Forum

2101

innlogget

41974

medlemmer

Norges største og beste møteplass for homofile, bifile og transpersoner!

Bli medlem gratis!

© GAYSIR AS
Om oss  • Personvern  • Annonsering
Tips oss: redaksjonen@gaysir.no
  • Leaks

Trenger råd

3. des 2017 18:40 | Vist 1325 ganger. Heii folks,

Jeg har en "kompis" som bor nå langt sør ca 8t å kjøre.
    Jeg har snakka med han og han ønsker å kommer flytte hjem igjen, han har ikke leilighet eller noe sånt så det er bare for han å ta med seg kofferten.

Jeg snakka med han på tirsdag og onsdag forrige uke og da spurte han når jeg kunne komme å hente han, jeg svarte at jeg kanskje får det til fredag vist ikke blir det neste fredag. han svarte at det kanskje var litt lenge til men vist det var eneste gang så måtte det gå. jeg sa så at jeg skulle prøve å komme fredag som var. men på onsdagen så gikk han tom for strøm å han finnnr ikke ladderen sin så har ikke hørt fra han siden, han har mobilen avslått, han har heller ikke tilgang på internett. så det jeg trenger råd til er om jeg skal bare dra ned til han på fredag å spørre om han vil bli med hjem? eller hva tror dere?

• Leaks

# 31. 9. des 2017 19:16 Hvorfor tror dere ikke meg?
  • Faraday

# 32. 9. des 2017 19:31 Æsj, dette er bare complete and utter bullshit, se til å få deg en bedre hobby..please!
  • J STRYKER HSUND

# 33. 9. des 2017 19:36
    Leaks skrev 09.12.17 kl. 19:16
    Hvorfor tror dere ikke meg?

Jeg synes du bør gå videre i livet og finne deg noen som er genuint interresert i deg. Det finnes nok av fisk i havet. Hvis du ikke er veldig kresen så tror jeg du kan finne noen.

I og med at du ofte havner i slike situasjoner uten å ha lært av tidligere erfaringer så kan det virke ut som trolling. Derfor har folk problemer med å tro på deg.

• Kanga1985

# 34. 9. des 2017 21:21
    Leaks skrev 09.12.17 kl. 19:16
    Hvorfor tror dere ikke meg?

Jeg tror på alt det du ikke skriver om.