Forum

676

innlogget

41990

medlemmer

Norges største og beste møteplass for homofile, bifile og transpersoner!

Bli medlem gratis!

© GAYSIR AS
Om oss  • Personvern  • Annonsering
Tips oss: redaksjonen@gaysir.no
  • nikke

Hva gjør heterofolk på gaysir?

20. mar 2017 10:12 | Vist 10022 ganger. Syns det er lit mange mannlige hetero på gaysir, som søker kun damer
    Er det greit?
  • Vaelen

# 1. 20. mar 2017 10:14 Ja.
  • jm91

# 2. 20. mar 2017 10:46 Ja det er greit, men tror en del av dem "hetero" mannfolka er nysgjerrig på andre menn å. Men uansett så er alle velkommen til gs :)
  • flaneur

# 3. 20. mar 2017 10:52 (red. kl. 10:52) Litt usikker på hvordan dette går ut over trådstarter. Har vi ikke kommet over denne "du er annerledes, så du får ikke være med oss"-greien? Men likevel skal samfunnet, skolen, arbeidsplassen, forsvaret og kirken ta imot homofile med åpne armer uten å gjøre noe nummer av det?
  • bunnslam

# 4. 20. mar 2017 10:57 (red. kl. 10:59) Synes det er vanskelig å bry meg? Vil påstå at sånn under 1% av Gaysir aktive brukere faller under den kategorien uansett? (statistikk dratt rett ut fra rævva)

Edit: vi burde ha en tråd festet til toppen av forumet hvor folk kan poste hver gang de irriterer seg over eksistensen av heterofile menn på Gaysir, så slipper vi en tråd sånn en gang i uka.

• Bambibolla1

# 5. 20. mar 2017 11:13 Heterofile menn er en vederstyggelighet. Vi burde stappe dem alle i en tjæretønne og rulle dem i fjær etterpå.
    Fysjogfysj.

• Remedy93

# 6. 20. mar 2017 11:38 Bryr meg ikke stort, men syns det er litt rart. Det er jo tross alt en side for homofile og andre skeive..
  • bilde

# 7. 20. mar 2017 11:52 (red. kl. 11:52) Sakset fra "Om Gaysir"som lenket til på sidene her:
    Du trenger ikke være homofil, lesbisk eller bifil for å bruke Gaysir eller opprette profil på Gaysir Interaktiv. Alle hyggelige mennesker er velkommen.

Det er så enkelt.
  • enebo

# 8. 20. mar 2017 11:57 Det betyr sannsynligvis bare at de selv vil velge hvilke menn de ønsker å kontakte slik at de kanskje får litt sex med eget kjønn i tillegg til alt annet de også har behov for. Helt normalt med andre ord.
  • Huihuihui

# 9. 20. mar 2017 12:09 Vil man bli akseptert, må man kanskje lære seg å akseptere andre folk og..
  • Hetero35littbi

# 10. 20. mar 2017 12:14 Litt spennende tema, jeg starter med å snu det på hodet siden vi kommer frem til normalfordeling kurve med mye fornektelse av ulike hensyn uansett. Jeg har spurt lesber og homoer om de har hatt sex og tenner på andre kjønn eller er tiltrukket av de. Siden jeg vet endel homser har hatt jente kjørester og hatt vellykket samleie mange ganger, til og med fått barn, er dette er betimelig spørsmål. Jeg deler de svarene jeg har fått slik:
    1) Naturligvis har de som har tent på damer gjort det en gang i verden og noen synes fortsatt puppene og rumpa til damer er sexy, dette er kanskje de som har fornektet seg homofili fra unge år , den eldre garde var det jo ulovlig og de eldste hadde jo en samfunnsplikt å gi et barn til ei fru/frk og gjøre henne til ei dame. Men tilslutt var det enklere å leve sin liv med en mann.

2) Den andre gruppa er de som er med menn men har seg også med damer om det skulle passe seg slik. Liker den homo/femi/ over dandy rollen og gjør seg mer spennende for Daddys og som venn med jenter.

3) Sen siste gruppa klarer ikke å se få noe tenning what so ever.

En liten anekdote jeg har spurt hetero karer om, ville du hatt noe imot at en(mann) du kjenner og liker godt kunne runka deg? Mange anså ikke dette som homofili. Så spurte jeg , hva om en eller søt eller kjekk homse ville suge deg, altså en du syns var spennende? Ikke fullt så mange men endel svarte det gikk greit spesielt hvis de var litt brisen. Spørsmålene må stilles i rett anledning utenfor vennegjengen.

Min påstand er at de fleste er bi i en eller annen grad også med omvendt fortegn. Det spørs litt på hva som skal bli gjort og kjemi.. Det er vel en grunn til at en del unggutter/menn får lommepenger av en "onkel" som er gift med ei dame.

• Blaamann

# 11. 20. mar 2017 13:25 (red. kl. 13:27)
    nikke skrev 20.03.17 kl. 10:12
    Syns det er lit mange mannlige hetero på gaysir, som søker kun damer
    Er det greit?

Ja, det er helt greit å synse... altså at du syns det er litt mange hetero menn her på kanalen som søker kun damer.
    Savner du at disse mennene ikke søker kontakt med deg?
    Syns du at det er for mange damer her også?
    Hvordan vet du at disse hetero mennene kun søker damer?
    Er du...ts... litt fordomsfull?

Saken er vel at gs ikke kun er en kontaktkanal men også en informasjonskanal som skal spre nyheter, skape gjensidig forståelse og bryte ned fordommer på tvers av samfunnet.
    Så sånn sett er det alt for få hetero menn og kvinner på gs.

• Søkt

# 12. 20. mar 2017 13:35 Jeg har stor forståelse for at heterofile vil se hvordan vi homofile har det.
    Har også vært borti noen som vil ha den streit opp i baken. Fascinerende! :)
  • JohnWick

# 13. 20. mar 2017 13:40 Det er ikke kun et fåtall av heterofile menn, men også heterofile kvinner her. Jeg selv er biseksuel (ikke bifil), så er vel nærmere den heterofile kanten enn den homofile. Av alle dating-plattformer/apper, vil jeg si at GaySir er det beste stedet. Har bruker på HotOrNot og Tinder, men der er spessielt kvinnene veldig overlegne, arrogante og er medlem for å kun få ''likes'' framfor å bli kjent med nye mennesker. Har også andre ''kompiser'' som har opplevd og erfart at kvinnene der ikke snakker/svarer i det heletatt, eller så snakker de en kort stund og plutselig blir musestille fremover. Har bedt mine heterofile venner om å registrere seg på GS, og de selv har gitt tilbakemelding til meg på at kvinnene her er myeee høfligere enn kvinner på andre plattformer. Det er noe jeg også har merket. Kvinner som er på GS har hatt en god oppdragelse, bryr seg ikke om sosial status og ser mer på personligheten enn utseendet. Det er de viktigste trekkene en kvinne kan ha.
  • Bambibolla1

# 14. 20. mar 2017 13:53
    JohnWick skrev 20.03.17 kl. 13:40
    Det er ikke kun et fåtall av heterofile menn, men også heterofile kvinner her. Jeg selv er biseksuel (ikke bifil), så er vel nærmere den heterofile kanten enn den homofile. Av alle dating-plattformer/apper, vil jeg si at GaySir er det beste stedet. Har bruker på HotOrNot og Tinder, men der er spessielt kvinnene veldig overlegne, arrogante og er medlem for å kun få ''likes'' framfor å bli kjent med nye mennesker. Har også andre ''kompiser'' som har opplevd og erfart at kvinnene der ikke snakker/svarer i det heletatt, eller så snakker de en kort stund og plutselig blir musestille fremover. Har bedt mine heterofile venner om å registrere seg på GS, og de selv har gitt tilbakemelding til meg på at kvinnene her er myeee høfligere enn kvinner på andre plattformer. Det er noe jeg også har merket. Kvinner som er på GS har hatt en god oppdragelse, bryr seg ikke om sosial status og ser mer på personligheten enn utseendet. Det er de viktigste trekkene en kvinne kan ha.
    Nåja. Det er utseendet jeg legger merke til først. Ikke personligheten. Liker jeg ikke utseendet så spiller det ingen rolle om fyren er verdens hyggeligste person.
    Men...det var før. Nå er verken utseende eller personlighet av interesse.
  • kosebamse_88

# 15. 20. mar 2017 13:57 I utgangspunktet synes jeg de kan bruke eksisterende plattformer for kontakt med andre streite. Men så skal vi jo være inkluderende og innerst inne gir jeg vel egentlig litt blanke i det, jeg ser jo uansett ikke noe til dem. Noen bidrar til og med med underholdning, som Bambibolla feks.