Forum

1750

innlogget

42035

medlemmer

Norges største og beste møteplass for homofile, bifile og transpersoner!

Bli medlem gratis!

© GAYSIR AS
Om oss  • Personvern  • Annonsering
Tips oss: redaksjonen@gaysir.no
  • Trucker84

Hva er grunnen til at ikke folk snakker med hverandre?

7. nov 2017 11:23 | Vist 1658 ganger. Har over lengre tid fundert litt på hvorfor ikke folk her inne på gaysir kan snakke med hverandre på en normal måte, har prøvd i mange år å skrive til forskjellige på en høflig å dannet måte, men virker som om man blir blankt avvist, og det gjelder ikke bare meg. Det kan virke som at hvis vedkommende ikke har stor pikk, fin kropp, eller status og masse penger, neivel da er du ikke verdt en dritt for dem, nå skal jeg ikke feie alle over en kam, men dette er noe som gjentar seg blant mange her inne. Ikke rart det blir hat og rykter av slikt.
  • Henrik3

# 1. 7. nov 2017 11:35 Mekanikken på soverommet er alt for enkelte, dessverre. Du kunne jo prøve å snakke litt mer i forumet? Jeg har ikke sett deg så mye der.
  • Søkt

# 2. 7. nov 2017 11:36 (red. kl. 11:36) Prater med folk her inne på en normal måte hele tiden, jeg.
    Pleier ikke spørre om hvor stor tissen er før tredje melding.
    Har da manerer, må vite!
  • enebo

# 3. 7. nov 2017 11:38 Mennesker er mennesker på godt og vondt. På kontaktsider som dette kommer ofte de siste sidene tydeligere frem. Det er nok lettere å vise de sidene i elektronisk kommunikasjon enn hvis en møttes ansikt til ansikt. Folk som er så avvisende, har sannsynligvis blitt avvist på samme måte selv for mange ganger. Så avviser de andre på samme måte. Det sier nok mer om avsender enn mottager.
  • Henrik3

# 4. 7. nov 2017 11:49 Jeg har aldri vært uhøflig mot noen som har giddet og sende meg en melding. Jeg har heller ikke fått så veldig mange uhøflige svar på meldinger jeg har sendt, skjønt jeg har blitt avvist ganske ofte. Som oftest blir jeg oversett, men blir jeg avvist i ei melding så er det ofte i greie ordelag.
    Men jeg har fått en del merkelige meldinger i innboksen, det har jeg.
  • _Sheraton_

# 5. 7. nov 2017 11:59 Kom deg ut blant folk istedet. Nettet og sosiale medier legger opp til klønete og uheldig oppførsel av ulike årsaker; Feks muligheten for å være anonym, være fri fra forpliktelser osv. I den virkelige verden er det relativt enkelt å kjøre i gang en samtale. Ikke glem at alle representerer seg selv. Det som måtte spys ut til deg av edder og galle fra en profil, speiler huet og humøret på han eller hun bak den profilen. Det handler ikke om deg, selv om budskapet er det ;)
  • Skolegutt

# 6. 7. nov 2017 11:59 Det er noen utfordringer med å være høfflig hvis man får mange meldinger i inboxen. Noen folk tar ikke et hint, så det ender ofte med at jeg lar vær og svare.
  • jajasikkert

# 7. 7. nov 2017 13:19 Jeg slutter aldri å bli forbauset innpå her.
    Når skal enkelte begynne å forstå at de ikke har noe krav på svar, på meldinger de sender andre innpå her. Men klart, gidder man å svare så kan man i det minste prøve å holde en noenlunde normal tone.
  • Vaelen

# 8. 7. nov 2017 13:20 Velkommen til internett.
    Velkommen til homsemiljøet.
    Velkommen til menneskeheten.

Til syvende og sist så er alle her inne folk som er like forskjellige som resten av verden. At du har vært uheldig med dem du har snakket med er jo kjipt, men det er nok ikke standarden for folk på Gaysir av den grunn.

• Ingefæroter

# 9. 7. nov 2017 14:47 🤷‍♂️
    Det er mye enklere å skaffe seg fin kropp, stor pikk, høy status og masse penger enn å endre systemet. Jeg gikk for det første alternativet så nå svarer alle på meldingene mine og jeg er et fullendt og lykkelig menneske fullstendig frigjort fra alle livets problemer.

Det er for øvrig mye arbeid i å være så shallow. I’m just sayin’ 💁

• Weltschmerz

# 10. 7. nov 2017 14:55 Jeg er glad jeg har svær pikk. Ikke at det betyr noe, men greit å påpeke!!
  • Toffin

# 11. 7. nov 2017 15:13 Jeg skjønner ikke dette.
    Er det ikke mulig å kommunisere på helt normal måte med folk på GS?
    Min erfaring er at det er fullt mulig.
    Faktisk har jeg funnet venner her inne som har vart så lenge GS har eksistert, og det er folk jeg bryr meg veldig om. I tillegg har jeg blitt kjent med flere nye også, faktisk de seneste månedene.

Jeg tror clouet er følgende.
    Ha vennskap, kun vennskap som premiss. Dropp å dra inn sex og/eller forhold.
    Vær oppriktig og uten forstillelser, og det meste ordner seg.

Blander man inn sex og/eller forhold i konteksten "bli-kjent-med-folk" så er løpet kjørt.
    Det er ting som kommer etter hvert, om det oppleves som en naturlig utvikling av et vennskap, -eller det kommer aldri fordi det ikke oppleves som en naturlig utvikling av et vennskap.

• R0N

# 12. 7. nov 2017 15:17 Jeg svarer på alt og alle meldinger, men har satt gruppesperring på for menn under 45år på grunn av preferanse. Personlig så synes jeg det ikke er kjekt å bli ignorert, så derfor har jeg valgt å besvare alle.
  • AlfJ

# 13. 7. nov 2017 15:22 (red. kl. 15:23)
    Toffin skrev 07.11.17 kl. 15:13

Blander man inn sex og/eller forhold i konteksten "bli-kjent-med-folk" så er løpet kjørt.
    Det er ting som kommer etter hvert, om det oppleves som en naturlig utvikling av et vennskap, -eller det kommer aldri fordi det ikke oppleves som en naturlig utvikling av et vennskap.

Tsk, tsk! Det kan komme mange gode vennskap ut av mer eller mindre vellykkede sex-treff. Jeg synes det er mye lettere å bli venn med en jeg har hatt sex med, enn å ha sex med en som jeg er venn med.
  • bilde

# 14. 7. nov 2017 15:23 Jeg har liten kuk, middelaldrende kropp, og mangler status og penger. Jeg har likevel greid å prate både normalt og unormalt med masse folk her.
  • Toffin

# 15. 7. nov 2017 15:25
    AlfJ skrev 07.11.17 kl. 15:22
    Tsk, tsk! Det kan komme mange gode vennskap ut av mer eller mindre vellykkede sex-treff. Jeg synes det er mye lettere å bli venn med en jeg har hatt sex med, enn å ha sex med en som jeg er venn med.

Jeg skrev ikke noen steder at det ikke kan komme gode vennskap ut av sextreff.
    Kanskje jeg skal starte en tråd som heter:
    "Hvorfor kan ikke folk på GS svare på de problemstillingene som startinnlegg og innlegg dreier seg om, i stedet for å svare det de tror det dreier seg om?

Ja, den var til deg AlfJ