Forum

807

innlogget

42559

medlemmer

Norges største og beste møteplass for homofile, bifile og transpersoner!

Bli medlem gratis!

© GAYSIR AS
Om oss  • Personvern  • Annonsering
Tips oss: redaksjonen@gaysir.no
  • Lato

Singel.Homsebar. Men ikke one night stand?

11. sep 2017 10:42 | Vist 1390 ganger. Noen som meg som ønsker å gå Fincken, Elsker etc. å flørte med noen uten å ligge med de samme kveld?
    Jeg er ikke fnysen på one night stand, men er singel så ønsker å møte en fyr på gaybar jeg en dag kan ta et glass vin med eller noe for å bli bedre kjent
    Hvordan avviser jeg en fyr som vil ha one night stand med meg på en smooth måte uten at han mister interesse for meg?
  • Søkt

# 1. 11. sep 2017 10:49 Si at du må hjem til kone og barn!
  • duppedings

# 2. 11. sep 2017 10:54
    Spørre om dere kan møtes for en søndagstur eller film søndagskveld eller til uka :)
  • SeekNDstroy

# 3. 11. sep 2017 11:04 Du sier nei takk.

Er det virkelig så jævla vanskelig å si nei?

• Impersonator

# 4. 11. sep 2017 11:31
    SeekNDstroy skrev 11.09.17 kl. 11:04
    Du sier nei takk.

"ikke noe svar er også et svar.."

• SeekNDstroy

# 5. 11. sep 2017 11:37
    Impersonator skrev 11.09.17 kl. 11:31

Den som tier samtykker

• Anca

# 6. 11. sep 2017 12:12
    Lato skrev 11.09.17 kl. 10:42
    Noen som meg som ønsker å gå Fincken, Elsker etc. å flørte med noen uten å ligge med de samme kveld?
    Jeg er ikke fnysen på one night stand, men er singel så ønsker å møte en fyr på gaybar jeg en dag kan ta et glass vin med eller noe for å bli bedre kjent
    Hvordan avviser jeg en fyr som vil ha one night stand med meg på en smooth måte uten at han mister interesse for meg?

Kommuniser dine ønsker som best du kan. Enkelt og greit.

Hvis en fyr er interessert nok i deg, vil han ønske å deite, uavhengig av om dere har sex eller ikke første kveld.

Hvis han mister interesse, så var han kun interessert i ligg i utgangspunktet (og det burde være helt fair.) Intet nivå av "smooth-talking" kan endre dette.

• Lato

# 7. 13. sep 2017 23:20
    SeekNDstroy skrev 11.09.17 kl. 11:04
    Du sier nei takk.

Sant, men kanskje han da synnes jeg er kjedli og derfor ikke vil treffes igjen?
  • Lato

# 8. 13. sep 2017 23:21
    Impersonator skrev 11.09.17 kl. 11:31

Skal jeg bare ikke si noe, lisksom?
  • Lato

# 9. 13. sep 2017 23:22
    Anca skrev 11.09.17 kl. 12:12
    Kommuniser dine ønsker som best du kan. Enkelt og greit.

Hvis en fyr er interessert nok i deg, vil han ønske å deite, uavhengig av om dere har sex eller ikke første kveld.

Hvis han mister interesse, så var han kun interessert i ligg i utgangspunktet (og det burde være helt fair.) Intet nivå av "smooth-talking" kan endre dette.

Bør jeg rett fram si at one night stand ikke er min greie når han hinter til det?
  • Sacha_

# 10. 13. sep 2017 23:25
    Lato skrev 13.09.17 kl. 23:22
    Bør jeg rett fram si at one night stand ikke er min greie når han hinter til det?

Si at du har sextreff med en annen den kvelden, men at du gjerne vil ha sextrefff med ham senere.

Neida. Spøk.

Men si at du ikke kan, uten å begrunne det, og si at du vil gjerne treffe ham igjen. Så kan du jo bare ta det derfra. Lykke til!

• EnSak

# 11. 13. sep 2017 23:28
    Sacha_ skrev 13.09.17 kl. 23:25
    Si at du har sextreff med en annen den kvelden, men at du gjerne vil ha sextrefff med ham senere.

Neida. Spøk.

Men si at du ikke kan, uten å begrunne det, og si at du vil gjerne treffe ham igjen. Så kan du jo bare ta det derfra. Lykke til!

Jeg vil tro at det er bedre å være mer direkte og åpen om grunnen. Si at han ikke gjør random og one night stand, men at han er keen på å bli bedre kjent med han.

• Sacha_

# 12. 13. sep 2017 23:30
    EnSak skrev 13.09.17 kl. 23:28
    Jeg vil tro at det er bedre å være mer direkte og åpen om grunnen. Si at han ikke gjør random og one night stand, men at han er keen på å bli bedre kjent med han.

Det er din oppfatning, jeg mener man ikke trenger utlevere seg for folk man egentlig ikke kjenner.

• Søkt

# 13. 13. sep 2017 23:30
    EnSak skrev 13.09.17 kl. 23:28

Nei, nei, nei! Fy og skam.
    Endre din egen mening, og pul han på stedet.
    Alle skal med!

• EnSak

# 14. 13. sep 2017 23:33
    Sacha_ skrev 13.09.17 kl. 23:30
    Det er din oppfatning, jeg mener man ikke trenger utlevere seg for folk man egentlig ikke kjenner.

Jeg bare tror det vil bli bedre mottatt enn å ikke si hvorfor.

Jeg tror jeg hadde tatt det mer som avvisning uten forklaring enn med forklaring.

• EnSak

# 15. 13. sep 2017 23:38
    Søkt skrev 13.09.17 kl. 23:30
    Nei, nei, nei! Fy og skam.
    Endre din egen mening, og pul han på stedet.
    Alle skal med!

Nei nei, jeg lar deg få han ubrukt.