Forum

1454

innlogget

41347

medlemmer

Norges største og beste møteplass for homofile, bifile og transpersoner!

Bli medlem gratis!

© GAYSIR AS
Om oss  • Personvern  • Annonsering
Tips oss: redaksjonen@gaysir.no
  • enebo

Dagens gladnyhet

18. jan 2018 13:10 | Vist 5946 ganger. De fleste nyhetssakene er dårlige nyheter. Men hva regner du som dagens gladnyhet som får deg til å smile?
  • enebo

# 61. 8. mar 2018 12:56 Stortingspresidenten har til slutt tatt til vettet og forlatt den fine stolen sin: https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/J1R2mR/slik-ble-olemic-thommessen-presset-til-aa-gaa
  • Metallica

# 62. 8. mar 2018 22:12 Mann onanerte på bussen fra Sotra til Bergen
    Han holdt det gående i 20 minutter, sier politiadvokat Alexander Sele. Dagen etter ble han tatt etter nytt tilfelle på kjøpesenter. Der sto mannen i inngangspartiet og onanerte foran flere kunder, sier Sele, og legger til:
    Det verste er at han fullførte inne i butikken.

https://www.ba.no/nyheter/bergen/politi/mann-onanerte-pa-bussen-fra-sotra-til-bergen/s/5-8-720226

Dagens glad/grove nyhet

• Hofman

# 63. 8. mar 2018 22:22
    Metallica skrev 08.03.18 kl. 22:12
    Mann onanerte på bussen fra Sotra til Bergen
    Han holdt det gående i 20 minutter, sier politiadvokat Alexander Sele. Dagen etter ble han tatt etter nytt tilfelle på kjøpesenter. Der sto mannen i inngangspartiet og onanerte foran flere kunder, sier Sele, og legger til:
    Det verste er at han fullførte inne i butikken.

https://www.ba.no/nyheter/bergen/politi/mann-onanerte-pa-bussen-fra-sotra-til-bergen/s/5-8-720226

Dagens glad/grove nyhet

Gladnyhet at han rakk å fullføre inne i butikken.

• 0rest_

# 64. 13. mar 2018 17:00 Som WWF-medlem er selvsagt dette en gladnyhet av dimensjoner:

https://www.worldwildlife.org/stories/for-the-first-time-in-100-years-tiger-numbers-are-growing

• aleks8888no

# 65. 14. apr 2018 09:29 (red. kl. 09:29) What Trinidad and Tobago's historic gay sex ruling means for LGBT+ rights worldwide

The court declares that sections 13 and 16 of the [Sexual Offences Act] are unconstitutional, illegal, null, void, invalid and of no effect to the extent that these laws criminalise any acts constituting consensual sexual conduct between adults.

Dagens glade nyhet.

• Splittet

• Splittet

# 67. 12. mai 2018 08:46 EU vil straffe Øst-Europa
  • Quidditch

# 68. 12. mai 2018 09:45 (red. kl. 09:52) Ungen min er konfirmant i dag. Det er veldig kjekt og litt skummelt :-)
  • aleks8888no

# 69. 25. mai 2018 10:50 'God loves you': How the pope's inclusive comments on homosexuality could change America's Catholic schools

During a recent interview with Spanish newspaper El Pais, Juan Carlos Cruz — a Chilean sex abuse survivor — shared a groundbreaking anecdote from a meeting with Pope Francis. After the pope apologized for the abuse Cruz suffered at the hands of church leaders, Cruz said he opened up to Francis about the trauma that came afterward — being told he was a “perversion” for being gay.

Unexpectedly, the pope responded by affirming his sexuality.

“I told him that I kept my faith and that I try to be a good person and not hurt anybody,” Cruz told El Pais. “He said you have to understand that God made you this way and he loves you. And the pope loves you, and you have to love yourself.” For the head of a church that views homosexuality as a sin, the comment wasn’t just meaningful, it was history-making.

• aleks8888no

# 70. 28. mai 2018 15:15

The moment Parliament said yes to same-sex marriage

Ett lite tilbakeblikk.

• John

# 71. 28. mai 2018 15:47
    Lord Lolindir skrev 18.01.18 kl. 15:53
    La oss få inn Tesco eller Carrefour.

Ja, Tesco hadde gjort seg. Har vært innom der i flere andre land, og synes de har ganske bra utvalg.

• Sacha_

# 72. 28. mai 2018 21:22
    John skrev 28.05.18 kl. 15:47
    Ja, Tesco hadde gjort seg. Har vært innom der i flere andre land, og synes de har ganske bra utvalg.

Sånne industrielle kjeder kan du få billig av meg

• enebo

# 73. 28. mai 2018 21:35
    Sacha_ skrev 28.05.18 kl. 21:22
    Sånne industrielle kjeder kan du få billig av meg

Spesialbutikker med stort utvalg og kunnskapsrik betjening er å foretrekke, hvis en finner dem. Neste alternativ er en kjede som har et bredt utvalg og ferskvaredisker. Og så kommer noen kjeder som ikke vekker særlig begeistring hos forbrukere.

Postordre fungerer bra for noen varetyper. Te eller kaffe er det lett å sende i posten fra en spesialbutikk i London. Men mye av det vi trenger i huset, egner seg ikke for slik distribusjon.

• Sacha_

# 74. 28. mai 2018 21:38
    enebo skrev 28.05.18 kl. 21:35
    Spesialbutikker med stort utvalg og kunnskapsrik betjening er å foretrekke, hvis en finner dem. Neste alternativ er en kjede som har et bredt utvalg og ferskvaredisker. Og så kommer noen kjeder som ikke vekker særlig begeistring hos forbrukere.

Postordre fungerer bra for noen varetyper. Te eller kaffe er det lett å sende i posten fra en spesialbutikk i London. Men mye av det vi trenger i huset, egner seg ikke for slik distribusjon.

Ja jeg skjønner det. Her jeg bor er det f.eks flust med supermarkeder kun med økologiske varer som har alt hva jeg trenger. Så da går jeg heller dit. Håper dn trenden kommer til Norge snart også.

• enebo

# 75. 28. mai 2018 21:46
    Sacha_ skrev 28.05.18 kl. 21:38
    Ja jeg skjønner det. Her jeg bor er det f.eks flust med supermarkeder kun med økologiske varer som har alt hva jeg trenger. Så da går jeg heller dit. Håper dn trenden kommer til Norge snart også.

Utvalget av økologiske varer øker i de store kjedene i Norge. Jeg er glad for økologiske epler siden jeg fikk problem med ikke-økologiske epler. Ihvertfall for énmannshusholdninger er prisforskjellen akseptabel når en sjelden kjøper store mengder kjøtt, og villfisk er det nærmeste en kommer til økologisk i den varegruppen.