Forum

2111

innlogget

41974

medlemmer

Norges største og beste møteplass for homofile, bifile og transpersoner!

Bli medlem gratis!

© GAYSIR AS
Om oss  • Personvern  • Annonsering
Tips oss: redaksjonen@gaysir.no
  • Trucker84

Hva er grunnen til at ikke folk snakker med hverandre?

7. nov 2017 11:23 | Vist 1677 ganger. Har over lengre tid fundert litt på hvorfor ikke folk her inne på gaysir kan snakke med hverandre på en normal måte, har prøvd i mange år å skrive til forskjellige på en høflig å dannet måte, men virker som om man blir blankt avvist, og det gjelder ikke bare meg. Det kan virke som at hvis vedkommende ikke har stor pikk, fin kropp, eller status og masse penger, neivel da er du ikke verdt en dritt for dem, nå skal jeg ikke feie alle over en kam, men dette er noe som gjentar seg blant mange her inne. Ikke rart det blir hat og rykter av slikt.
  • Ingefæroter

# 46. 9. nov 2017 15:09 (red. kl. 15:09)
    Devils Advocate skrev 09.11.17 kl. 13:51
    Bare for å ta et eksempel, for 20 år siden så snakket folk som satt på venterommet hos legen sammen, i dag opplever jeg aldri det lenger, alle sitter med smarttelefonen deres.

Ja, tenk dét. Alle sitter med smarttelefonene sine og snakker med folk de faktisk vil interagere med, i stedet for weirdos man havner ved siden av på venterommet eller bussen. Thank god!

• Devils Advocate

# 47. 9. nov 2017 15:17 (red. kl. 15:19)
    Ingefæroter skrev 09.11.17 kl. 15:09
    Ja, tenk dét. Alle sitter med smarttelefonene sine og snakker med folk de faktisk vil interagere med, i stedet for weirdos man havner ved siden av på venterommet eller bussen. Thank god!

En interessant innfallsvinkel ;)

Tror de fleste er enig med deg, noe som virker for meg ekstremt deprimerende (ikke alle man snakker med som man ikke kjenner er "weirdos", hva du nå definerer som det)

• # 48. 9. nov 2017 15:51
    Dette innlegget er fjernet. Moderatorgrunn: Usaklig/irrelevant.
  • Orest_

# 49. 12. nov 2017 10:23 TS: ikke for å være slem, men det virker som om du nærmest dyrker offerrollen her.. I tillegg sjekka jeg nettopp profilen din, og du har fælt lite info , type gruppemedlemskap etc som KUNNE ha gitt andre en pekepinn på hva dere evt har til felles. Det står at du søker en "date", hvordan skal denne daten være? hva slags mennesker ønsker du å knytte kontakt med? og hvordan er du selv, sammenlignet med den/det du søker? det heter at "Like barn leker best"-det er en sannhet med modifikasjoner. For noen så er det nemlig "opposites attract".
    Og hva er så fælt med at du EVT ikke er i noens målgruppe? skulle jeg sette meg ned og grine over alle jeg IKKE er i målgruppen hos..ja, da kunne jeg nesten ikke gjort noe annet. Heldigvis er det slik at jeg faktisk ER i målgruppen til noen. Det tror jeg nok gjelder deg også-bare du markedsfører deg litt bedre.
    PS: bra bilde, forresten! v. hilsen en -foreløpig- bildeløs profil.