Forum

435

innlogget

41412

medlemmer

Norges største og beste møteplass for homofile, bifile og transpersoner!

Bli medlem gratis!

© GAYSIR AS
Om oss  • Personvern  • Annonsering
Tips oss: redaksjonen@gaysir.no
  • Olivier8

Kosing ?

10. jul 2018 23:01 | Vist 1291 ganger.
    Hadde du betalt berre for å bli kosa med?

Nå snakker vi kun om kosing. Der 2 stk ligger inntil kvarandre og berre høre kvarandre sine hjerterytmer og pusting. Generelt lett stryking (ikkje seksuelt da)
  • Olivier8

# 46. 11. jul 2018 17:17 (red. kl. 17:18)
    FantasiTV skrev 11.07.18 kl. 14:14
    Først må jo yrket bli lovlig.

Det er jo først og fremst ikke kosingen man betaler for.
    Man betaler for å kunne få kose i fred og ro, uten å tenke på det på død og liv skal utvikle seg til noe mer.
    Man betaler for å slippe alt det peset med å bygge relasjoner og måtte være så vanvittig intelligent og sjarmerende. Jeg er ingen av delene.
    Man betaler jo også for at det som har skjedd på koserommet ikke skal sladres videre til alt og alle.

Blir som ein personlig person. Som ein kan berre slappe av med og roe seg ned... utan at det utvikler seg til noke meir. Av og til vil ein berre ha ein slags nærheit til noen så ein ikkje føler seg heilt isolert til tider....

• Bambibolla1

# 47. 11. jul 2018 18:03 Aldri i livet! Syns det er pes nok å bli tatt på gratis.

Jeg er ikke så veldig kosete av meg egentlig.

• aleks8888no

# 48. 11. jul 2018 18:09 Betale for å bli kost med, nei så desp er jeg ikke.
  • Risdahl

# 49. 11. jul 2018 18:13
    Quidditch skrev 11.07.18 kl. 15:46
    Kom og straff meg.

Ja, jeg kommer bort med lærpisken min. Så kan du velge hvor straffen skal påføres
  • Isbjørn

# 50. 11. jul 2018 18:14
    Søkt skrev 10.07.18 kl. 23:20
    I Japan er visstnok kun kosing en helt egen industri, men personlig ville jeg hatt full pakke - sjabadabadong. Inkludert lørdagspizza, hvis jeg først skulle betalt.
    Nuat massage?
  • IaZaRuS

• SplashBoy

# 52. 11. jul 2018 18:18
    Risdahl skrev 11.07.18 kl. 18:13
    Ja, jeg kommer bort med lærpisken min. Så kan du velge hvor straffen skal påføres

vedlegg
  • Isbjørn

# 53. 11. jul 2018 18:19 (red. kl. 18:20)
    FantasiTV skrev 11.07.18 kl. 14:14
    Først må jo yrket bli lovlig.

Det er jo først og fremst ikke kosingen man betaler for.
    Man betaler for å kunne få kose i fred og ro, uten å tenke på det på død og liv skal utvikle seg til noe mer.
    Man betaler for å slippe alt det peset med å bygge relasjoner og måtte være så vanvittig intelligent og sjarmerende. Jeg er ingen av delene.
    Man betaler jo også for at det som har skjedd på koserommet ikke skal sladres videre til alt og alle.

Vil kosing bli anset som seksuelt? Og dermed havne under sex-loven?
    Kan betale for kosing bli ansett som kjøp av seksuelle tjenester?

Hvor går grensen? Betale for noe, få klem av selger = kjøp av seksuell tjeneste?

• FantasiTV

# 54. 11. jul 2018 23:24
    Isbjørn skrev 11.07.18 kl. 18:19
    Vil kosing bli anset som seksuelt? Og dermed havne under sex-loven?
    Kan betale for kosing bli ansett som kjøp av seksuelle tjenester?

Hvor går grensen? Betale for noe, få klem av selger = kjøp av seksuell tjeneste?

Han jeg svarte brukte jo ordet prostitusjon. Så noen plasserer det jo i den kategorien.
    Jeg hadde nok plassert det i kategorien omsorgsarbeid.
    Egentlig burde sex-arbeid vært i den kategorien også.

Hva som er seksuellt er veldig individuelt.
    Det kommer jo an på hva slags kroppsdel man koser med. hehe

• Isbjørn

# 55. 11. jul 2018 23:57
    FantasiTV skrev 11.07.18 kl. 23:24
    Han jeg svarte brukte jo ordet prostitusjon. Så noen plasserer det jo i den kategorien.
    Jeg hadde nok plassert det i kategorien omsorgsarbeid.
    Egentlig burde sex-arbeid vært i den kategorien også.

Hva som er seksuellt er veldig individuelt.
    Det kommer jo an på hva slags kroppsdel man koser med. hehe

Har glemt hvordan jeg multisiterer, så blei deg jeg siterte.

Nja har det noe med hvilken kroppsdel en koser med? Hensikten betyr også noe.
    Det er jo endel massasjemetoder og stiler som er godkjente og er klassifisert som ikke seksuelle tjenester. Men som berører og masserer områder vi fleste anser som seksuelle områder. Men hensikten er massasje, ikke sex.

Og det er andre som tar betalt for tjenester som innebærer berøring av kjønnsorganer, men hensikten er ikke sex. Og da helt lovlig.
    Så kosing behøver ikke å gå som prostitusjon som han nevnte.

Er forresten enig med deg, sex-arbeid. Tabu belegge det så kraftig er jo med på å skape problemene rundt det.

• SplashBoy

# 56. 11. jul 2018 23:58 kan en håndjager defineres som kosing?
  • Isbjørn

# 57. 12. jul 2018 19:21
    SplashBoy skrev 11.07.18 kl. 23:58
    kan en håndjager defineres som kosing?

Prøv...

På tbane/buss. Snakk med en kar om han er hyggelig, prøv en klem når du går.

Så gjør samme testen, men istedenfor klem. Stapp hånda ned i buksa hans for å gi han en håndjager...

Og fortell om dette ble oppfattet forskjellig .. Ta gjerne et snitt på 100..

• IaZaRuS

# 58. 12. jul 2018 19:36
    Isbjørn skrev 12.07.18 kl. 19:21
    Prøv...

På tbane/buss. Snakk med en kar om han er hyggelig, prøv en klem når du går.

Så gjør samme testen, men istedenfor klem. Stapp hånda ned i buksa hans for å gi han en håndjager...

Og fortell om dette ble oppfattet forskjellig .. Ta gjerne et snitt på 100..

Bare fordi ikke ALLE håndjagere regnes som kos, betyr det ikke at håndjagere aldri telles som kos.

• Isbjørn

# 59. 12. jul 2018 20:19
    IaZaRuS skrev 12.07.18 kl. 19:36
    Bare fordi ikke ALLE håndjagere regnes som kos, betyr det ikke at håndjagere aldri telles som kos.

Det var ett spøke svar til ett spøke innlegg.

Men kan du forklare nærmere om håndjager som ikke er seksuelt ment? Og da orgasme og ejakulasjon ikke er målet.

Selv Tantra massasje som kan anses å ikke være prostitusjon. Så er målet mange små orgasmer (Riktig nok uten ejakulasjon). (antar dette siden det er godkjente tantra massasje salonger i Oslo, dem hadde jo ikke blitt godkjent om det var prostitisjon)

Så da, er målet med kosin orgasme uten ejakulasjon?
    Er da Tantra massasje kosing?

• IaZaRuS

# 60. 12. jul 2018 20:42
    Isbjørn skrev 12.07.18 kl. 20:19
    Men kan du forklare nærmere om håndjager som ikke er seksuelt ment? Og da orgasme og ejakulasjon ikke er målet.

Du tenker veldig snevert, og det virker som om du har bestemt deg for dette på forhånd, egentlig.

Men siden du bare var ute etter gi et "spøke svar" til et "spøke innlegg", antar jeg det er like greit å stoppe her :)