Forum

474

innlogget

42605

medlemmer

Norges største og beste møteplass for homofile, bifile og transpersoner!

Bli medlem gratis!

© GAYSIR AS
Om oss  • Personvern  • Annonsering
Tips oss: redaksjonen@gaysir.no
  • Ding Xiang

Fortell en vits

19. aug 2017 18:42 | Vist 1767 ganger. Æ starter:

Sjefen for vinmonoplet fikk fredag kveld klokken 11. en telefon ifra en trønder som spurte når polet åpnet på lørdagen "Vi åpner klokken ni", svarte han, og la på.

To timer senere ringte samme trønder, små bedduget, og spurte igjen når polet åpnet.

" Det har jo jeg sagt ", svarte mannen, vi åpner klokken ni".

Enda to timer senere fikk han igjen en telefon fra samme mann, nå drita full, som igjen spurte når polet åpnet. Mannen ble sint og svarte. "Vi åpner klokken ni, men så full som du er får du ikke komme inn!" trønderen svarte: "Æ skal ikke inn, æ skal ut"

Værsågod. Ballen trilles videre til dæ.

God fornøyelse..

• Yacob

# 1. 19. aug 2017 18:46 Det var en gang en bergenser som ville bli østlending. Så gikk han til kirurgen, og
    kirurgen sa:
    – Vil du bli østlending må vi fjerne halve hjernen din. Det gikk bergenseren med på. Da kirurgen kom tilbake etter operasjonen sa han:
    – Det skjedde med en feiltagelse at vi fjernet hele hjernen din. Vil du at vi skal sette den halve hjernen på plass igjen? Så sa han:

– Nej, nej jag tycker det er bra sånn her.

• Quattrofil

# 2. 19. aug 2017 18:47 Donald Trump
  • jatilnei

# 3. 19. aug 2017 19:04 Hva sa det ene knekkebrødet til det andre?

"Åh, du er så tørr".

Haha.

• Quattrofil

# 4. 19. aug 2017 19:10 Jeg møtte en gang et spøkelse som hadde pustevansker,

det var i åndenød...

• salapalmer

# 5. 19. aug 2017 19:17 Ektemannen følte seg litt kåt, og gikk for å hente to paracet og et glass vann til kona. "Her kjære, her har du litt paracet og litt vann". Hun svarte, "men jeg har jo ikke vondt i hodet!" Da svarte han, "Takk gud!"
  • _Sheraton_

# 6. 19. aug 2017 19:30 Har du hørt om pæra som møtte appelsin, så ban(n)an?
  • Kamfer

# 7. 20. aug 2017 01:17 Hvor mange SV-politikere trenger du for å skru inn en lyspære? 100! En som skrur, og 99 som ruster opp offentlig sektor til neste gang en lyspære ryker!
  • aleks8888no

# 8. 20. aug 2017 01:18 Heilt anonymt går ho t' legen sin i Narvik - en privatpraktiserende østlending - og undersøke om muligheten t' å få kjønnsleppen operert fordi ho synes de er alt for stor.
    Ho ber legen om å hold operasjonen hemmelig.
    D' e' tross alt litt pinlig og ho foretrekke at ingen veit om inngrepet.
    Legen forsikre dama om at han ha taushetsplikt.
    Når ho våkne opp ette operasjonen finn ho tre rose, -vakkert plassert på bordet, ved sia av senga. T' tross for at ho e' i dårlig form ette operasjonen, skjønne ho at d' betyr at ho må ha hatt besøk på sykehuset.
    Ho blir forbanna og rope på legen:
    «-Æ trudde æ i klartekst ba dæ om å ikke å fortelle nokken om deinj hær operasjonen!»
    «-Du har ingen grunn til å uroe deg, unge dame......», sei legen, og fortsette «......jeg har ikke fortalt det til noen, men jeg skal forklare: -Den første rosen er fra meg, fordi jeg beundrer deg for at du har gått igjennom dette helt alene. Den andre rosen er fra min sykepleier. Hun assisterte meg under operasjonen og har dessuten gått igjennom samme operasjonen selv.»
    «-Men den tredje rosa då» spør dama om.
    «-Jo.....», sei legen, «.....den rosen kommer fra en gutt oppe på brannskadeavdelingen. Han vil takke deg for sine nye ører.»
  • aleks8888no

# 9. 20. aug 2017 01:19 Når ein mann åpner bildøren for sin kone, kan man være sikker på ein ting: Enten e bilen eller kona ny.
  • aleks8888no

# 10. 20. aug 2017 01:20 En gutt som het gro var ute på byn en kveld og lette etter noe gøy. Etter en stund fant han en fet fest, og der traff han en søt og snill jente. Det ble både snakking og klining, og Pedro foreslår at de går derfra. Han merker hvor kåt han er, og plutselig spør jenta: skal vi ha sex? Gro sier ja, og peker på en liten bro. I det han skal til å dra ned buksene så sier hun: Kan du ta det i rævva, jeg har mensen nå. Pedro tenker det er greit, og drar trusa bare akkuratt langt nok ned, for å slippe å se "perioden" hennes. Når han kommer skriker han ut: Hei jeg heter Pedro og knuller under en bro. Jenta hyler ut rett etterpå: Hei jeg heter Kjell og er utkledd i kveld
  • aleks8888no

# 11. 20. aug 2017 01:22 Vet dere hvorfor strømpebukesene for kvinner er
    forsterket i skrittet?

Det er fordi musa er en gnager.

• Kamfer

# 12. 20. aug 2017 10:49 Hva het den første homofile i Hellas?

Svar: Constantianus

• gre18cce

# 13. 21. aug 2017 23:16 Vits er det ikke men humor :-) JA

(Dagbladet): «Vi er kommet i den situasjonen at en av våre arbeidsledere har gått over i en prosjektstilling i bedriften.»

Slik starter stillingsutlysningen som ble skrevet av Herøy ASVO og publisert i Helgelands Blad fredag. Men det er påfølgende setning som har skapt sterke reaksjoner.

«Og mens vi er i ferd med å søke hennes erstatter, presterer hun å bli smelt på tjukken.»

https://www.dagbladet.no/nyheter/legger-seg-flat-etter-denne-stillingsannonsen-smelt-pa-tjukken/68610631

• Mirromurr

# 14. 22. aug 2017 02:03 Vet dere hvorfor SABA en gang hadde sand i damebinna. Jo for at høna skulle få noe og sparke i.

Hva er det beste spøkelser vet. BØskiver. Og hvilket pålegg er de mest glad i. Jo SPØKEpølse.

Ei nonne kom gående med ei barnevogn. Er dette klosterarbeid så en fobipasserende. Nei, en kardinalfeil sa nonna.

En får ta det en har sa kjerringa, hu tok kattungen og tørka av bordet med.

Godt for alt som er unnagjort sa kjerringa. Hu spiste middagen samtidig med frokosten, mens hu satt på dass og så på skjera bygge reir.

• K R H

# 15. 22. aug 2017 02:53 Trump