Forum

798

innlogget

41987

medlemmer

Norges største og beste møteplass for homofile, bifile og transpersoner!

Bli medlem gratis!

© GAYSIR AS
Om oss  • Personvern  • Annonsering
Tips oss: redaksjonen@gaysir.no
  • Sayar

Ikke pluss, får ikke svart på meldinger

4. des 2017 20:52 | Vist 1043 ganger. "Ikke pluss, får ikke svart på meldinger" ser jeg i statuser med jevne mellomrom.
    Er ikke det bare en ganske dårlig skjult plussmedlemskap-tigging?

Og forresten: er du så teknisk inkompetent at du ikke klarer å lære deg Gaysir så kan det være det samme om jeg får ei melding eller ei

• Sire

# 1. 4. des 2017 20:56 Yep, de er tiggere hele gjengen.
  • Shockproof

# 2. 4. des 2017 22:51
    Sayar skrev 04.12.17 kl. 20:52
    "Ikke pluss, får ikke svart på meldinger" ser jeg i statuser med jevne mellomrom.
    Er ikke det bare en ganske dårlig skjult plussmedlemskap-tigging?

Og forresten: er du så teknisk inkompetent at du ikke klarer å lære deg Gaysir så kan det være det samme om jeg får ei melding eller ei

Nja, litt?
    Men det er et reelt problem også for noen. Jeg for eksempel har en god del meldinger i innboksen som jeg ikke ønsker å kvitte meg med (pluss at det er jævla praktisk å se hvem som har glemt at de har kontaktet deg tidligere noen ganger), og når innboksen er full og plussmedlemskapet rent ut så får du jo ikke sett meldingen(e) som du får.

Så du sender ut en liten beskjed, sånn at folk ikke tror du ignorerer dem frem til lønna tikker inn og du kan fornye medlemsskapet =P

• Hung19

# 3. 4. des 2017 22:58
    Shockproof skrev 04.12.17 kl. 22:51
    Nja, litt?
    Men det er et reelt problem også for noen. Jeg for eksempel har en god del meldinger i innboksen som jeg ikke ønsker å kvitte meg med (pluss at det er jævla praktisk å se hvem som har glemt at de har kontaktet deg tidligere noen ganger), og når innboksen er full og plussmedlemskapet rent ut så får du jo ikke sett meldingen(e) som du får.

Så du sender ut en liten beskjed, sånn at folk ikke tror du ignorerer dem frem til lønna tikker inn og du kan fornye medlemsskapet =P

Betyr det at du kjører konto helt totalt på bunn før ny lønn kommer?
  • INTP

# 4. 4. des 2017 23:23 Er nok tigging tvert igjennom ja. Det sagt så hadde jeg en status som lignet ganske her om dagen, men det var egentlig bare for å informere om årsaken til mangel på svar var latskap i møte med en proppfull innboks.
  • Shockproof

# 5. 4. des 2017 23:25
    Hung19 skrev 04.12.17 kl. 22:58
    Betyr det at du kjører konto helt totalt på bunn før ny lønn kommer?

Med ca 10k utbetalt i måneden så ja.. akkurat nå i et sykdomsforløp og mellom jobber er jeg nødt til det. Siden du er så interessert i økonomien min.

• Dubious

# 6. 5. des 2017 01:39 Kalles prioriteringer og ser ingen grunn til å betale for medlemskap
    Har også nettopp avsluttet musikk abb., da jeg får den samme musikken fra Yotube, gratis
  • Shockproof

# 7. 5. des 2017 09:56
    Dubious skrev 05.12.17 kl. 01:39
    Kalles prioriteringer og ser ingen grunn til å betale for medlemskap
    Har også nettopp avsluttet musikk abb., da jeg får den samme musikken fra Yotube, gratis

Jeg prøver som oftest å la være, men gir alltid opp til slutt fordi jeg har en nysgjerrighet som er uimotståelig for viljestyrken min :P

• !!!brandy

# 8. 5. des 2017 11:08
    Dubious skrev 05.12.17 kl. 01:39
    Kalles prioriteringer og ser ingen grunn til å betale for medlemskap
    Jeg har alltid betalt medlemskap på gaysir. Jeg syns det er greitt å støtte de med tanke på det gaysir betyr for både unge og eldre som bor på øde steder, og gjerne er i skapet. For de er ofte gaysir eneste måte å ha kontakt med andre i samme situasjon.Men som du sier, alt er en prioritering.
  • Mirromurr

# 9. 5. des 2017 16:21 Ungdommen i dag altså. Nei, det var noe annet da jeg var ung.
  • Snerket

# 10. 5. des 2017 16:28 Jeg vet nå ikke jeg. Hvor ellers får man tenåringer til gibortpris?
  • Soft man

# 11. 5. des 2017 16:28 Lag deg en liste
  • flaneur

# 12. 5. des 2017 16:42
    Snerket skrev 05.12.17 kl. 16:28
    Jeg vet nå ikke jeg. Hvor ellers får man tenåringer til gibortpris?

Thailand?

• Snerket

# 13. 5. des 2017 16:56
    flaneur skrev 05.12.17 kl. 16:42
    Thailand?
    Andre mennesker synes sikkert det er helt greit å dra på tvers av kloden for å få seg ungkjøtt, men jeg liker lammene mine i nærheten
  • olaf250

# 14. 5. des 2017 22:11 Hvis du har veldig lyst til å lese meldingene du får så kan du jo kjøpe et døgn for 12 kroner eller en uke for 36 kroner. Er velikke noen som er så blakk at det ikke er 12 kroner til rådighet.
  • Lord Lolindir

# 15. 5. des 2017 22:32
    olaf250 skrev 05.12.17 kl. 22:11
    Hvis du har veldig lyst til å lese meldingene du får så kan du jo kjøpe et døgn for 12 kroner eller en uke for 36 kroner. Er velikke noen som er så blakk at det ikke er 12 kroner til rådighet.

Gå og pant flaskene.