Forum

627

innlogget

41989

medlemmer

Norges største og beste møteplass for homofile, bifile og transpersoner!

Bli medlem gratis!

© GAYSIR AS
Om oss  • Personvern  • Annonsering
Tips oss: redaksjonen@gaysir.no
  • gre18cce

gøyalt bryllupsbilde ?

18. okt 2017 20:00 | Vist 1189 ganger. http://www.tv2.no/nyheter/9430161/

Kapellet St. Paul i Lindos på den populære ferieøya Rhodos har lenge vært et yndet bryllupssted for utenlandske turister.

Etter at britiske Matthew Lunn (27) og kona Carly Lunn (34) poserte på et pikant bryllupsbilde ved det gresk-ortodokse kapellet fra 1200-tallet, ønsker øyas biskop forby utlendinger å gifte seg i kapellet.

Etter at bildet, hvor man ser Carly sitte på kne foran en bukseløs Matthew, gikk viralt, har biskopen på øya satt ned foten.

Du så enig jeg er med biskopen. Når folk og rett og slett ikke kan oppføre seg , ja så drit og dra.

Vi gjorde det som en spøk. Vi forventet at mange lo og spøkte om det, men vi forventet ikke at bildet skulle bli så populært, sier Carly til Daily Mail.

Suzanne Sparkles (33) og Steve Arnold (38) er ett av de mange parene som nå må finne et nytt sted å gifte seg på.

De har brukt over 400.000 kroner på det som skulle bli et drømmebryllup, og sier til Daily Mail at det er en katastrofe hvis bryllupet blir avlyst.

– Jeg er helt knust, etter at disse idiotene har ødelagt drømmebryllupet mitt. Vi har 52 gjester som skal dra fra Storbritannia, og vi har booket opphold for ei uke. Vi har brukt 420.000 kroner på dette bryllupet, sier Suzanne til nettstedet.

Forstår ikke folk snart lenger at en plass går en grense ?

Ja folk suger hverandre her og der og sikkert på mange plasser det ikke hører seg hjemme , men en tar da ikke bilde av det sågar brudebilde og i etterhånd er sjokkert over at det tok slik av.

Ikke er jeg noen helgen men hadde noe kjente av meg gjort slikt så hadde jeg virkelig sagt fra hva jeg mente.

Så hva syns dere her inne , ja jeg veit at når jeg spør så må jeg ikke bli overasket over at noen syns slikt er helt greit men håper da virkelig at flertallet syns at her går folk for langt.

• Lord Lolindir

# 1. 18. okt 2017 20:06 Ikke første gang dette.

Dansk par har fått medieomtale for samme stuntet.

• MICHAELofNORWAY

# 2. 18. okt 2017 20:16 Det som er å gå for langt for noen, er helt greit for andre.

Men fatter heller ikke hvorfor noen vil bruke 420 000 på et selskap som varer noen få timer.

Har man råd til det, så har man også råd til å flytte selskapet til et annet sted.

Folk skal nå også klage på hva alle andre gjør, for å rettferdiggjøre eget liv.

Hva Biskopen bestemte er hans riktige valg, for det er bispedømmet på øya som bestemmer over "eget hus".

• MICHAELofNORWAY

# 3. 18. okt 2017 20:18
    Lord Lolindir skrev 18.10.17 kl. 20:06
    Ikke første gang dette.

Dansk par har fått medieomtale for samme stuntet.

Det er jo litt fint da, at noen går utover de vedtatte normer.

JA, til eget initiativ.

• Yacob

# 4. 18. okt 2017 20:56 (red. kl. 20:57)
    gre18cce skrev 18.10.17 kl. 20:00
    http://www.tv2.no/nyheter/9430161/

Hvorfor sensurerer TV2 bildet når det ikke er noe å se?

vedlegg
  • Bambibolla1

# 5. 18. okt 2017 21:00 Og de velger dèt motivet som bryllupsbilde??

Mer kleint enn morsomt.
    Men for all del...det som er artig for noen, er dølt for andre. Vi er nå engang forskjellige.

• Hellbride

# 6. 18. okt 2017 21:12 Jeg ser virkelig ikke problemet. Var det litt i overkant, det å ta / dele det bildet? Nnnjeeeeai.. Neh. Er det i overkant idiotisk å skulle nekte andre par å gifte seg der, fordi noen tok et pikant bilde? Ja så absolutt. Hvis dette håndheves på noen som helst måte, er det et nivå av idioti som burde vært straffbart i 2017.

Så hårsåre går det for faen ikke an å være.

• Sacha_

# 7. 18. okt 2017 21:16 Det hadde vært mer spennende hvis de hadde hatt mot til å vise ansikt og kuk. Dette var dølle greier!
  • Orest_

# 8. 18. okt 2017 21:20 Jeg føler meg KRENKET fordi jeg får se dette bildet på Gaysir-dette er sexisme på sitt VERSTE!!

KRENKET-hører dere?!!

• Sacha_

# 9. 18. okt 2017 21:22
    0rest_ skrev 18.10.17 kl. 21:20
    Jeg føler meg KRENKET fordi jeg får se dette bildet på Gaysir-dette er sexisme på sitt VERSTE!!

KRENKET-hører dere?!!

Jeg tror vi får med oss det med de store bokstavene du bruker. Er det forsøk på å være morsom eller er du FrP-er og mener det alvorlig?

• Bambibolla1

# 10. 18. okt 2017 21:23
    Sacha_ skrev 18.10.17 kl. 21:22
    Jeg tror vi får med oss det med de store bokstavene du bruker. Er det forsøk på å være morsom eller er du FrP-er og mener det alvorlig?
    Tror det er fleip, gitt.
  • Orest_

# 11. 18. okt 2017 21:24 Var en sort-of-fleip.. sånn apropos det tidligere nevnte "krenkelseshysteriet". Jeg er enig i at det er heller kleint å bruke det som bryllupsbilde.
  • MICHAELofNORWAY

# 12. 18. okt 2017 21:24
    Sacha_ skrev 18.10.17 kl. 21:22

Oppfatter du FRP'ere som de som blir krenket over at ikke alt er A-4?

• MICHAELofNORWAY

# 13. 18. okt 2017 21:26 Det må være et herlig og ærlig bilde å vise barn og evt. barnebarn når tiden kommer.
  • Sacha_

# 14. 18. okt 2017 21:26
    MICHAELofNORWAY skrev 18.10.17 kl. 21:24
    Oppfatter du FRP'ere som de som blir krenket over at ikke alt er A-4?

Det var bare en spøk.

• Sacha_

# 15. 18. okt 2017 21:26
    Bambibolla1 skrev 18.10.17 kl. 21:23
    Tror det er fleip, gitt.

Ja jeg svarte med en spøk.