Forum

2110

innlogget

41974

medlemmer

Norges største og beste møteplass for homofile, bifile og transpersoner!

Bli medlem gratis!

© GAYSIR AS
Om oss  • Personvern  • Annonsering
Tips oss: redaksjonen@gaysir.no
  • Vestlandet1964

Vanlig sex blir kriminelt i Sverige

18. des 2017 19:45 | Vist 1919 ganger. "Loven om samtykke skal ifølge den svenske regjeringen medføre økt tydelighet i samtykkeparagrafen i voldtektsloven, slik at en person i ethvert nytt moment i sexakten skal si ja eller vise vilje til å være med."

Sier man vanligvis ja for hvert nytt moment som blir introdusert i sexakten? Hvordan skiller man de ulike momentene fra hverandre, og blir man egentlig noe kåt av å tenke veldig mye på dette?

Jeg vil nå heller, uten å fremstille meg som noen sexprofet, påstå at det normale er å ikke snakke så mye for hvert nytt moment i sexakten. Vanlig sex har lite å gjøre med Stefan Løfvens oppfatning av korrekte momenter i akten.

https://www.vg.no/nyheter/utenriks/sverige/sverige-vil-forby-sex-uten-tydelig-samtykke/a/24212749/

• Quidditch

# 46. 21. des 2017 15:18
    Salesman skrev 21.12.17 kl. 10:08
    Greia er vel at fulle folk ikke skal voldtas.

Greia er vel at ingen skal voldtas.
  • Devils Advocate

# 47. 23. des 2017 19:42 (red. kl. 19:49)
    Yeah_right skrev 21.12.17 kl. 12:07
    Selv de fleste innbitte storrøykere er fornøyd med røykeforbudet innendørs, så ikke akkurat noe problem. Jeg og mange andre hadde ikke orket å gå ut om røyking innendørs var tillatt. Så lenge under 15% av folk røyker hadde det drept omsetningen om de skulle få gasse omgivelsene på utestedene.

Jeg tviler på om de fleste røykere støtter røykeforbudet, hvis de gjør det så er det utrolig deprimerende :(

PS: Jeg synes at "Gasse omgivelsene" var en ganske uheldig formulering.

• David Er

# 48. 24. des 2017 02:13 Røk ~ og dens forurensning (ÒG KLOAKK)... Er særdeles uheldig! ! !

Og burde blitt satt en stopper for / utdrydda sporenstrex, takk❣️

...Eneste potensielle positive med det griseriet òg styggdommen der... ...Må være statsinntektene på hver eneste røkpakke, kjøpt her i landet!
    Men døm, statsinntektene, kan sikkert fås inn på annet vis, frykter jeg, + alt av tobakk som blir kjøpt (og smugla) i utlandet, so... Nei! Intet positivt med røk i det hele tatt, dessverre... = God Jul, ho ho! 🌈 🎅🏽 🎄✌🏾

• aleks8888no

# 49. 26. des 2017 01:59
    Devils Advocate skrev 23.12.17 kl. 19:42
    Jeg tviler på om de fleste røykere støtter røykeforbudet, hvis de gjør det så er det utrolig deprimerende :(

Hvorfor er det galt at røykere ser lengre enn sin egen nese?