Forum

611

innlogget

41996

medlemmer

Norges største og beste møteplass for homofile, bifile og transpersoner!

Bli medlem gratis!

© GAYSIR AS
Om oss  • Personvern  • Annonsering
Tips oss: redaksjonen@gaysir.no
  • Weltschmerz

Ikke invitert til en homofil orgie i Barcelona

31. okt 2017 12:16 | Vist 2591 ganger. Hei!

Jeg har kommet opp i en vanskelig situasjon på jobben min. Jeg har fire kolleger som er homofile, og sammen har vi en mailgruppe på jobben hvor vi sender mailer til hverandre som ikke er jobbrelatert. I dag oppdager jeg disse fire kollegene mine sitte på kontoret og fnise som småpiker. Jeg spør hva som er greia, og den eldste fniser ''haha, fikk du ikke innbydelse på mail?''.
    Jeg ble forbauset, krenket, oppgitt og resignert, men spurte likevel: ''innbydelse til hva daaaa??''
    De bare fortsetter å fnise. Så i lunsjen sjekker jeg på mailgruppa, og det viser seg at kollegene mine er blitt invitert til en homofil orgie i Barcelona. Men jeg er ikke invitert (prikk prikk prikk).

Hva ville du gjort i en slik situasjon?

• Danie1

# 61. 2. nov 2017 15:52 (red. kl. 15:54)
    EnSak skrev 02.11.17 kl. 12:25
    Jeg ville sagt orgi starter på 4, men ser at jeg kanskje er i undertall her :P

Edit: Jeg ser at min tidligere uttalese kanskje var litt feil. Hvis 2 par har sex sammen så er det kanskje ikke sett på som orgi.

Ok, kanskje 5 er starten som tidligere sagt av denne Danie1

Assa, jeg tror jeg har rett, mener og huske Quagmire fra Family Guy sa det på en episode jeg så i 7 klasse eller noe og det ble bare brent inn i huet. 🌚

Urban Dictionary sier hvertfall "Five or more people all having sex is an orgy"

• EnSak

# 62. 2. nov 2017 15:55
    Danie1 skrev 02.11.17 kl. 15:52
    Assa, jeg tror jeg har rett, mener og huske Quagmire fra Family Guy sa det på en episode jeg så i 7 klasse eller noe og det ble bare brent inn i huet. 🌚

Quagmire sine ord tar jeg lett før Google sine ord når det kommer til orgier :P Han er superekseprt på det feltet.

5 = orgi, punktum!

• NowIKnow

# 63. 2. nov 2017 17:21 (red. kl. 17:24) Selv om de er kolleger hadde jeg gitt blanke faen og gått videre, gjort jobben min og ikke brydd meg om dem. Respekten for dem ville vært borte for alltid. Men jeg ville ikke ha dratt på en homofil orgie uansett.
  • Hofman

# 64. 2. nov 2017 19:38 Tipper kollegene er litt eldre og at de antar at disse millenials-kidsa er sarte snowflakes som blir støtt av tanken på at ordet orgie finnes i språket.
  • Søkt

# 65. 2. nov 2017 19:58 Synes vi burde lage en emneknagg om problemstillinger som dette på twitter.
    Jeg foreslår #metootootootootoo
  • Zolex

# 66. 2. nov 2017 20:34
    Søkt skrev 02.11.17 kl. 19:58
    Synes vi burde lage en emneknagg om problemstillinger som dette på twitter.
    Jeg foreslår #metootootootootoo
    #barcelonaahaahaahaahaah?