Forum

1775

innlogget

42015

medlemmer

Norges største og beste møteplass for homofile, bifile og transpersoner!

Bli medlem gratis!

© GAYSIR AS
Om oss  • Personvern  • Annonsering
Tips oss: redaksjonen@gaysir.no
  • gre18cce

gøyalt bryllupsbilde ?

18. okt 2017 20:00 | Vist 1179 ganger. http://www.tv2.no/nyheter/9430161/

Kapellet St. Paul i Lindos på den populære ferieøya Rhodos har lenge vært et yndet bryllupssted for utenlandske turister.

Etter at britiske Matthew Lunn (27) og kona Carly Lunn (34) poserte på et pikant bryllupsbilde ved det gresk-ortodokse kapellet fra 1200-tallet, ønsker øyas biskop forby utlendinger å gifte seg i kapellet.

Etter at bildet, hvor man ser Carly sitte på kne foran en bukseløs Matthew, gikk viralt, har biskopen på øya satt ned foten.

Du så enig jeg er med biskopen. Når folk og rett og slett ikke kan oppføre seg , ja så drit og dra.

Vi gjorde det som en spøk. Vi forventet at mange lo og spøkte om det, men vi forventet ikke at bildet skulle bli så populært, sier Carly til Daily Mail.

Suzanne Sparkles (33) og Steve Arnold (38) er ett av de mange parene som nå må finne et nytt sted å gifte seg på.

De har brukt over 400.000 kroner på det som skulle bli et drømmebryllup, og sier til Daily Mail at det er en katastrofe hvis bryllupet blir avlyst.

– Jeg er helt knust, etter at disse idiotene har ødelagt drømmebryllupet mitt. Vi har 52 gjester som skal dra fra Storbritannia, og vi har booket opphold for ei uke. Vi har brukt 420.000 kroner på dette bryllupet, sier Suzanne til nettstedet.

Forstår ikke folk snart lenger at en plass går en grense ?

Ja folk suger hverandre her og der og sikkert på mange plasser det ikke hører seg hjemme , men en tar da ikke bilde av det sågar brudebilde og i etterhånd er sjokkert over at det tok slik av.

Ikke er jeg noen helgen men hadde noe kjente av meg gjort slikt så hadde jeg virkelig sagt fra hva jeg mente.

Så hva syns dere her inne , ja jeg veit at når jeg spør så må jeg ikke bli overasket over at noen syns slikt er helt greit men håper da virkelig at flertallet syns at her går folk for langt.

• Toffin

# 46. 18. okt 2017 22:13 (red. kl. 22:15)
    Hellbride skrev 18.10.17 kl. 21:58
    Joda, det får så være.. Er ikke alltid jeg er enig jeg heller, men at "sånne som deg" bare skal holde seg unna slike arrangement er for pokker helt uakseptabelt.

Poenget med Pride og festene som følger med er jo at alle er "sånne som oss", -fine, annerledes mennesker.
    Utstøting er like jævlig uansett når det skjer og hvem som rammes.
    Det er greit å innse at man kanskje ikke har mye til felles bortsett fra annerledesheten, men det går da helt fint.
    Forskjellige folk bidrar med forskjellige ståsteder, men det er da heller ikke negativt

• SuddenlySeymour

# 47. 18. okt 2017 22:22 Føler meg ikke hetset av at noen er uenige med meg, og sier det, men det er nå bare meg.
    Når Domkirken i Fredrikstad nekter barn å synge Fola Blakken, så kan jeg tenke meg bestyrtelsen hos denne presten!
  • Sacha_

# 48. 18. okt 2017 22:27 (red. kl. 22:27)
    SuddenlySeymour skrev 18.10.17 kl. 22:22
    Føler meg ikke hetset av at noen er uenige med meg, og sier det, men det er nå bare meg.
    Når Domkirken i Fredrikstad nekter barn å synge Fola Blakken, så kan jeg tenke meg bestyrtelsen hos denne presten!

Jeg bryr meg like mye om kirken som jeg bryr meg om moskeen. Håper denne presten blir vekket av dette og ser at jobben hans/hennes er intetsigende.

• Lord Lolindir

# 49. 18. okt 2017 22:33
    Bambibolla1 skrev 18.10.17 kl. 21:00
    Og de velger dèt motivet som bryllupsbilde??

Mer kleint enn morsomt.
    Men for all del...det som er artig for noen, er dølt for andre. Vi er nå engang forskjellige.

Mest flaut for evt unger og kommende generasjoner kanskje. Mest morsomt for de som deltar.

• Sacha_

# 50. 18. okt 2017 22:37
    Lord Lolindir skrev 18.10.17 kl. 22:33
    Mest flaut for evt unger og kommende generasjoner kanskje. Mest morsomt for de som deltar.

Kanskje de og vil synes det er teit etterhvert. Eller ikke. Det er vel bare enda et eksempel av litt uskyldig ekshibisjonisme.

• Hellbride

# 51. 18. okt 2017 22:40 (red. kl. 22:41)
    Sacha_ skrev 18.10.17 kl. 22:37
    Kanskje de og vil synes det er teit etterhvert. Eller ikke. Det er vel bare enda et eksempel av litt uskyldig ekshibisjonisme.

Ekshibisjonisme ruler, vi burde alle begynne å sette poteter så raskt som mulig, og forøvrig mener jeg at Khartago burde brennes.

• Sacha_

# 52. 18. okt 2017 22:41
    Hellbride skrev 18.10.17 kl. 22:40
    Ekshibisjonisme ruler, vi burde alle begynne å sette poteter så raskt som mulig, og forøvrig mener jeg at Khartago burde brennes.

Hvorfor så destruktiv?

• Toffin

# 53. 18. okt 2017 22:44
    Hellbride skrev 18.10.17 kl. 22:40
    Ekshibisjonisme ruler,

Ikke for brudeparenes barn

• Hellbride

# 54. 18. okt 2017 22:47
    Toffin skrev 18.10.17 kl. 22:44
    Ikke for brudeparenes barn

"Tidlig skal man krøkes", som vi sier på fint. Men fra spøk til revolver, barn trenger nok ikke å eksponeres for det i ung alder. Mange har en tendens til å glemme at de bildene man kunne gjemme pent unna i skuffen før, nå er foreviget på sosiale medier. Bare ikke dra det for langt, så skal det nok gå helt fint med de uskyldige små.

• Lillehammer49