Forum

2117

innlogget

41974

medlemmer

Norges største og beste møteplass for homofile, bifile og transpersoner!

Bli medlem gratis!

© GAYSIR AS
Om oss  • Personvern  • Annonsering
Tips oss: redaksjonen@gaysir.no
  • 0rest_

Profiler som bare blir borte

10. des 2017 08:53 | Vist 795 ganger. Det er et besynderlig fenomen dette..ja, jeg regner med at de fleste har opplevd det samme: profiler som er inne på siden din..venter litt..på hva? at man skal ta initiativ? Når så ikke skjer så enten blokker de profilen din eller sletter profilen. Hvorvidt den bare er blokket og ikke slettet kan man enkelt se hvis man har en profil nr to-eller som meg; jeg spurte en kompis om han gadd å søke opp profilen for å se om den fantes.
    Det gjorde den ikke. M.a.o var den slettet. En annen gang var det meg som ble blokkert-gudene må vite hvorfor..jeg hadde ikke hatt noe som helst kontakt med denne profilen, og alle på Forum vet jo at jeg er snill som et lam..
    En variant av dette er profiler som først blunker el sender et "hei", for så å bli borte før en evt rekker å svare.

Har disse i det hele tatt et LIV?

• Voluspå

# 1. 10. des 2017 09:02 Lurer litt på om de filtrerer ut folk de absolutt ikke har noen interesse for å ha kontakt med.. Og det er jo greit, syns jeg, men fortsatt litt rart å se.

Typ Mann A som søker kvinner blokkerer Mann B som søker menn da de ser sistnevnte for 'nte gang i søk, grupper, forum.. eller hva folk bruker for å finne folk.

I går fikk jeg spørsmål i innboksen om jeg var interessert i en stor kuk. Da jeg sa nei, og nei igjen, var svaret 'Fake profil.adjø'. Kan fortsatt se profilen hans så jeg lurer jo litt på hva det var for noe..

• 0rest_

# 2. 10. des 2017 09:09 Enda en laverestående gs-amøbe..
  • Couldyou

# 3. 10. des 2017 09:15 Det er også mange falske profiler.
    Jeg har rapportert flere som virker falske og da sjekker Gs hvor Ip adressen er og diverse og kaster dem ut.
  • enebo

# 4. 10. des 2017 09:16 Fenomenet kan også kalles menneskelig. Folk må få gjøre som de har behov for. Kanskje de søker noe annet enn det snilleste lammet eller ungsauen på Gaysir? 🤪
  • flaneur

# 5. 10. des 2017 09:21
    0rest_ skrev 10.12.17 kl. 08:53
    Har disse i det hele tatt et LIV?

Å være fattig og ha ønske om å lure penger fra lettlurte nordmenn er et slags liv det også.

• 0rest_

# 6. 10. des 2017 09:36
    enebo skrev 10.12.17 kl. 09:16
    Fenomenet kan også kalles menneskelig. Folk må få gjøre som de har behov for. Kanskje de søker noe annet enn det snilleste lammet eller ungsauen på Gaysir? 🤪

Hmm...men da kan de vel heller søke etter den slemme ulven eller en gammel vær med en gang? en ting er at man er innom en profil for å titte..det er selvsagt greit, men hvis man sletter profilen så godt som umiddelbart?
    PS: nei, det forstyrrer ikke nattesøvnen min,jeg burde også ha postet under "Tull og tøis": for det er jo bare tull og tøys for dem. I mangel av noe bedre å ta seg til..

• enebo

# 7. 10. des 2017 09:57
    0rest_ skrev 10.12.17 kl. 09:36
    Hmm...men da kan de vel heller søke etter den slemme ulven eller en gammel vær med en gang? en ting er at man er innom en profil for å titte..det er selvsagt greit, men hvis man sletter profilen så godt som umiddelbart?
    PS: nei, det forstyrrer ikke nattesøvnen min,jeg burde også ha postet under "Tull og tøis": for det er jo bare tull og tøys for dem. I mangel av noe bedre å ta seg til..

Dessverre er noen websider slik at de avdekker de minst hyggelige sider ved medmennesker. Det gjelder også svært mange andre websider enn Gaysir. Det digitale selvbildet sprekker fort når en møter enkelte individer. Og noen slike selvbilder sprekker etter et par meldinger. Og så er det faktisk noen som har klart å gi et rimelig godt bilde av seg, og som en faktisk kan ha hyggelig kontakt med.
  • 0rest_

# 8. 10. des 2017 10:00 Og du er faktisk en av dem! Dagens kompliment,det kommer ikke flere fra denne kanten-now you may enjoy your morning coffee in peace..
  • Kanga1985

# 9. 10. des 2017 10:14 tipper det er svindlere som er ute etter å klippe og lime profiltekster som de kan bruke andre steder.
  • Soft man

# 10. 10. des 2017 10:48 Det er så lett å se splinten i din nestes øye, men ikke bjelken i ditt eget
  • Bambibolla1

# 11. 10. des 2017 10:57 (red. kl. 10:58) Har opplevd at svært unge individer med ansiktsbilde som sletter seg etter et par timer.
    Jeg har aldri kontaktet dem eller vært inne på deres profil og de er for unge til å kontakte meg.

Garantert falske profiler med lånt bilde. Og hvis de var ute etter å lure penger fra meg så ville de blitt skuffet uansett. Hankjønn bruker jeg ikke penger på.

• Voluspå

# 12. 10. des 2017 11:14
    Soft man skrev 10.12.17 kl. 10:48
    Det er så lett å se splinten i din nestes øye, men ikke bjelken i ditt eget

Lyst til å utdype?
  • skin-bgo

# 13. 10. des 2017 11:22 Jeg vet ikke. Men at jeg tenner på utseende har litt å si for meg. Og en profil som din uten bilde gjør meg skeptisk, så det var ikke meg.
  • 0rest_

# 14. 10. des 2017 11:23
    Soft man skrev 10.12.17 kl. 10:48
    Det er så lett å se splinten i din nestes øye, men ikke bjelken i ditt eget

Var den muligens rettet mot meg? eller mente du mer det at det å gjøre slikt som jeg beskrev er da småtteri...og uansett så er ingen feilfrie bla-bla..ergo burde man ikke klage? jeg KLAGER for så vidt heller ikke-bare setter fingeren på et fenomen som flere opplever her inne.

• # 15. 11. des 2017 06:22
    Dette innlegget er fjernet. Moderatorgrunn: Annet. Uthenging av enkeltprofiler