Forum

1793

innlogget

42911

medlemmer

Norges største og beste møteplass for homofile, bifile og transpersoner!

Bli medlem gratis!

© GAYSIR AS
Om oss  • Personvern  • Annonsering
Tips oss: redaksjonen@gaysir.no
  • Helsfyr1

Kan dagens ungdommer noen skikkelige rampestreker ?

9. jan 2017 20:15 | Vist 1607 ganger. Noen stikkord : Utedo og sjokoladepålegg ... statusperson som passende offer !
    Sugekopp og isoporkloss
  • Ashen One

# 1. 9. jan 2017 20:34
    Helsfyr1 skrev 09.01.17 kl. 20:15
    Noen stikkord : Utedo og sjokoladepålegg ... statusperson som passende offer !
    Sugekopp og isoporkloss

Det er ikke skikkelige rampestreker.

Det er barnslig og umodent i dag.

Helt greit om det er barn som gjør rampestreker, så lenge det ikke er noe galt.

• Gogglebox

# 2. 9. jan 2017 21:07 Dagens unge sitter på Playstation og knuser hverandre der. Nye tider, nye triks.
  • Ashen One

# 3. 9. jan 2017 21:13
    Gogglebox skrev 09.01.17 kl. 21:07
    Dagens unge sitter på Playstation og knuser hverandre der. Nye tider, nye triks.

Call of duty troll vids 👌

• Weltschmerz

# 4. 9. jan 2017 21:16 Da jeg var ung sprengte vi postkasser. Ikke jeg, men de slemme guttene som senere ble navere og fikk måne.

Husker likevel jeg måtte løpe fra lensmannen en gang. Hoho! Det var gøy!

• FEROCIOUS

# 5. 9. jan 2017 22:32 Nope. Har en bror på 15 og han ble spurt for noen år tilbake om han hadde vært på epleslang. Gutten forsto ikke hva det var. Jesus.

En grunn til at jeg blir irritert når jeg ser foreldre kjøpe alt av mobiler/nettbrett til sine SMÅ barn.
    "Ungen har det bra ja, han fikk en iPhone til jul og skal få en iPad til bursdagen sin. Apple Watch skal han også få!"

• Suen

# 6. 9. jan 2017 22:50 Jaja, det var tider det.
    Eple slang.
    Hadde klar en passe lang pinne som passet oppunder dørhåndtaket må bedehuset. Så tok vi hovedbryteren. Skal sei det ble liv på bedehuset.
    Skolestyreren skulle passe på det nye skole som var under oppføring. Selvfølgelig fikk vi han etter oss. Rullet tom tønne mot han i trappene, stakk så opp på loftet og trakk stigen etter oss. Han lette etter oss i lange tider. For stigen visste han nok ikke om.
    Politiet fikk forsterkninger og omringet skolebygget. Reine antiterror gruppen, med hjelmer, køller og hunder.
    Jo det hendet vi ble tatt, måtte sitte i Svartemaja og oppgi navn og adresse. Ble innkalt til forhør, søtt
  • Helsfyr1

# 7. 9. jan 2017 23:23 Dagens 60-åringer var vel eksperter på skikkelige rampestreker i sine yngre dager ........

Da jeg var med i hjelpekorpset hadde vi politiet som nærmeste hyttenabo på Saltfjellet ... da passet det jo ypperlig å smøre inn den svarte do-ringen med sjokoladepålegg .........

• Dr Funkenstein

# 8. 9. jan 2017 23:27 Her var det mye revyhumor. Noen bør sende en telefaks til Tore Ryen med innleggene i denne tråden så han kan få inspirasjon til en ny runde Mot I Brøstet.
  • Ashen One

# 9. 9. jan 2017 23:48 (red. kl. 23:48)
    Dr Funkenstein skrev 09.01.17 kl. 23:27
    Her var det mye revyhumor. Noen bør sende en telefaks til Tore Ryen med innleggene i denne tråden så han kan få inspirasjon til en ny runde Mot I Brøstet.

Ser for meg Nils trolle 13 årige kids på COD haha 😂
  • SplashBoy

# 10. 10. jan 2017 00:20 (red. kl. 00:21)
  • This dying tree

# 11. 10. jan 2017 15:24 Naboen min var en alkoholiker og kone banker ( Hurdal ♥ )

Så en dag løsnet jeg skruene på postkassen hans , festet på 4 nyttårs raketter.
    And...
    Well..

BOOM

• Masters slave

# 12. 10. jan 2017 15:57 Husker jeg var med på å legge små døde buorm på dørmatta til gamle damer på et eldresenter.:11
    Festet tyggegummi på dørklokkene hos folk og la på sprang.
    Var med på å stjele et kremmerhus med småmynt en gang.
    Satte fyr på et område med tørt gress om våren som vi mistet kontroll over, og dermed ble det full uttrykning, og vi la på sprang og gjemte oss, redde som faen!
  • Salesman

# 13. 10. jan 2017 16:01 Å kjøre bilen veldig nærme bilen foran. Ha med en kompis i bil nr 2 bokse inn noen mens de kjøre å bremse seg stadig nærmere. Stå klar med alle kameratene dine i tog å vent på en spesifik bil. Eller kjøre raskt frem til bilen foran å slå på langlys. Spille høy musikk. Kjøre fort. Spyle syklister når en kjøre forbi. Legge igjen gummi fra dekka. Mye sånt ungdommer holde på med da.
  • ass4man

# 14. 10. jan 2017 17:33 Tråd (hyssing/sytråd) over veien :-) mye morro, epleslang og ringestikk. Men fikk ikke lov til å plage de som var eldst da, og de gjorde vi ikke heller. Mye mer gøy å ta de som ble sinna :-)
  • Dr1ve

# 15. 10. jan 2017 18:11 https://www.facebook.com/dangfart