Forum

1680

innlogget

41992

medlemmer

Norges største og beste møteplass for homofile, bifile og transpersoner!

Bli medlem gratis!

© GAYSIR AS
Om oss  • Personvern  • Annonsering
Tips oss: redaksjonen@gaysir.no
  • arnesen

Respekt og folkeskikk!

3. jan 2018 07:41 | Vist 1294 ganger. Jeg etterlyser ofte respekt og folkeskikk i møte med endel medlemmer på Gaysir jeg kommer i kontakt med.
    Det er i hovedsak på to steder i komunikasjon det brisister og har store forbedringspotensial. Både på et individuelt plan, mellommenneskelig og for Gaysir som møteplass.

Det ene er å ikke svare på henvendelser og/eller bare slutte å svare uten et ord.

Det andre er utydelighet og "nå kan du gjette/du burde jo forstå".

Begge deler er sett i et mellommenneskelig klima rett og slett forurensning.

Hadde vert fint å få en diskusjon og synspunkter på dette temaet.

Ønsker alle en tydelig og leken 2018.

• Henrik3

# 31. 3. jan 2018 20:32
    SassyCam skrev 03.01.18 kl. 20:13
    Litt snever tankegang spør du meg 😅

Det er mange gifte her inne. Det står at de søker vennskap. Jeg lurer på om mange par også føler seg litt alene av og til? Det virker ihvertfall slik.
  • Vaelen

# 32. 3. jan 2018 20:34
    SassyCam skrev 03.01.18 kl. 20:13
    Litt snever tankegang spør du meg 😅

Velkommen til verden :P Det er alltid noen som må bry seg og mene noe om hva andre har for grunner til å gjøre noe, også det å være medlem på Gaysir når man ikke er singel. Som om Gaysir kun er en side for å finne seg et ligg eller en ny kjæreste.

• Isbjørn

# 33. 3. jan 2018 21:32
    Henrik3 skrev 03.01.18 kl. 20:32
    Det er mange gifte her inne. Det står at de søker vennskap. Jeg lurer på om mange par også føler seg litt alene av og til? Det virker ihvertfall slik.

I visse tilfeller kan en føle seg ensom i ett rom fult av folk.
    Andreganger er det og greit å snakke med andre...

• kjeksboks

# 34. 4. jan 2018 00:09 Etter at jeg lagde ny bruker(den gamle er i det store sorte intet) som er ganske anonym, så får jeg nesten ingen meldinger i det hele tatt. Veldig befriende. Anonym profil kan trygt anbefales til andre som får mye uønskede meldinger og mas.
  • ass4man

# 35. 4. jan 2018 10:42 Tror det er greit å ta ett slikt forum for det det er. Vi kommer alle sammen fra veldig forskjellige steder i landskapet.

I grunn fornøyd med hvor bra det går fra tid til annen :-)

(Spes Godt Nytt år til doffen og og aleks8888no)

• Vigilante

# 36. 7. jan 2018 10:44
    Snerket skrev 03.01.18 kl. 13:25
    Hvorfor skal folk bli så pissy når de ikke får svar på meldingene sine? Alternativet er at de ber deg om å dra til helvete, noe jeg synes er langt mindre koselig enn å ignorere meldingen.

Virkelig? Er det de to mulighetene du ser? Enten ignorere, eller be noen dra til helvete?

• Vigilante

# 37. 7. jan 2018 10:46
    Vaelen skrev 03.01.18 kl. 09:35
    Jeg sluttet å svare på uinteressante henvendelser når fler og fler av personene de kom fra ikke tålte å bli avvist, og derfor kom med usaklig kvalme tilbake.
    Velger heller å spare meg for sånt ved å ikke svare alle.

Det er også lite man har å svare på når henvendelsen er «Kjekk», «Søt», «Kåt» osv.

Jeg synes det er så overraskende at du får så mange snurte svar tilbake. Jeg sier stadig vekk «jeg er ikke interessert, ønsker deg en fin dag videre» eller liknende, og de aller fleste tar det helt fint. Unntak finnes, med de er og blir unntak.

• Sayar

# 38. 7. jan 2018 10:59
    arnesen skrev 03.01.18 kl. 07:41
    Jeg etterlyser ofte respekt og folkeskikk i møte med endel medlemmer på Gaysir jeg kommer i kontakt med.
    Det er i hovedsak på to steder i komunikasjon det brisister og har store forbedringspotensial. Både på et individuelt plan, mellommenneskelig og for Gaysir som møteplass.

Det ene er å ikke svare på henvendelser og/eller bare slutte å svare uten et ord.

Det andre er utydelighet og "nå kan du gjette/du burde jo forstå".

Begge deler er sett i et mellommenneskelig klima rett og slett forurensning.

Hadde vert fint å få en diskusjon og synspunkter på dette temaet.

Ønsker alle en tydelig og leken 2018.

Lell om twinksa sier de søker en daddy og er med i samme gruppene som deg så er nok fantasien mer som bildet under og ikke en fyldig bildeløs gift herremann. Ingen som er pålagt å svare bare fordi du sender første melding.

vedlegg
  • Trident

# 39. 7. jan 2018 11:03
    Vigilante skrev 07.01.18 kl. 10:46
    Jeg synes det er så overraskende at du får så mange snurte svar tilbake. Jeg sier stadig vekk «jeg er ikke interessert, ønsker deg en fin dag videre» eller liknende, og de aller fleste tar det helt fint. Unntak finnes, med de er og blir unntak.

Han ønsker å poengtere at folk blir så skuffet over hans avvisning at de blir helt satt ut.

Som blåmenn som skryter av alle henvendelsene de får, men de har bare ikke kapasitet til å forholde seg til alle. Det KAN teoretisk være mulig.

• Trident

# 40. 7. jan 2018 11:05
    Sayar skrev 07.01.18 kl. 10:59
    Lell om twinksa sier de søker en daddy og er med i samme gruppene som deg så er nok fantasien mer som bildet under og ikke en fyldig bildeløs gift herremann. Ingen som er pålagt å svare bare fordi du sender første melding.

Var det greiene der liksom en typisk «daddy»?
    Nå bare eksponerte du din egen fantasi.

• 0123456789ABCDE

# 41. 7. jan 2018 11:20 (red. kl. 11:22)
    Sayar skrev 07.01.18 kl. 10:59

Jeg tror den duden er bare ca 24 år... Folk fra midtøsten (antagelig Palestinere, Irakere.) ser omtrent slik ved midten av 20 årene, noen endog tidligere.