Forum

1778

innlogget

42035

medlemmer

Norges største og beste møteplass for homofile, bifile og transpersoner!

Bli medlem gratis!

© GAYSIR AS
Om oss  • Personvern  • Annonsering
Tips oss: redaksjonen@gaysir.no
  • crownen

Gaver

24. des 2017 23:27 | Vist 1206 ganger. Hei og en forsinket (god) jul til alle

Noen som har fått gaver her gaver som har falt i smak eller åssen er de ?

Her har de blitt pølse en afrikaner og en indianer eller redneck som noen kaller seg + en fele kanskje mangler den noen strenger men de har falt i smak de jeg fikk i dag og de jeg har gitt også

Spent og høre i fra dem om de har vært gaver man har ønsket seg eller gaver som har falt i smak

vedlegg
  • Isbjørn

# 31. 25. des 2017 22:01
    TGB skrev 25.12.17 kl. 20:28
    Mtp hvor jævla dyrt det er å ha barn generelt, så tror jeg ikke man skal klage så høylydt på akkurat dette...

Er ikke kostnaden med barn som diskuteres, det er om en er fornøyd eller ikke med gavene.

For min del så er jeg ikke fornøyd med å få billig jalla ting av noe jeg har flere kvalitets eksemplarer av fra før. Noe givere veit. Uansett om dem har barn.

Utover det så valgte dem å få disse barna sjølv tros kostnadene..

• Sykkelruffen

# 32. 25. des 2017 22:48 Jeg har alt og jeg har mye av alt. Mye bedre å gi noe til et godt formål.
  • Mirromurr

# 33. 25. des 2017 22:49 Får alltid kaker og blomster og vin og godteri så der kan man ikke klage. Noen nye klær for det trengte jeg. Litt kropsprodukter som aldri er feil. Og penger kommer godt med på nyåret. Også marsipangrisen fra svigermor da. Det er en tradisjon. Har vært sammen med gubben i 14 år og fått 14 marsipangriser. Yummi.
  • Sykkelruffen

# 34. 25. des 2017 22:51
    Mirromurr skrev 25.12.17 kl. 22:49
    Får alltid kaker og blomster og vin og godteri så der kan man ikke klage. Noen nye klær for det trengte jeg. Litt kropsprodukter som aldri er feil. Og penger kommer godt med på nyåret. Også marsipangrisen fra svigermor da. Det er en tradisjon. Har vært sammen med gubben i 14 år og fått 14 marsipangriser. Yummi.

21 år her men fortsatt ikke fått noen marsipangris!
  • Sacha_

# 35. 25. des 2017 22:51
    Sykkelruffen skrev 25.12.17 kl. 22:48
    Jeg har alt og jeg har mye av alt. Mye bedre å gi noe til et godt formål.

Jeg ruster meg opp til å hjelpe uteliggere og andre. Jeg tror jeg vil ha godt av det.

• Mirromurr

# 36. 25. des 2017 23:11
    Sykkelruffen skrev 25.12.17 kl. 22:51
    21 år her men fortsatt ikke fått noen marsipangris!

Nei og nei. Verden er skrudd sammen feil. Kan noen gi den mannen en gris. Behøver ikke være gammel. :)

• Lego

# 37. 26. des 2017 09:03 Jeg trenger egentlig ingen ting,derfor blir tankene bak gavene desto viktigere. Og da stiller gaver som giveren har laget selv i en særstilling. For mange er tid en knapp ressurs,så når noen har brukt av sin tid før å lage noe til meg, synes jeg det er ekstra rørende. Men det betyr ikke at jeg ikke er litt materialistisk og gleder meg over kjøpepakker. Undet årets tre lå noen nye figurer til julekrybben,som jeg satte ekstra pris på.
    vedlegg
  • Arryn

# 38. 26. des 2017 09:24
    Sacha_ skrev 25.12.17 kl. 22:51
    Jeg ruster meg opp til å hjelpe uteliggere og andre. Jeg tror jeg vil ha godt av det.

Vil du eller samvittigheten ha godt av det? Legger du det ut på sosiale medier at du har hjulpet og oppfordrer andre?

• Shockproof

# 39. 26. des 2017 12:31
    Arryn skrev 26.12.17 kl. 09:24
    Vil du eller samvittigheten ha godt av det? Legger du det ut på sosiale medier at du har hjulpet og oppfordrer andre?

Who cares? Fyren gjør i det minste noe motsetning til mange andre som bare klager på de som gjør noe (den er ikke myntet på deg, jeg aner ikke hva du gjør, men kjenner til mange som syter om dette som selv bare sitter på ræva).

I år er jeg imponert over enkelte gaver. Fikk "The Hunchback of Notre Dame" av ei venninne som har fått med seg at jeg elsker den disney filmen. En nydelig art nouveau-inspirert plakat av Studio Ghibli's "Kikis budservice", en påfuggelfjær-penn. En ElfQuest-bok av lillebror (igjen, imponert at han fikk det med seg når vi var innom Outland tidligere i vinter), nytt hovedkort til PC'en (bare for å oppdage senere at det er skjermkortet som har gått til helvette), og noen diverse gavekort.

Har gitt langt mindre enn jeg skulle ønske selv på grunn av elendige finanser i år... Det gjorde faktisk nesten vondt å pakke gavene fordi jeg skulle ønske jeg kunne gitt så mye mer. Men fattern fikk en antikvitet fra Tallinn, ei Stalin-vekkeklokke, siden fyren elsker curiositeter som det. Fornøyd med den. Og holder for øyeblikket på med ei tegning til ei venninne som hun har ønsket seg i mange år.

• Sacha_

# 40. 26. des 2017 21:01
    Arryn skrev 26.12.17 kl. 09:24

Har ikke begynt med det ennå da, og tror ikke jeg kommer til å snakke så mye om det men det vet jeg ikke ennå. Hvis samvittigheten min har godt av noe har vel jeg godt av det og? Eller er det en forskjell mellom person og samvittigheten til personen?

• XO

# 41. 26. des 2017 23:09 (red. kl. 23:10)

Fikk sigarer, bøker og vin. Har absolutt alt jeg trenger så det er mye hyggeligere å gi noe, så jeg har gitt til familie og noen andre.