Forum

624

innlogget

41994

medlemmer

Norges største og beste møteplass for homofile, bifile og transpersoner!

Bli medlem gratis!

© GAYSIR AS
Om oss  • Personvern  • Annonsering
Tips oss: redaksjonen@gaysir.no
  • J STRYKER HSUND

Hva mener dere om forumet? Si din mening.

4. jul 2017 00:39 | Vist 7342 ganger. Forumet har blitt en arena der man diskuterer sex, sex og atter sex. Jeg overdriver med vilje. Men det virker ut som sex er det som fenger mest i tillegg til sauna og muslimer. Det er noen liker å fise partneren itrynet også. Bilder er også populært.

Hva synes dere om forumet og debattene vi har her inne?

Si din mening. Kjør debatt!

• Kjøttmeis

# 1. 4. jul 2017 00:39 Det er en del tøys.
  • SuddenlySeymour

# 2. 4. jul 2017 00:57 Klarer jo ikke komme på noe bra tema selv heller. Men for å klage litt likevel:
    Har utviklet et anstrengt forhold til «den forrige» , folk som starter eller deltar i debatter og er ekstremt nærtagende og hårsåre, homser som hater feminine homser og kvinner, og folk som bruker Forum som kontaktannonse og dagbok.
  • gre18cce

# 3. 4. jul 2017 00:59 Du skriver - Men det virker ut som sex er det som fenger mest i tillegg til sauna og muslimer.
    Hadde jeg vært deg så ville jeg i samme slengen ta med Trump.
  • Max Headroom

# 4. 4. jul 2017 01:04 Jeg er glad vi har mulighet til å fjerne det vi ikke liker .
    vedlegg
  • jatilnei

# 5. 4. jul 2017 01:04 (red. kl. 01:08) Inntrykket er vel at dette er en arena man ofte besøker når man har en dårlig dag for og legge igjen litt edder og galle.
    Også er det dette merkelige fenomenet hvor man på død og liv skal kommentere eller henge seg opp i tråder man åpenbart ikke liker, eller tråder man synes er tåpelige.

Eller for og si det på en annen måte: det er ikke nødvendigvis trådene det er noe galt med.

• aleks8888no

# 6. 4. jul 2017 01:13 Personlig synes jeg Forumet er bra. Det er rom for alt mellom himmel og jord. Og man får ta del i et helt spektrum av meninger, både gode og dårlige. Tonen er frisk, det skal den være. Men er heldigvis ikke like giftig som den en gang i tiden var.
  • gre18cce

# 7. 4. jul 2017 01:16
    jatilnei skrev 04.07.17 kl. 01:04
    Inntrykket er vel at dette er en arena man ofte besøker når man har en dårlig dag for og legge igjen litt edder og galle.
    Også er det dette merkelige fenomenet hvor man på død og liv skal kommentere eller henge seg opp i tråder man åpenbart ikke liker, eller tråder man synes er tåpelige.

Eller for og si det på en annen måte: det er ikke nødvendigvis trådene det er noe galt med.

Har skrive det før - jeg lurer virkelig på hvordan vi klarte å få tømt oss for så mye som vi gjør før internett kom til verden.

• J STRYKER HSUND

# 8. 4. jul 2017 01:24
    gre18cce skrev 04.07.17 kl. 00:59
    Du skriver - Men det virker ut som sex er det som fenger mest i tillegg til sauna og muslimer.
    Hadde jeg vært deg så ville jeg i samme slengen ta med Trump.

Jeg kunne sikkert nevnt flere ting enn Trump. Men det var bare eksempler.
  • YesL

# 9. 4. jul 2017 03:13 Jeg synes det er alt for mye ekle, creepy debatter på Gaysir forumet. Alt for mye fokus på sex...Men noe bra innimellom....
  • Metallica

# 10. 4. jul 2017 05:18 Glansdagene til gaysir forum er definitivt talte for mangen år siden. Forumet her på gaysir blir bare mer og mer dødt og ikke minst useriøst.
  • kattmedslips

# 11. 4. jul 2017 05:55 Før i tiden kunne jeg sitte og lese og skrive på forumet i timesvis hver dag. Vet ikke om det er forumet eller meg som har forandret seg, men er langt fra like interessant lengre.

Savner en del deltakere som ikke er her lengre, og synes det er kjedelig at det stadig er de samme folkene som er uenige med hverandre og maser om de samme tingene. Er nesten mer HVEM som ytrer noe enn HVA de ytrer som har noe å si.

Noen opptrer som skinnhellige moderatorer i en tråd, mens de er direkte frekke i en annen tråd. Noen folk, nesten alltid nøyaktig de samme, legger ut teite memes for å drepe tråden til uerfarne TS/debattdeltakere. Også får de masse tomler, kommer på tommeltopplisten og er sikkert kjempefornøyd med seg selv. Så lurer noen på hvordan man skyller røven før analsex, noen hater Frp og saunaer og ingen lurer lengre på hvor lenge Samvirkelaget på Snåsa er åpent. De har for lengst gått over til å være drittlei av "den forrige", slik at "den neste" må forklare hvordan man skjuler spesifikke debattkategorier. Også stenges debatten. Forutsigbart er hva det har blitt.

Nei, ta meg tilbake til da Edirpvieks, Irie Darling, hen med hele spekteret av gaysirsmileyer, nynaeve, Neverland osv osv holdt på her inne. Nepene, horene og den lukkede gruppen som het noe med "strikking og brodering" (som var et skalkeskjul for å diskutere raid i teite tråder) .Det var tider; Da var det masse futt, drama og fyrverkeri her. Ikke så mye kullsyre igjen nå i dag :-/ #tamt

• Bambibolla1

# 12. 4. jul 2017 08:28 Det er ikke som i " gamle " dager , nei.

Det har blitt mye tammere.

• Sykkelruffen

# 13. 4. jul 2017 08:35
    Bambibolla1 skrev 04.07.17 kl. 08:28
    Det er ikke som i " gamle " dager , nei.

Det har blitt mye tammere.

Krenkelseshysteriet har nok tatt brodden fra mange tråder.
  • Tante Grusom

# 14. 4. jul 2017 08:46 Jeg ble nesten borte fra nettet da jeg bytta ut min gode 486-maskin med nye og fantastiske Windows95. Er jo på opplæring ennå
  • Vaelen

# 15. 4. jul 2017 09:01 Synes forumet er ålreit, jeg. En god blanding av aldersgrupper og personligheter, noen mer frempå enn andre, noen som er usaklige i hver eneste tråd og noen som klarer å diskutere ordentlig, noen som bare skriver negativt og noen som er utelukkende positive etc. Mange, inkludert TS klager over at det ikke finnes tråder om ting de har lyst å snakke om, men da er det strengt talt bare å lage den tråden selv. Ikke sitt og vent på at andre skal gjøre jobben din.

Også dette med at forrige- eller andre tråder er til irritasjon er bare tull når man kan fjerne alle sammen med ett klikk. Da velger man selv å bli irritert over noe man kan gjøre noe med.

Som ikke-selvutnevnt forumhore kan jeg trygt si hvem som gjør forumet interessant og hvem som for det meste bidrar til kvalme, men sånt gjør man vel ikke, gjør man? ;)