av.
  • Maia83

# 2. 15. des 2017 23:03 Jeg tror det bidrar til ufarliggjøring og normalisering når kjekke idrettsgutter viser at de godt kan kysse en gutt.

Føler at "guttekyssing" er inne i en slags normaliseringsfase som "jentekyssing" har vært gjennom for en god del år siden - det vil si at det er i ferd med å bli "ikke noe big deal". Og det er bra. Jeg stemmer ja til mer kyssing mellom alle kjønn.

• Zitronenfalter

# 3. 15. des 2017 23:13 Sukkersøtt..😗😙😘😍
  • EnSak

# 4. 15. des 2017 23:15 Helt konge og se at to personer innen idretten gjøre det for å gi en stikker som svar til overfokuset på et kyss på kinnet.
  • Metallica

# 5. 15. des 2017 23:20 (red. kl. 23:24)
    Maia83 skrev 15.12.17 kl. 23:03
    Jeg tror det bidrar til ufarliggjøring og normalisering når kjekke idrettsgutter viser at de godt kan kysse en gutt.
    Det så ikke slik ut i kommentarene i nettavisenes feed på Facebook sånn rett etter saken ble langt ut desverre. Var stort sett bare negative kommentarer som 'æsj 'vel de er vel homser da' osv... Nå har de fleste avisene ryddet opp og slettet de mest grove kommentarene. Og tonen begynner å bli mer positiv i kommentarfeltene. Men tragisk at folk må hetse bare to gutter kysser forran pressen. Men for all del, dette burde flere idrettsutøvere gjøre, da de er forbilde for mangen unge, og kan gjøre ting enklere for de som er usikker på legningen sin ect. Det er helt greit å sende ut signaler til sine fans ect om at det er ok å kysse en annen gutt!
    Spesiellt innen fotballen trengs flere slike stunt.
  • Maia83

# 6. 15. des 2017 23:33
    Metallica skrev 15.12.17 kl. 23:20
    Det så ikke slik ut i kommentarene i nettavisenes feed på Facebook sånn rett etter saken ble langt ut desverre. Var stort sett bare negative kommentarer som 'æsj 'vel de er vel homser da' osv... Nå har de fleste avisene ryddet opp og slettet de mest grove kommentarene. Og tonen begynner å bli mer positiv i kommentarfeltene. Men tragisk at folk må hetse bare to gutter kysser forran pressen. Men for all del, dette burde flere idrettsutøvere gjøre, da de er forbilde for mangen unge, og kan gjøre ting enklere for de som er usikker på legningen sin ect. Det er helt greit å sende ut signaler til sine fans ect om at det er ok å kysse en annen gutt!
    Spesiellt innen fotballen trengs flere slike stunt.

Det vil alltid være en del idioter som reagerer. Men jeg tror de vil reagere litt mindre for hvert kyss de ser. Så det ultimate må være å kysse dem til taushet (at de har sett så mange guttekyss at de ikke reagerer lenger).

• Metallica

# 7. 15. des 2017 23:38
    Maia83 skrev 15.12.17 kl. 23:33
    Det vil alltid være en del idioter som reagerer. Men jeg tror de vil reagere litt mindre for hvert kyss de ser. Så det ultimate må være å kysse dem til taushet (at de har sett så mange guttekyss at de ikke reagerer lenger).
    La oss håpe det!
  • Kanga1985

# 8. 15. des 2017 23:52
  • Quidditch

# 9. 15. des 2017 23:53 Min første tanke var "eg vil også ha".

Flott at dei tør, det er ganske fæle nivå av homofobi i idretten.

• Metallica

# 10. 15. des 2017 23:54
    Kanga1985 skrev 15.12.17 kl. 23:52

1.38-1.40
  • Metallica

# 11. 15. des 2017 23:56
    Quidditch skrev 15.12.17 kl. 23:53
    Min første tanke var "eg vil også ha".

Flott at dei tør, det er ganske fæle nivå av homofobi i idretten.

Eg e heilt enig med du!
  • Weltschmerz

# 12. 16. des 2017 00:20 Søtt. Det er slik jeg hilser på noen av mine kompiser også.
    Et nuss på munnen er bare koselig, og bedre enn en kald hånd!
  • Bambibolla1

# 13. 16. des 2017 12:35 Trodde man var vant til slikt i idretten nå. Driver ikke fotballgutta med klåing og klemming hver gang de får inn et mål?

Jeg vedder neste månedslønn på at folk ikke hadde reagert så voldsomt hvis det hadde vært to jenter som hadde kysset. Dèt er liksom noe helt annet.

• Taakefyrsten

# 14. 16. des 2017 14:18
    Bambibolla1 skrev 16.12.17 kl. 12:35 Trodde man var vant til slikt i idretten nå. Driver ikke fotballgutta med klåing og klemming hver gang de får inn et mål?

Noen av spillerne på Rosenborg laget film om lagkameratene sine for to-tre år siden, og der var det massevis av klåing og kos. De hadde ikke gjort dette om det ikke var en del av det daglige livet i klubben fordi de virket komfortable med å være lekne, alle som deltok.

• 0rest_

# 15. 16. des 2017 16:59 Jeg synes at de også burde fulgt opp med hva som skjedde inne i garderoben etter det kysset..