Forum

2608

innlogget

41285

medlemmer

Norges største og beste møteplass for homofile, bifile og transpersoner!

Bli medlem gratis!

© GAYSIR AS
Om oss  • Personvern  • Annonsering
Tips oss: redaksjonen@gaysir.no
  • !!!brandy

Å være kjekk

23. des 2017 13:29 | Vist 2524 ganger. Ser mange som i tekst om hva man søker, enten det er i profiltekst eller tekst i diverse sexrelaterte grupper krever at man må være kjekk. Hva defineres som kjekk? Er du kjekk?
  • Hofman

# 46. 25. des 2017 16:57 Jeg er ung, slank og pen inni meg, og forventer at mine omgivelser behandler meg deretter.
  • Sacha_

# 47. 25. des 2017 22:48
    Hofman skrev 25.12.17 kl. 16:57
    Jeg er ung, slank og pen inni meg, og forventer at mine omgivelser behandler meg deretter.

Ja, jeg elsker folk med pene innvoller. De behandler jeg pent.

• twotter

# 48. 31. des 2017 01:54
    Vaelen skrev 23.12.17 kl. 14:30
    I følge «Er forrige kjekk?»-tråden så ligger jeg litt godt an, haha

Om jeg selv synes jeg er kjekk? Næh, sånn passe

Det er uansett helt subjektivt. En person kan være sykt kjekk i mine øyne, mens den samme personen kan være helt uaktuell for noen andre.

En ting er å ha et kjekt utseende, men det hjelper ikke stort om ikke andre faktorer også er til stede. Det er nok mange som har et pent utseende, men som ellers mangler en hel del på andre fronter.

Noen nevner at det er det indre som teller, noe som dog er en klisjé -men so har en viss sannhet ved seg.

Og bare så det er nevnt - Vaelen (her) er en av dem som har andre kvaliteter i tillegg til sine pene trekk.

Til det TS er inne på, så er jeg av den mening at det ikke er alt som trenger å stå i en profiltekst. Noe kan vel heller overlates til PM'er, SMS'er osv.

• FunkyTurtle

# 49. 31. des 2017 02:13 En sånn alla wrestler er kjekk:)
  • SassyCam

# 50. 31. des 2017 02:31 Det hjelper ikke å være kjekk om man har en bedriten personlighet..