Forum

2437

innlogget

41977

medlemmer

Norges største og beste møteplass for homofile, bifile og transpersoner!

Bli medlem gratis!

© GAYSIR AS
Om oss  • Personvern  • Annonsering
Tips oss: redaksjonen@gaysir.no
  • Leaks

Trenger råd

3. des 2017 18:40 | Vist 1326 ganger. Heii folks,

Jeg har en "kompis" som bor nå langt sør ca 8t å kjøre.
    Jeg har snakka med han og han ønsker å kommer flytte hjem igjen, han har ikke leilighet eller noe sånt så det er bare for han å ta med seg kofferten.

Jeg snakka med han på tirsdag og onsdag forrige uke og da spurte han når jeg kunne komme å hente han, jeg svarte at jeg kanskje får det til fredag vist ikke blir det neste fredag. han svarte at det kanskje var litt lenge til men vist det var eneste gang så måtte det gå. jeg sa så at jeg skulle prøve å komme fredag som var. men på onsdagen så gikk han tom for strøm å han finnnr ikke ladderen sin så har ikke hørt fra han siden, han har mobilen avslått, han har heller ikke tilgang på internett. så det jeg trenger råd til er om jeg skal bare dra ned til han på fredag å spørre om han vil bli med hjem? eller hva tror dere?

• Toffin

# 1. 3. des 2017 18:42 Du skal la dette ligge og begynne å leve livet.
  • kennnet

# 2. 3. des 2017 18:44
    Toffin skrev 03.12.17 kl. 18:42
    Du skal la dette ligge og begynne å leve livet.

ja da, typisk norsk!!! drit i alt bare tenk på deg selv! egoister!!!
  • Leaks

# 3. 3. des 2017 18:44
    Toffin skrev 03.12.17 kl. 18:42
    Du skal la dette ligge og begynne å leve livet.

Hvorfor tenker du det?

• Toffin

# 4. 3. des 2017 18:45
    kennnet skrev 03.12.17 kl. 18:44
    ja da, typisk norsk!!! drit i alt bare tenk på deg selv! egoister!!!

Dette er ørtende tråd i samme gate fra TS.

• Toffin

# 5. 3. des 2017 18:46 (red. kl. 18:47)
    Leaks skrev 03.12.17 kl. 18:44
    Hvorfor tenker du det?

Fordi han i likhet med den andre du skulle drive og hente, ikke er til å stole på, lyver for deg, har all verdens unnskyldninger, -eller siste alternativ, er produkter av din overivrige fantasi

• The_Rebel

# 6. 3. des 2017 18:50 Regner med denne "gutten" er på din alder eller noe yngre? I så fall... Hvor er foreldrene til denne gutten... Burde ikke de kunne stille opp for han i sånne stunder som dette her? Dette er da ikke noe du skal bry deg så mye om. Er heller hans foresatte som må få ordnet opp i dette.
  • Leaks

# 7. 3. des 2017 18:53 Han har nettopp blitt 18, han har ikke så mye kontakt med familien. Jeg har tidligere hentet han fra der han er nå også.
  • Zitronenfalter

# 8. 3. des 2017 18:55 Muligens det er julenissen som har kidnappet han. Da må du reise helt opp til Nordpolen for å finne han..
  • Sykkelruffen

# 9. 3. des 2017 18:59
    Yes what so skrev 03.12.17 kl. 18:55
    Muligens det er julenissen som har kidnappet han. Da må du reise helt opp til Nordpolen for å finne han..

Husk å ta med "ladderen"!
  • The_Rebel

# 10. 3. des 2017 19:03
    Leaks skrev 03.12.17 kl. 18:53
    Han har nettopp blitt 18, han har ikke så mye kontakt med familien. Jeg har tidligere hentet han fra der han er nå også.
    Ok.... Men hvis han ønsker og flytte hjem igjen som han i følge deg gjør.... Hvor skal han bo hen, hos deg? Siden han ikke har noe spesielt med kontakt med siden egen familie... Regner ikke med at nylig 18 åring har mye cash så han kan ordne med ett sted å bo sånn med en gang. Han bør kanskje se litt på det først, før han gjør noe drastisk ;)
  • Leaks

# 11. 3. des 2017 19:06 Han skal bo til noen venner.
    men det med at han trenger bopel og slikt er jo ikke noe jeg skal tenke på-
    Hva tenker du? er det greit å dra ned for å sjekke om han vil hjem? er jo ikke noe sak vis det blir bomtur for min del
  • gre18cce

# 12. 3. des 2017 19:13
    Leaks skrev 03.12.17 kl. 19:06
    Han skal bo til noen venner.
    men det med at han trenger bopel og slikt er jo ikke noe jeg skal tenke på-
    Hva tenker du? er det greit å dra ned for å sjekke om han vil hjem? er jo ikke noe sak vis det blir bomtur for min del

Om han vil hjem så tips han om lavprisekspressen , kr 399.- Oslo - Tr Heim

Enklest for deg , og billigst for han og deg , og er det bare en tulletråd som noen antyder så tusen takk for at du fikk meg til å kaste bort 10 sekunder

• Genuflex

# 13. 3. des 2017 19:14 Jeg mener det er på tide du begynner å trolle på en bedre måte..

Dette her begynner å bli trist

• jajasikkert

# 14. 3. des 2017 19:15 Råd, hva slags råd?
    Det er for pokkeren opp til deg selv om du vil hente Skybert eller ikke. Du har to valg, skal-skal ikke, hvor vanskelig kan dette være da.
  • Yeah_right

# 15. 3. des 2017 21:33 Helt usannsynlig opplegg. Nå er det ikke slik at hver eneste mobiltelefon i verden har sin egen lader som ikke virker på noe annet. Å få ladet mobilen om man ikke har sin egen lader er vel verdens minste sak. Ellers er det vel ingen person i tenåra/20-årene i den siviliserte verden som ikke har tilgang til nett 24/7 på mobilen.