Forum

2778

innlogget

43024

medlemmer

Norges største og beste møteplass for homofile, bifile og transpersoner!

Bli medlem gratis!

© GAYSIR AS
Om oss  • Personvern  • Annonsering
Tips oss: redaksjonen@gaysir.no
  • Tootall1

Dataspill. Spiller du?

31. des 2016 16:45 | Vist 2496 ganger. Nå som det er vinter, merker jeg st jeg blir sittende mer foran pc'en og game.

Jeg har aldri falt helt for fantasy-spill, men liker mer action og strategi.

Nå for tiden går det i Company Of Heroes (strategi), Arma 3 (krig) og World Of Tanks (selvforklarende).

Hva spiller du?

• RUAUVI

# 1. 31. des 2016 16:48 Gåååår mest i Xbox her du. Spiller sjelden da. Støver ned, haha!
  • døv mann

# 2. 31. des 2016 16:49 Aldri
  • maverick

# 3. 31. des 2016 16:51 Civ 5
    Napoleon Total War
    Battlefield 4
    Team Fortress 2

Mest det jeg spiller nå
    Elsket å spille tidligere
    Harpoon 2, kunne bruker uker på et enkelt slag
    Battlefield 2
    World in Conflict
    Panzer
    Counter Strike
    F22 Air Dominance Fighter
    F15 Strike Eagle
    AH64D Apache

• Dr Funkenstein

# 4. 31. des 2016 16:58 Jeg spiller nesten bare brettspill. Fordi jeg er old school, og synes det er mye kjekkere å være sosial rundt et bord enn foran en skjerm.

Eneste jeg synes er verdt å bruke tid på av dataspill er Dark Souls-serien og Bloodborne.

• Jenner

# 5. 31. des 2016 17:06
    Dr Funkenstein skrev 31.12.16 kl. 16:58
    Jeg spiller nesten bare brettspill. Fordi jeg er old school, og synes det er mye kjekkere å være sosial rundt et bord enn foran en skjerm.

Eneste jeg synes er verdt å bruke tid på av dataspill er Dark Souls-serien og Bloodborne.

Og du sier at e er tusen år gammel
    Hehe, neida

For å svare TS så går det for det meste i sjakk, både på internett og i den lokale sjakk-klubben. Spilte mye på konsoll før, men nå står den gamle Xbox'en for det meste og samler støv i det samme skapet jeg snublet ut av. Den vil nok etter hvert få nostalgisk verdi, så den skal ikke selges med det første.

• Vaelen

# 6. 31. des 2016 17:10 (red. kl. 17:13) Spiller ikke på pc. Console gamer by heart.

Det går egentlig mest i fantasy-spill her også, da spesielt Final Fantasy-serien. Anbefaler FF14 i stedet for WoW når som helst!

The Legend of Zelda er også en stor favoritt. Gleeeder meg til det nye, som kommer i 2017.

Ellers spiller jeg egentlig alt mulig, fra Fallout og Deus Ex til Dragon Age og Mass Effect.

TS kan gjerne låne bort armkroken sin til meg mens jeg gamer på sofaen ;)

• Veganer

# 7. 31. des 2016 17:12 Jeg har nettopp begynt å spille world of warcraft! Veldig fin vinteraktivitet!
  • kosebamse_88

# 8. 31. des 2016 17:16 Går for det meste i Overwatch for tiden. Og litt Hearthstone innimellom.
  • Danie1

# 9. 31. des 2016 17:21 (red. kl. 17:22) Battleblock theater, dishonored 2, fable, orcs must die unchained, devil may cry, resident evil, dead island, left 4 dead 2, bioshock, prison architect, insault simulator, subnautica, rumble roses, guitar hero, dark souls 3, bloodborne, the elder scrolls online, borderlands 2, slime rancher, Mass Effect, dragon age, war of the roses, Trine 3, we happy few, fallout 4, Lucius, magicka, saints row, shoppe keep og Middle-earth: Shadow of mordor. Er de jeg spiller for øyeblikket fordi nevøen min ga meg halsbetennelse i julegave. 🙃👌🏻
  • Sayar

# 10. 31. des 2016 17:31 Sims2. Age of Empires, Battlefield2, Battlefield 1942 og diverse på kongregate.
    Men ikke så mye spilling de siste månedene
  • Sir Celebro

# 11. 31. des 2016 17:35 Stardew Valley. Indie-tittel hvor man bygger opp en egen gård. Veldig fin tintrøyte.
  • singaya

# 12. 31. des 2016 17:39 Har spilt mye strategispill og Civ 5, Crusader Kings II og Europa Universalis IV er noen av de jeg har likt best, men mitt favorittspill er nok Kerbal Space Program.
  • Voi voi

# 13. 31. des 2016 17:46
    Veganer skrev 31.12.16 kl. 17:12
    Jeg har nettopp begynt å spille world of warcraft! Veldig fin vinteraktivitet!
    Som alliance da tipper jeg?
  • Epifytt

# 14. 31. des 2016 17:54 Her går det hovedsakelig i acnl(Animal Crossing New Leaf) og legend of Zelda a Link between worlds. Driver også å spiller Paper Mario ttyd for andre gang(en av mine favoritter). Er også snart midt i Metroid Prime 3 Corruption.
    Har tatt en stor pause fra Pokémon yellow, Luigi's Mansion 2 Dark Moon og Super Mario RPG. Satser på å fullføre Paper Mario, Link between worlds og Metroid i januar
  • Lord Lolindir

# 15. 31. des 2016 17:54 Spiller ikke. Enig med Dr Funkenstein, brettspill er tingen.