Forum

1724

innlogget

42015

medlemmer

Norges største og beste møteplass for homofile, bifile og transpersoner!

Bli medlem gratis!

© GAYSIR AS
Om oss  • Personvern  • Annonsering
Tips oss: redaksjonen@gaysir.no
  • girl_like_me

Hva er greia med å bare bli stille?

31. okt 2017 12:57 | Vist 2070 ganger. Jeg har snakket med veldig mange folk både her inne og andre steder. Vi har hatt en god tone, felles ønsker, kanskje vært på vei til å utveksle snapchat eller å møtes for en kaffe eller hva som helst. Og så, midt oppi noe og helt ut av det blå så slutter bare folk å svare. Jeg blir så frustrert. Jeg bruker mye tid på dette og det føles ganske bortkasta når folk bare bryter tvert etter kortere eller lengre samtaler. Hvis man ikke er noens type så kan de jo si det da, så slipper man å sitte igjen som et spørsmålstegn og lure på hva faen som skjedde. Det er kjipt å bli avvist, men å bli sittende og lure på hvor det gikk galt og leve i uvisse er ikke noe kult. Flere som foretrekker å få en grunn når noen bryter med en?
  • Vaelen

# 1. 31. okt 2017 13:07 Tror mange har vært borti det samme. Ganske kjipt, men man må bare gå videre.

Jeg kan godt bli helt stille selv, hvis det er gjensidig. Da dabber det av av seg selv, men jeg slutter aldri å svare noen jeg har hatt god kontakt med hvis de skriver til meg. Da er det ikke verre enn at jeg forteller at jeg ikke er interessert likevel.

• SuddenlySeymour

# 2. 31. okt 2017 13:08 Og de som selv foreslår å møtes, men så avlyser de, eller gidder ikke å si ifra en gang. WTF.
    Si det som det er, gjerne i god tid.
    Men noen ganger er stillheten gjensidig og da er det jo like greit.
  • Lord Lolindir

# 3. 31. okt 2017 13:09 Kanskje de forlot pc'en eller logget av?
  • Lord Lolindir

# 4. 31. okt 2017 13:10 Og så finnes det de som ikke bare slutter å svare, men som også sletter profilen sin.
  • SuddenlySeymour

# 5. 31. okt 2017 13:10
    Lord Lolindir skrev 31.10.17 kl. 13:09
    Kanskje de forlot pc'en eller logget av?

Tror ikke det er det hun snakker om? Synes ikke folk må si i fra om at de har et liv utenfor gaysir. LOL
  • Proxima

# 6. 31. okt 2017 13:13 Av og til kommer livet i veien, og så leter man etter forklaringer hos en selv når det er andrepartens anliggende. Min opplevelse er at livet, særlig slik det er i dag, er fullt av flyktige møter og bekjentskaper. Folk har 500+ "venner" på Facebook og lider av FOMO samtidig.
  • Lord Lolindir

# 7. 31. okt 2017 13:38 (red. kl. 13:38)
    SuddenlySeymour skrev 31.10.17 kl. 13:10
    Tror ikke det er det hun snakker om? Synes ikke folk må si i fra om at de har et liv utenfor gaysir. LOL

Finnes det et liv utenfor Gaysir???

Noen blir jo utålmodige når noen logger av for resten av dagen eller et par dager, og sender 17 meldinger til vedkommende. Stakkars den som mottar de. Ikke rart de ikke gidder svare.

• SuddenlySeymour

# 8. 31. okt 2017 13:41
    Lord Lolindir skrev 31.10.17 kl. 13:38
    Finnes det et liv utenfor Gaysir???

Noen blir jo utålmodige når noen logger av for resten av dagen eller et par dager, og sender 17 meldinger til vedkommende. Stakkars den som mottar de. Ikke rart de ikke gidder svare.

Eller de som sender masemeldinger etter 10 minutter fordi de ikke har fått svar. Grøss.
  • EnSak

# 9. 31. okt 2017 13:44 (red. kl. 13:45) For noen så er det ikke lett å si "Sorry, men jeg føler ikke helt det jeg leter etter" og det er enklere å bare la det gå.

Man kan ha god tone, men er flere faktorer inn som kan få det til å slutte. Tonen er kanskje ikke gjensidig, forskjellige agendar bak at dere snakket, blir for seriøst og den andre blir redd, timing, etc.

Er så sykt mye som kan være grunnen. Jeg var en gang i tiden ikke klar for forhold, eller sex og gikk det fra å bli kjent til litt føleser så ble jeg redd og kunne forsvinne. Feigt av meg, men jeg kunne like karen, bare ikke klar for det jeg ville med han.

• Henrik3

# 10. 31. okt 2017 13:51
    SuddenlySeymour skrev 31.10.17 kl. 13:08
    Og de som selv foreslår å møtes, men så avlyser de, eller gidder ikke å si ifra en gang. WTF.

De får alltid en sjanse til, men møter de ikke da, så orker jeg ikke mere. Jeg er ikke en ung mann lengre. Jeg har ikke all verdens tid.
  • Septimon

# 11. 31. okt 2017 13:56 Det dær oppleve æ heile tia
    Skjønner frustrasjonen godt....
  • Userios

# 12. 31. okt 2017 13:58 Det er nok ganske mange som ikke tar gaysir så seriøst og som kanskje glemmer at det faktisk er et annet menneske man prater med.
    Det høres i alle fall skikkelig umodent ut å bli stille når man har kommet til det punktet hvor man ønsker å møtes. Alle fortjener en grunn.
  • girl_like_me

# 13. 31. okt 2017 14:06
    Vaelen skrev 31.10.17 kl. 13:07
    Tror mange har vært borti det samme. Ganske kjipt, men man må bare gå videre.

Jeg kan godt bli helt stille selv, hvis det er gjensidig. Da dabber det av av seg selv, men jeg slutter aldri å svare noen jeg har hatt god kontakt med hvis de skriver til meg. Da er det ikke verre enn at jeg forteller at jeg ikke er interessert likevel.

Ja, klart man må :)

Ja, gjensidig stillhet, da dabber jo ting av. Men hvis man liker noen godt, så vil man jo kanskje unngå at det sklir ut i ingen ting, men ender opp med å se masete ut i stedet. Ikke lett det der :)

• girl_like_me

# 14. 31. okt 2017 14:07
    SuddenlySeymour skrev 31.10.17 kl. 13:08
    Og de som selv foreslår å møtes, men så avlyser de, eller gidder ikke å si ifra en gang. WTF.

Ja, det er ikke noe gøy! Gjensidig stillhet skjer jo så klart også :)

• EnSak

# 15. 31. okt 2017 14:08 (red. kl. 14:08)
    Septimon skrev 31.10.17 kl. 13:56
    Det dær oppleve æ heile tia
    Skjønner frustrasjonen godt....

Jeg opplever det også en del. Men jeg tar det bare som en mismatch, og en mismatch ville ikke virket uansett. Så velger å ta det som sparing av tid, istedet for å gjøre det negativt og bli lei meg.

Er ikke kult å bli ignorert, men er heller ikke kult å høre at en du liker ikke liker deg. Så kinda to onder, hvor den ene var lettere for den andre, men uansett samme utfall.

Jeg vil si, bare ikke gjør for mye ut av det og gå videre.