Forum

511

innlogget

41167

medlemmer

Norges største og beste møteplass for homofile, bifile og transpersoner!

Bli medlem gratis!

© GAYSIR AS
Om oss  • Personvern  • Annonsering
Tips oss: redaksjonen@gaysir.no
  • døv mann

Donald Trump: USAs nye president

9. nov 2016 07:41 | Vist 188247 ganger. Donald Trump blir USAs neste president.

TV 2: Donald Trump blir USAs neste president

Hva er din reaksjon? Hvordan blir Donald Trump som president? Hva tror du skjer med USA fremover?

Hva mener du om Donald Trump som USAs nye president?

1. Det er bra
    26,1%
    2. Det er ikke bra
    73,9%
    Denne pollen er avsluttet. Totalt 1305 avgitte stemmer.

• homze2

# 31. 9. nov 2016 11:43
    Lord Lolindir skrev 09.11.16 kl. 11:20
    De tør i hvert fall legge fram likningene sine.

Nei de legger ikke frem sine likninger. De bor i et land der landet legger de frem, det er stor forskjell på det
  • MICHAELofNORWAY

# 32. 9. nov 2016 11:45
    homze2 skrev 09.11.16 kl. 11:34
    Han har betalt den skatten han skal betale.

Hvordan vet du det?

Har du en link til det?
  • Bruce Wayne

# 33. 9. nov 2016 11:48 (red. kl. 11:50) Feel the Bern: Ledelsen i det "demokratiske" partiet og de etablerte mediene i USA angrer nå kanskje litt på at de rigget primærvalgene til fordel for en av de mest korrupte og upopulære kandidatene de kunne ha valgt.

Fryder meg at partiledelsen hos demokratene og Clinton fikk dette resultatet i trynet, mye bedre enn dersom det hadde lønnet seg med korrupsjon og valgrigging. Nå kan demokratene forhåpentligvis lære av dette, holde upartiske primærvalg ved neste anledning og velge en virkelig progressiv og liberal kandidat som ikke har stått for en aggressiv og katastrofal utenrikspolitikk (Irak, Libya, Haiti, Honduras) og som ikke har mottatt millioner fra utenlandske diktaturer, Wall Street, de store bankene og den private fengselslobbyen. Demokratene kunne valgt en ærlig kandidat som alltid har kjempet for sivile rettigheter og den vanlige amerikaner og som aldri har støttet særinteressene, men Bernie ville de altså ikke ha.
  • homze2

# 34. 9. nov 2016 11:52
    MICHAELofNORWAY skrev 09.11.16 kl. 11:45
    Hvordan vet du det?

Har du en link til det?

Hvis han ikke hadde gjort så hadde skattemyndighetene der vært på ham, og alle mediene hadde skrevet om det.

De har skrevet om at han har ikke betalt skatt siden 94 (?) og det med loven i hånd.

Så tro meg hadde han skyldt 10 dollar i skatt så hadde det vært overskriften i de fleste aviser verden over.
  • rob1

# 35. 9. nov 2016 12:01
    Bruce Wayne skrev 09.11.16 kl. 11:48

Fryder meg at partiledelsen hos demokratene og Clinton fikk dette resultatet i trynet...

.. om man har ønsket seg Sanders aldri så mye tror jeg det kan være greit å vente iaf et par tre år med å slå fast om dette valgresultatet var til det gode for noen som helst ;)
  • YouNeverKnow

# 36. 9. nov 2016 12:05
    Lord Lolindir skrev 09.11.16 kl. 11:37
    Allikevel tør han ikke legge fra likningen, noe som er en tradisjon for presidentkandidater.

Tradisjoner kan brytes vettu..:))
  • Mirromurr

# 37. 9. nov 2016 12:07 Der gikk resten av verden til helvete. Tredje verdenskrig er nærmere enn noen gang.
  • MICHAELofNORWAY

# 38. 9. nov 2016 12:09
    YouNeverKnow skrev 09.11.16 kl. 12:05
    Tradisjoner kan brytes vettu..:))

Ja, de fleste er allerede brutt nå! Om det er bra eller dårlig, vil tiden vise.

Han vil kaste ut 11 millioner ulovlige innvandrere og skape 25 millioner nye arbeidsplasser i et land hvor arbeidsløsheten er minimal.

Det vil si ca. 30 millioner arbeidsplasser det ikke er nok mennesker til å fylle.
  • aleks8888no

# 39. 9. nov 2016 12:15
    MICHAELofNORWAY skrev 09.11.16 kl. 12:09
    Ja, de fleste er allerede brutt nå! Om det er bra eller dårlig, vil tiden vise.

Han vil kaste ut 11 millioner ulovlige innvandrere og skape 25 millioner nye arbeidsplasser i et land hvor arbeidsløsheten er minimal.

Det vil si ca. 30 millioner arbeidsplasser det ikke er nok mennesker til å fylle.
    Med en økonomisk modell som er gått ut på dato.
  • Freeasabird

# 40. 9. nov 2016 12:22 Trump fucks the system. So i support Trump. Fuck Hillary
  • Kjøttmeis

# 41. 9. nov 2016 12:24
    Mirromurr skrev 09.11.16 kl. 12:07
    Der gikk resten av verden til helvete. Tredje verdenskrig er nærmere enn noen gang.

Jeg skjønner ikke hvorfor folk skriver det. Dere har åpenbart ikke fulgt med i timen.

https://www.nrk.no/urix/_-dette-er-ein-revolusjon-1.13218314

Han synes ikkje at Trump si velvillige innstilling til Russland er problematisk, snarare tvert imot. Han seier at dette er hovudgrunnen til at han har stemt på Trump.

- Det er mindre sannsynleg at han vil få USA inn i ein krig med Russland. Hillary har derimot sagt at ho umiddelbart vil innføre ei flyforbodssone i Syria.
  • YouNeverKnow

# 42. 9. nov 2016 12:26
    Mirromurr skrev 09.11.16 kl. 12:07
    Der gikk resten av verden til helvete. Tredje verdenskrig er nærmere enn noen gang.

Neida..no får arbeiderklassen og middelklassen komme til ordet igjen..slutt med disse egotoppene
    Kun mæ sjøl..sjøl
  • MICHAELofNORWAY

# 43. 9. nov 2016 12:32
    YouNeverKnow skrev 09.11.16 kl. 12:26
    Neida..no får arbeiderklassen og middelklassen komme til ordet igjen..slutt med disse egotoppene
    Kun mæ sjøl..sjøl

Du mener Trump er en ideel beskrivelse på arbeider og middelklasse?
  • StarGayzer

# 44. 9. nov 2016 12:35 Verden går en høyest usikker tid i møte. I USA, vil minoriteter, funksjonshemmede, uføre og folk med annen legning, går en usikker tid i møte, økonomisk og i det daglige liv. Hvordan skal en mann, full av fordommer, blottet for diplomatiske egenskaper og som ofte sier ting spontant og uten å tenke, kunne møte og være vertskap for verdensledere? En Commander in Chief, øverste sjef for de militære, som nå vil kunne ta viktige militære avgjørelser uten at kongressen er involvert og som vil få store konsekvenser for resten av verden.

Jeg grøsser ved tanken...
  • Bambibolla1

# 45. 9. nov 2016 12:38 (red. kl. 12:45) Tror det er mange amerikanere som kommer til å bli skuffet etter hvert.
    De tror faktisk på det han sier. Men kan ikke helt se for meg hvordan ting skal bli bedre for de som allerede har lite.
    Ikke at jeg har satt meg så godt inn i det, men kan ikke huske at han har drevet med så mye veldedighet før? Til tross for at han har mye penger. Og tviler på at han kommer til å bry seg mer nå.

Lurer på om jeg bør lære meg russisk? Og sette meg mer inn i russisk kultur.