Forum

1793

innlogget

42911

medlemmer

Norges største og beste møteplass for homofile, bifile og transpersoner!

Bli medlem gratis!

© GAYSIR AS
Om oss  • Personvern  • Annonsering
Tips oss: redaksjonen@gaysir.no
  • døv mann

Donald Trump: USAs nye president

9. nov 2016 07:41 | Vist 38708 ganger. Donald Trump blir USAs neste president.

TV 2: Donald Trump blir USAs neste president

Hva er din reaksjon? Hvordan blir Donald Trump som president? Hva tror du skjer med USA fremover?

Hva mener du om Donald Trump som USAs nye president?

1. Det er bra
    26,5%
    2. Det er ikke bra
    73,5%
    Totalt 1087 avgitte stemmer.

• duppedings

# 1. 9. nov 2016 08:02
    vedlegg
  • 0123456789ABCDE

# 2. 9. nov 2016 08:06 (red. kl. 08:07) 3. verdenskrig ville ha kommet uansett utfall av valget,
    bare at nå blir det ikke mellom USA&Europa mot Russland&Kina,
    men mellom USA&Russland mot Kina&Europa.
  • Splittet

# 3. 9. nov 2016 08:10 (red. kl. 08:13)
    0123456789ABCDE skrev 09.11.16 kl. 08:06
    3. verdenskrig ville ha kommet uansett utfall av valget,
    bare at nå blir det ikke mellom USA&Europa mot Russland&Kina,
    men mellom USA&Russland mot Kina&Europa.

Begge to alternativene er ille, men jeg tror nok det første alternativet er hakket verre. Russland og Kina har ikke noe godt forhold til hverandre og USA og Europa... vel, vi dilter nå bare etter. Det kan bli jevnt, men jeg tror nok Russland og Kina går seirende ut av det hele.

Sistnevnte situasjon: USA og Russland stiller så og si likt... Kina, USA og Russland er store...
    Hvorfor skulle Kina være på lag med oss europeere?
    Og en ting til: Løser krig virkelig noe i det store og det hele? Fungerer ikke demokratiske virkemidler?
    Må vi på død og liv gjennom WW3? Om ikke annet: flere kriger rundt omkring i hele verden...
  • Sayar

# 4. 9. nov 2016 08:17 This election is rigged:

You won, so why were you complaining?
  • Anca

# 5. 9. nov 2016 08:28 Frem med popcornet, dette blir et shitshow av første klasse!
  • Deplorable

# 6. 9. nov 2016 08:34 Mmm...tilhengere av det krigskåte svinet Clinton:

vedlegg
  • # 7. 9. nov 2016 08:35
    duppedings skrev 09.11.16 kl. 08:02

Dagens gladnyhet.
  • Lord Lolindir

# 8. 9. nov 2016 08:55 Når de fattigste skjønner at de ikke får det bedre og resten skjønner at det ikke blir noen mur mot Mexico og det fremdeles bor muslimer i USA om fire år, så tar vel demokratene både Kongressen og Senatet ved neste veivalg, og forhåpentligvis får de da også en presidentkandidat de kan enes om.
  • Arzach

# 9. 9. nov 2016 09:07
    Lord Lolindir skrev 09.11.16 kl. 08:55
    Når de fattigste skjønner at de ikke får det bedre og resten skjønner at det ikke blir noen mur mot Mexico og det fremdeles bor muslimer i USA om fire år, så tar vel demokratene både Kongressen og Senatet ved neste veivalg, og forhåpentligvis får de da også en presidentkandidat de kan enes om.

Kanskje. Hvis de nå klarer å samle seg etter en mildt sagt vanskelig valgkamp innad i partiet. Men det virkelig skumle her er verken presidenten, representantenes hus eller senatet - det er høyesterett.
  • Hel94

# 10. 9. nov 2016 09:23 Skjønner meg ikke helt på homser som er for Trump. Med Trump som president er det vel Mike Pence som blir visepresident: mannen som mener at homofile kan bli streite med elektrosjokk, mannen som tillater arbeidsplasser å diskriminere homofile pga. religion, mannen som vil finansiere mindre til forskning på hiv/aids og heller fokusere på å "bedre" homofiles verdier.
  • Lord Lolindir

# 11. 9. nov 2016 09:34 Jeg velger å ikke ta sorgene på forskudd. Blir det for ille er jeg sikker på at amerikanerne vil si fra.
  • Deplorable

# 12. 9. nov 2016 09:47
    Hel94 skrev 09.11.16 kl. 09:23
    Skjønner meg ikke helt på homser som er for Trump. Med Trump som president er det vel Mike Pence som blir visepresident: mannen som mener at homofile kan bli streite med elektrosjokk, mannen som tillater arbeidsplasser å diskriminere homofile pga. religion, mannen som vil finansiere mindre til forskning på hiv/aids og heller fokusere på å "bedre" homofiles verdier.

Homofile er ikke kun homofile. Homofile er også mye annet rart. Det er f.eks. ikke alle homofile som verdsetter amerikansk proxy-krigføring og destabilisering av ikke-vestlige land. Denne typen politikk er ikke positiv for spredning av vestlige verdier til resten av verden. Tvert imot. Med Trump er det nå i alle fall håp om at denne politikken legges om.

Jeg ville dog foretrukket at demokratene hadde fått kontroll over Kongressen. Dessverre har nå republikanerne full kontroll de neste to årene. Forhåpentligvis vil dette rette seg etter mellomvalget om to år.
  • HelseOpplysning

# 13. 9. nov 2016 09:48 (red. kl. 09:54) Jeg ville stemt på Trump om jeg var amerikaner. Han vil få fart på økonomien og dermed på skatteinntektene og dermed vil det bli noe mindre fattigdom. Han vil sørge for at færre kryper over grensen fra Mexico på ulovlig vis og dermed blir det færre som "stjeler" jobbene fra amerikanerne til "halv pris". Han vil sørge for at de kristne blir verdsatt, i motsetning til her i Norge, hvor det er de muslimske vi skal føye oss etter. Trump kan business og det å drive et land er på mange måter en slags business. Han kommer til å knytte bånd til venner, men vise liten nåde til fjollete land med anti-amerikanske holdninger. Terrorisme vil bli slått hardt ned på! Sterk satsing på det militæret! Oppgradering av vei- og jernbane! Mer oljeboring! Han kommer ikke til å jobbe for flere saunaer, ei heller for store summer til USAs svar på FRI, men han kommer til å holde svarte amerikanere noe mer i ørene, enn hva de nærmeste forgjengerne gjorde og det kan være lurt i og med at disse står for over 50% av kriminaliteten, selv om de står for godt under 50% av antall innbyggere. (Ca bare 15% av alle amerikanere er mørkhudede, hvis man ikke regner med latinoer.)
  • aleks8888no

# 14. 9. nov 2016 09:54
    Lord Lolindir skrev 09.11.16 kl. 09:34
    Jeg velger å ikke ta sorgene på forskudd. Blir det for ille er jeg sikker på at amerikanerne vil si fra.
    Da tar vel CIA affære.
  • Lord Lolindir

# 15. 9. nov 2016 09:57 Kan man ha et håp om at Obama får valgt inn en ny høyesterettsdommer før nyttår? Han skal jo sitte i to måneder til. Trump er ikke president enda.