Forum

1729

innlogget

41992

medlemmer

Norges største og beste møteplass for homofile, bifile og transpersoner!

Bli medlem gratis!

© GAYSIR AS
Om oss  • Personvern  • Annonsering
Tips oss: redaksjonen@gaysir.no
  • Soft man

KLage!

24. nov 2017 13:09 (red. kl. 13:16) | Vist 782 ganger. Det er to ting jeg ikke er fornøyd med-

1. Folk som tar kontakt ikke gidder å lese profilen min. De samme klager på at jeg er Blåmann: ?

2 Når vi er kommet så langt at vi skal treffes så kan de ikke si navnet sitt.
    Nei, jeg ville heller ikke presentert meg for en proffesjonell, bare brukt fornavnet. Men jeg bruler ikke proffesjonelle og jeg er ikke i den kategorien selv heller.
    Kan forstå at folk kan være redd for utpressing ol men hva med meg da? Hvordan har jeg fått vite at er her?

• Lord Lolindir

# 1. 24. nov 2017 13:12 Du bør klage mindre.
  • Vaelen

# 2. 24. nov 2017 13:19 Jeg skjønner ikke problemet.
  • Kjøttmeis

# 3. 24. nov 2017 13:30 Jeg vil gjerne klage på at det brukes altfor lite muskattnøtt i landets kosthold.
  • Sire

# 4. 24. nov 2017 13:32
    Kjøttmeis skrev 24.11.17 kl. 13:30
    Jeg vil gjerne klage på at det brukes altfor lite muskattnøtt i landets kosthold.

Muskat trip best trip
  • !!!brandy

# 5. 24. nov 2017 13:37
    Kjøttmeis skrev 24.11.17 kl. 13:30
    Jeg vil gjerne klage på at det brukes altfor lite muskattnøtt i landets kosthold.
    Et must i hvit saus
  • Kjøttmeis

# 6. 24. nov 2017 13:42 Ja til mer muskattnøtt!
  • Blaamann

# 7. 24. nov 2017 19:23
    Soft man skrev 24.11.17 kl. 13:09
    Det er to ting jeg ikke er fornøyd med-

1. Folk som tar kontakt ikke gidder å lese profilen min. De samme klager på at jeg er Blåmann: ?

Nei, jeg ville heller ikke presentert meg for en proffesjonell, bare brukt fornavnet. Men jeg bruler ikke proffesjonelle og jeg er ikke i den kategorien selv heller.
    Kan forstå at folk kan være redd for utpressing ol men hva med meg da? Hvordan har jeg fått vite at er her?

Hva er problemet med å være blåmann?

• enebo

# 8. 24. nov 2017 19:30
    Blaamann skrev 24.11.17 kl. 19:23
    Hva er problemet med å være blåmann?

Det er andres problem. Kanskje du kan få lov til å kopiere profilbildet for kjøttmeis?
  • Sayar

# 9. 24. nov 2017 19:33
    Soft man skrev 24.11.17 kl. 13:09
    Det er to ting jeg ikke er fornøyd med-

Beklager, kan ikke dy meg:
    Samboer som ikke søker forhold vil at den andre skal oppgi navnet sitt og har ikke bilde å vise.
    Vil du fange bedre fisk, bruk bedre agn!

• oddmtk

# 10. 24. nov 2017 19:47 Fokuser heller på de store og viktige tingene her i livet, slik som alle andre gjør.

Melkekartongene fra Tine for eksempel.

• EnSak

# 11. 24. nov 2017 20:08 1) Er du ikke blåmann da, sånn ut fra profilen din?

Jeg kan ha feil, men er ikke blåmann en som ikke har bilde og kun søker sex? (Sorry at jeg ikke bruker ordet leke, men det gjør man i sandkassen)

2) Du er anonym selv, kommer ikke med bilde eller navn på profilen din. Bør ikke du også respektere de med at de kanskje har en annen hastighet når de er komfy med å dele navn? Blir veldig dombeltmoralsk å ikke dele selv i utgangspunket men kreve at den andre deler når kun du føler det er riktig tidspunkt.

Anonym mot anonym, bør ikke delingen av navn og info skje når begge føler det er riktig?

• Blaamann

# 12. 24. nov 2017 23:05
    EnSak skrev 24.11.17 kl. 20:08
    1) Er du ikke blåmann da, sånn ut fra profilen din?

Jeg kan ha feil, men er ikke blåmann en som ikke har bilde og kun søker sex? (Sorry at jeg ikke bruker ordet leke, men det gjør man i sandkassen)

2) Du er anonym selv, kommer ikke med bilde eller navn på profilen din. Bør ikke du også respektere de med at de kanskje har en annen hastighet når de er komfy med å dele navn? Blir veldig dombeltmoralsk å ikke dele selv i utgangspunket men kreve at den andre deler når kun du føler det er riktig tidspunkt.

Anonym mot anonym, bør ikke delingen av navn og info skje når begge føler det er riktig?

Det er spørsmål som indikerer å være fordomsfull. Folk med fakeprofiler og "lånte" bilder er da værre enn en ærlig blåmann?

• EnSak

# 13. 25. nov 2017 02:02 (red. kl. 02:11)
    Blaamann skrev 24.11.17 kl. 23:05
    Det er spørsmål som indikerer å være fordomsfull. Folk med fakeprofiler og "lånte" bilder er da værre enn en ærlig blåmann?

Jeg har ikke sammenlignet de to der. Alt jeg sa at jeg trodde de hadde rett i at du var Blåmann, utifra hva jeg personlig trodde hva Blåmann var.

Jeg har ikke noe i mot blåmenn og syntes de kan holde på som de vil, men reagerte på at du klaget på å bli kalt det og dobbeltmoralen til å kreve noe du selv skjuler i utgangspunktet.

Mine spørsmål har ikke noe med fordomsfull å gjøre. Det handler om å følge definisjon og se på profilen din om det passer eller ikke til definisjon. Jeg ytrer ingen personlig holdninger mot blåmenn.

Og det andre spørsmålet mitt går på å vise gjensidig respekt til å godta at folk ikke deler alt med en gang. Her får du min personlige holdninger som går mot dobbeltmoral og for gjensidig respekt.

Jeg syntes bare blåmenn skal få lov til å være blåmenn til de selv er klare til å åpne seg til andre, ikke føle seg presset til det. Og heller gå hver sin vei hvis hastigheten i infodeling ikke klaffer.