Forum

795

innlogget

42559

medlemmer

Norges største og beste møteplass for homofile, bifile og transpersoner!

Bli medlem gratis!

© GAYSIR AS
Om oss  • Personvern  • Annonsering
Tips oss: redaksjonen@gaysir.no
  • døv mann

Donald Trump: USAs nye president

9. nov 2016 07:41 | Vist 102146 ganger. Donald Trump blir USAs neste president.

TV 2: Donald Trump blir USAs neste president

Hva er din reaksjon? Hvordan blir Donald Trump som president? Hva tror du skjer med USA fremover?

Hva mener du om Donald Trump som USAs nye president?

1. Det er bra
    26,1%
    2. Det er ikke bra
    73,9%
    Denne pollen er avsluttet. Totalt 1305 avgitte stemmer.

• Taakefyrsten

# 4126. 13. sep 2017 22:19
    Flyfilosofen skrev 13.09.17 kl. 10:24Tredjepartikandidater var seriøst diskutert tidligere, spesielt på 1990-tallet med Ross Perot. Går vi litt lenger tilbake igjen var det også vanlig at tredjepartikandidater vant enkeltstater i presidentvalg (spesielt i sør). Nå er hele ideen død. Så politisk polarisert som USA er så har muligheten for en uavhengig sentrumskandidat aldri vært dårligere. USA er ikke Frankrike.

Ja, jeg er stort sett enig. Ved å nevne Frankrike så jeg for meg muligheten av at det kunne komme en kandidat som var sterk nok til å gjøre en tilsvarende jobb som Macron gjorde i valgkampen. Jeg utelukker at en politisk outsider kan gjøre det samme. Det så vi også med den grønne kandidaten i fjor. Hun var politisk stein død.

• Kim Rodney

# 4127. 13. sep 2017 22:31
    Flyfilosofen skrev 13.09.17 kl. 13:05
    ... folk liker Trump best når han holder kjeftesmella si lukket, eller kanskje rettere sagt: når det er minst aktivitet på twitterkontoen.

Det gjør ikke jeg. Kjedelig.

• aleks8888no

• EnSak

# 4129. 14. sep 2017 23:07 (red. kl. 23:14)
    aleks8888no skrev 14.09.17 kl. 00:41
    It's Official: Donald Trump Is The Most Anti-LGBTQ President In U.S. History

Det var nå ikke en veldig god artikkel da. Mye tøv der.

En president er ikke anti-LGBTQ fordi han/hun/hen kutter i AIDS og HIV. AIDS og HIV er medisinsk. Jeg har vært fall ikke lyst å ta æren eller eierskap for det på oss.

Artikkelen er for forhåndsbestemt hva den vil konkludere med før den er laget til å få mye respekt fra meg.

Har man en konklusjon før research er det ikke vanskelig å finne de riktige grunnene og forklaring.

Stinker agenda i hele artikkelen.

• MICHAELofNORWAY

# 4130. 15. sep 2017 14:51
    aleks8888no skrev 14.09.17 kl. 00:41
    It's Official: Donald Trump Is The Most Anti-LGBTQ President In U.S. History

Obama var vel den første Presidenten i historien som tok opp LGBTQ rettigheter.

Hvordan man kommer fram til at Treump er den verste gjennom tidene når det gjelder LGBTQ , kan jo ikke stemme, når omtrent alle Presidenter tidligere overhodet ikke har hatt noen LGBTQ rettigheter på agendaen.

Lurer på hvordan President Washington, stillte seg til LGBTQ rettigheter?

Vet du det? Kan du legge fram dokumetasjon på hvordan andre Presidenter har ført LGBTQ politikk, siden du tydeligvis støtter opp om at Trump er den verste gjennom tidene?

• EnSak

# 4131. 15. sep 2017 15:15
    MICHAELofNORWAY skrev 15.09.17 kl. 14:51
    Obama var vel den første Presidenten i historien som tok opp LGBTQ rettigheter.

Hvordan man kommer fram til at Treump er den verste gjennom tidene når det gjelder LGBTQ , kan jo ikke stemme, når omtrent alle Presidenter tidligere overhodet ikke har hatt noen LGBTQ rettigheter på agendaen.

Lurer på hvordan President Washington, stillte seg til LGBTQ rettigheter?

Vet du det? Kan du legge fram dokumetasjon på hvordan andre Presidenter har ført LGBTQ politikk, siden du tydeligvis støtter opp om at Trump er den verste gjennom tidene?

De sier i artikkelen at de ikke kan måle hvem som er dårligst mot LGBTQ sånn personlig, så de måler det i politikken som går i mot LGBTQ og bruker en indirekte måte å måle hvem som er mest mot LGBTQ. En veldig idiotisk måte å gjøre det på og konstruert kun til å sverte Trump på nok et felt.

Jeg er ikke for Trump som president, men jeg vil kun godta det han faktisk er ansvarlig for og gjør for å være i mot han. Jeg gidder ikke være med på heskejakten og hive meg med på å godta alt som blir påstått om han.

Trump er sikkert bare 25% av det som blir påstått, men likevel ikke egnet som en president for USA.

• MICHAELofNORWAY

# 4132. 15. sep 2017 15:54
    EnSak skrev 15.09.17 kl. 15:15
    De sier i artikkelen at de ikke kan måle hvem som er dårligst mot LGBTQ sånn personlig, så de måler det i politikken som går i mot LGBTQ og bruker en indirekte måte å måle hvem som er mest mot LGBTQ. En veldig idiotisk måte å gjøre det på og konstruert kun til å sverte Trump på nok et felt.

Jeg er ikke for Trump som president, men jeg vil kun godta det han faktisk er ansvarlig for og gjør for å være i mot han. Jeg gidder ikke være med på heskejakten og hive meg med på å godta alt som blir påstått om han.

Trump er sikkert bare 25% av det som blir påstått, men likevel ikke egnet som en president for USA.

Jeg er heller ingen tilhenger av Trump, men den artikkelen der ligger på samme linje som AP bruker mot FRP. Fordummende!

• aleks8888no

• Sykkelruffen

# 4134. 16. sep 2017 16:55
    MICHAELofNORWAY skrev 15.09.17 kl. 15:54
    Jeg er heller ingen tilhenger av Trump, men den artikkelen der ligger på samme linje som AP bruker mot FRP. Fordummende!

FRP klarer fint å framstå som fordummende uten hjelp av andre.
  • MICHAELofNORWAY

# 4135. 16. sep 2017 17:50
    Sykkelruffen skrev 16.09.17 kl. 16:55
    FRP klarer fint å framstå som fordummende uten hjelp av andre.

Ja, det er derfor mitt parti klarer å komme i regjering i motsetning til det du støtter.

De er så dumme at de klarer å få så mange flere mennesker med seg på sin politikk.

• Sykkelruffen

# 4136. 16. sep 2017 18:19 (red. kl. 18:20)
    MICHAELofNORWAY skrev 16.09.17 kl. 17:50
    Ja, det er derfor mitt parti klarer å komme i regjering i motsetning til det du støtter.

De er så dumme at de klarer å få så mange flere mennesker med seg på sin politikk.

God bless you, Helmuth!
  • # 4137. 16. sep 2017 18:20
    Dette innlegget er fjernet. Moderatorgrunn: Personangrep.
  • # 4138. 16. sep 2017 18:23
    Dette innlegget er fjernet. Moderatorgrunn: Siterer slettet innlegg.
  • # 4139. 16. sep 2017 18:25
    Dette innlegget er fjernet. Moderatorgrunn: Personangrep.
  • # 4140. 16. sep 2017 18:26
    Dette innlegget er fjernet. Moderatorgrunn: Siterer slettet innlegg.