Forum

2814

innlogget

41951

medlemmer

Norges største og beste møteplass for homofile, bifile og transpersoner!

Bli medlem gratis!

© GAYSIR AS
Om oss  • Personvern  • Annonsering
Tips oss: redaksjonen@gaysir.no
  • Kjøttmeis

Din drømmedebatt.

22. sep 2017 20:55 | Vist 1312 ganger. Hva er din drømmedebatt? Beskriv den så detaljert, eller vagt som mulig.
  • Henrik3

# 1. 22. sep 2017 20:56
    Kjøttmeis skrev 22.09.17 kl. 20:55
    Hva er din drømmedebatt? Beskriv den så detaljert, eller vagt som mulig.

Jeg har allerede sett den på Jerry Springer show. På den ene siden satt ku klux klan og på den andre siden satt et svart basket lag hvor alle spillerne var to meter høye. Til å moderere var det to dverger.
  • UglyGaga

# 2. 22. sep 2017 20:57 Hvorfor vi bruker uttrykket komme ut av skapet i 2017.
  • Kjøttmeis

# 3. 22. sep 2017 20:58 (red. kl. 21:01) I anledningen valget (og alle valgdebattene) så hadde jeg lyst til å lage debatten "Hvilken politiker tror du har størst pikk?" eventuelt "Politiker? Men hvordan ser valgflesket ut?" hvor man på rekke og rad beskriver partiledernes kjønnsorgan så detaljert som mulig. Siden jeg ikke er plussmedlem så fikk jeg ikke lage tråd med avstemning.

Om det blir like mange valgtråder om to år så kanskje jeg glimter til med den såkalte pollen.

• 0123456789ABCDE

# 4. 22. sep 2017 20:59 Min drømmedebatt er:
    - der mange deltar
    - der jeg får lese ting jeg ikke har lest før
    - der jeg kan få bruk for det nye jeg har lært
    - der ikke moderatorer sletter poster
    - der folk kaller hverandre ting uten å bli fornærmet på ordentlig
  • Sonney

# 5. 22. sep 2017 20:59 En debatt helt uten personangrep og usakligheter
  • SuddenlySeymour

# 6. 22. sep 2017 21:01
    Kjøttmeis skrev 22.09.17 kl. 20:58
    I anledningen valget (og alle valgdebattene) hadde jeg lyst til å lage debatten "Hvilken politiker tror du har størst pikk?". Siden jeg ikke er plussmedlem så fikk jeg ikke lage tråd med avstemning.

Om det blir like mange valgtråder om to år så kanskje jeg glimter til med den såkalte pollen.

Fikk lyst til å lage den for deg, for å få litt variasjon i disse tider. Hvilke politikere vil du det skal stemmes over?
    Og hva med hvem på Forum tror du har størst pikk?
  • Kjøttmeis

# 7. 22. sep 2017 21:02 Hva med Forum Awards 2017?
  • Sacha_

# 8. 22. sep 2017 21:03
    Kjøttmeis skrev 22.09.17 kl. 20:58
    I anledningen valget (og alle valgdebattene) hadde jeg lyst til å lage debatten "Hvilken politiker tror du har størst pikk?". Siden jeg ikke er plussmedlem så fikk jeg ikke lage tråd med avstemning.

Du trenger ikke ha poll da, jeg hadde en debatt om stakkars MDG og den vekket interesse og motstand.

Drømmedebatt: noe som ikke er dagligdags.

For noen år siden var det en debatt her om pedofili hvor en pedofil deltok. Det var veldig interessant og lærerikt. Men det endte med at profilen som var pedofil ble mobbet av bermen og slettet seg.

• SuddenlySeymour

# 9. 22. sep 2017 21:04 Hadde jeg visst det, så hadde jeg startet den. Kanskje hvilken skrekkfilm mener du er best og dårligst og hvorfor? Fått noen tips. Jeg er så forutsigbar ;P
  • Kjøttmeis

# 10. 22. sep 2017 21:06
    Sacha_ skrev 22.09.17 kl. 21:03
    Du trenger ikke ha poll da, jeg hadde en debatt om stakkars MDG og den vekket interesse og motstand.

For å få et adekvat bilde av hvilken politiker forumdeltakerne tror har størst pikk hadde det absolutt vært enklest med en avstemning. Jeg er ikke særlig sterk i matematikk så jeg har ikke lyst til å prøve og regne ut summen av alle stemmene.

• Kjøttmeis

# 11. 22. sep 2017 21:06 En annen drømmedebatt jeg har: En musikktråd, med bare bra musikk.
  • Henrik3

# 12. 22. sep 2017 21:08
    Kjøttmeis skrev 22.09.17 kl. 21:06
    En annen drømmedebatt jeg har: En musikktråd, med bare bra musikk.

Som du synes er bra? Det blir jo veldig vanskelig for andre å vite hva du mener er god musikk? Det er det jo bare du som vet?
  • Kjøttmeis

# 13. 22. sep 2017 21:09 Hva er din favorittfugl var en bra debatt. En annen drømmedebatt jeg har er en fugledebatt som topper hva er din favorittfugl-tråden.
  • Kjøttmeis

# 14. 22. sep 2017 21:10
    Henrik3 skrev 22.09.17 kl. 21:08
    Som du synes er bra? Det blir jo veldig vanskelig for andre å vite hva du mener er god musikk? Det er det jo bare du som vet?

Det er jo nettopp dèt som hadde gjort debatten så sinnssykt bra.

• Kjøttmeis

# 15. 22. sep 2017 21:12 Drømmedebatt: En tråd fullstendig fri for hersketekniker.