Forum

775

innlogget

41987

medlemmer

Norges største og beste møteplass for homofile, bifile og transpersoner!

Bli medlem gratis!

© GAYSIR AS
Om oss  • Personvern  • Annonsering
Tips oss: redaksjonen@gaysir.no
  • girl_like_me

Hva er greia med å bare bli stille?

31. okt 2017 12:57 | Vist 2097 ganger. Jeg har snakket med veldig mange folk både her inne og andre steder. Vi har hatt en god tone, felles ønsker, kanskje vært på vei til å utveksle snapchat eller å møtes for en kaffe eller hva som helst. Og så, midt oppi noe og helt ut av det blå så slutter bare folk å svare. Jeg blir så frustrert. Jeg bruker mye tid på dette og det føles ganske bortkasta når folk bare bryter tvert etter kortere eller lengre samtaler. Hvis man ikke er noens type så kan de jo si det da, så slipper man å sitte igjen som et spørsmålstegn og lure på hva faen som skjedde. Det er kjipt å bli avvist, men å bli sittende og lure på hvor det gikk galt og leve i uvisse er ikke noe kult. Flere som foretrekker å få en grunn når noen bryter med en?
  • Couldyou

# 61. 1. nov 2017 23:46 Viser jo lite interesse for hverandre når en feks ikke kan føre en samtale over nett. Enten mangel på entusiasme i livet eller bare veldig opptatt🤣
    'Glemmer' å svare er ganske vanlig 🎃
  • flaneur

# 62. 2. nov 2017 10:09 Nå har jeg vært stille gjennom hele denne tråden, og ingen ser ut til å ha reagert negativt på det. Denne fordømmingen av at folk blir stille tror jeg er litt overdrevet.
  • EnSak

# 63. 2. nov 2017 11:29
    Ola1 skrev 01.11.17 kl. 19:40
    Tror ikke man kan ha en slik innfallsvinkel til kontakt her. Jeg prøver å svare høflig selv, men erfarer jo at en høflig avvisning ofte bare skaper en laaaang rekke nye meldinger og spørsmål i enkelte tilfeller og da blir man gjerne litt upfront. Jeg pleier å si jeg har andre i kikkerten jeg prioriterer, men det er ikke alltid "godtatt" som en grunn for å slutte å kommunisere.

Så policyen min er å alltid vente og se om jeg får svar. Får jeg ikke svar så er det heeelt greit. Og da er det mer fair å ta kontakt, så er ventilen den samme begge veier. Slutter meldingene så er det opptil sistemann som fikk svar å ta den opp.

Om noen føler for å spørre direkte, så svarer jeg rett ut også. Men igjen; da blir det gjerne noen som ikke gir seg.

Veldig enig med deg her. Men dette går for meg mot de du ikke har etablert en kontakt eller relasjon til for meg.

Tror trådstarter mener en person han har hatt gjevnlig kontakt med, etablert en relasjon og form for vennskap som han føler er litt mer og ekstra og da blir såret av stillheten.

• EnSak

# 64. 2. nov 2017 11:30
    flaneur skrev 02.11.17 kl. 10:09
    Nå har jeg vært stille gjennom hele denne tråden, og ingen ser ut til å ha reagert negativt på det. Denne fordømmingen av at folk blir stille tror jeg er litt overdrevet.

Jeg savnet deg, men er så beskjeden at jeg ikke ville si det.

• Orest_

# 65. 3. nov 2017 17:23
    !!!brandy skrev 31.10.17 kl. 17:41
    For å si det brutalt, det dukket (i deres øyne) opp noe bedre

So many men, so little time..

• Fyrlykten

# 66. 4. nov 2017 00:45
    !!!brandy skrev 31.10.17 kl. 17:41
    For å si det brutalt, det dukket (i deres øyne) opp noe bedre

Vi er alle bare et pauseinnslag mens vi alle venter på noe bedre. De jeg vil ha, vil ikke ha meg. De som vil ha meg, vil ikke jeg ha... og da blir det raskt stille...

• NowIKnow

# 67. 4. nov 2017 01:16 (red. kl. 01:20) Før ble jeg irritert i flere dager over at personen plutselig blir stille eller i første omgang ikke svarer uten grunn, men nå bryr jeg meg ikke noe om det og går videre. Svarer ikke folk tenker jeg at det er ikke ment at jeg og personen skal ha kontakt. Gidder ikke å granske meg selv for å finne ut om hva jeg sa feil når jeg vet at jeg ikke sa noe galt. Jeg svarer på alle meldingene jeg får på en høflig måte.
  • Verres

# 68. 4. nov 2017 02:19
    Lord Lolindir skrev 31.10.17 kl. 13:38
    Finnes det et liv utenfor Gaysir???
    Jupp Azeroth heter det
  • SuddenlySeymour

# 69. 5. nov 2017 23:57