Forum

2132

innlogget

40193

medlemmer

Norges største og beste møteplass for homofile, bifile og transpersoner!

Bli medlem gratis!

© GAYSIR AS
Om oss  • Personvern  • Annonsering
Tips oss: [email protected]
  • Henrik3

Samboeren til Wara anmelder Black Box Teatret

27. des 2018 02:28 (red. kl. 02:31) | Vist 6381 ganger. https://www.nrk.no/norge/samboeren-til-tor-mikkel-wara-har-anmeldt-teater-1.14356112

Etter at Black Box teatret brukte bildet av hjemmene til en del kjente folk på høyresiden ble Tor Mikkel Waras bil vandalisert og en del dumme ting ble tagget. Nå er det jo ikke sikkert at de to hendelsene henger sammen. Likevel synes jeg Black Box gikk over streken. Det er ikke over streken å beskylde Wara for å være rasist/ekstremist eller hva det måtte være. Det må han tåle. Men det er over streken å filme huset hans og bruke det i den samme forestillingen. Dette er ihvertfall min mening.

Hva mener dere?

• Taakefyrsten

# 241. 15. mar 2019 18:32
    Toffin skrev 15.03.19 kl. 16:59 En må vel kunne forvente at PST ikke farer med løgn om kameraene som ble satt opp i hemmelighet hos Waras naboer. Det er vel heller ikke trolig at PST informerer Bertheussen om kameraen når hun er den de på det tidspunktet mistenker for å stå bak attentatene.

Når det kommer til bevisfremleggelse vil det vise seg om det er et kamera som har fotografert gjerningene. Og når jeg tenker meg om så husker selv jeg at det har vært snakk om kontinuerlige undersøkelser rundt boligen de siste ukene.

• firth

• Ingefæroter

# 243. 15. mar 2019 19:12 For et sirkus.
  • Toffin

# 244. 15. mar 2019 19:20
    firth skrev 15.03.19 kl. 18:53
    Og DER er kunstnere og teatersjef siktet for å ha krenket privatlivets fred.

Virkelig helt latterlig. Mediene har vist langt mer avslørende bilder av Waras hus enn Black Box.
    Ikke betryggende at Borgarting kommer med det som kan sies å være en politisk kjennelse.

• Toffin

# 245. 15. mar 2019 19:21
    Ingefæroter skrev 15.03.19 kl. 19:12
    For et sirkus.

Det har kun vært drama i Justisdepartementet siden oktober 2013.
    Ikke mye å ha tillit til for å si det forsiktig.

• toyboy696

# 246. 15. mar 2019 19:22 (red. kl. 19:23)

VG skriver: Teatersjefen Sibues advokat Halvard Helle reagerer sterkt på siktelsen mot Sibue.

– Både siktelsen og begjæringen om ransaking utgjør et alvorlig anslag mot ytringsfriheten og retten til respekt for privatliv.

Så advokaten til den som ikke respekterer andres rett til respekt for privatliv, påberoper en slik rett for den siktede - veldig veldig interessant påberopelse, at han tør !
    Frekkheten og mangel på etikk lenge leve !

• toyboy696

# 247. 15. mar 2019 19:32
    Toffin skrev 15.03.19 kl. 16:57
    Det er ikke hets om Listhaug får tilbakemeldinger i samme stil som hun selv slynger ut sine stygge beskyldninger, nedrakking, mistenkeliggjøring og ufine angrep.
    Når hun selv spyr ut møkk som en åpen kloakk, kan hun ingen bli forundret over at hun får septik-språk som svar på tiltale. Hun har selv bedt om det.

Ser du ikke skogen for bare trær ?

Sjekk ut hva som skjer i Ap og venstresida, hvor de går bak ryggen på hverandre og hogger hverandre ned. Ingen steder har kloakken strømmet i så åpne elver og smørt utover media som i Ap og Sv det siste tiåret. De kriger bak lukkede dører og skaper langvarige intriger, og har med seg media til å svartmale motstandere i forsøk på å drepe de politisk.

Men jeg vet du er poltisk blind, men andre ser det !

• Ingefæroter

# 248. 15. mar 2019 19:33
    toyboy696 skrev 15.03.19 kl. 19:32

Sjekk ut hva som skjer i Ap og venstresida, hvor de går bak ryggen på hverandre og hogger hverandre ned. Ingen steder har kloakken strømmet i så åpne elver og smørt utover media som i Ap og Sv det siste tiåret. De kriger bak lukkede dører og skaper langvarige intriger, og har med seg media til å svartmale motstandere i forsøk på å drepe de politisk.

Spar oss.

• Toffin

# 249. 15. mar 2019 19:34
    toyboy696 skrev 15.03.19 kl. 19:32

Jada, og riktig god bedring

• Sacha_

# 250. 15. mar 2019 19:37 (red. kl. 19:37)
    Sacha_ skrev 14.03.19 kl. 21:50
    För Wara var det Listhaug, og Siv Jensen med diverse bl a det hytteopplegget sitt som bare ble glemt. Jeg synes etikken er lav i dagens regjering, dessverre.

Jeg glemte jo Sandberg. Og kanskje det har värt andre og som jeg ikke har fått med meg?

Tilfelgig at de alle er i samme parti?

• Ingefæroter

# 251. 15. mar 2019 19:38 (red. kl. 19:39)
    Sacha_ skrev 15.03.19 kl. 19:37
    Tilfelgig at de alle er i samme parti?

Nei. For FrP er partiet for de hjernedøde og hjerteløse
  • Toffin

# 252. 15. mar 2019 19:38 Erna Solberg lar seg inspirere av Donald Trump: "Jeg har ikke sett stykket selv." Mener hun allikevel har rett til å uttale seg om saken. "Dette har jeg peiling på."

mMm: A la "Jeg har den beste peilingen. Ingen har bedre peiling enn jeg."

• Fyrlykten

# 253. 15. mar 2019 19:43 Wara ba om å få Elden som advokat for sin samboer... må de betale ham selv for det oppdraget? Han er vel ikke billig pr time...
  • Toffin

# 254. 15. mar 2019 19:46
    Fyrlykten skrev 15.03.19 kl. 19:43
    Wara ba om å få Elden som advokat for sin samboer... må de betale ham selv for det oppdraget? Han er vel ikke billig pr time...

De må selvsagt betale det selv.
    Wara har nok råd til det, med god margin. Han var seniorrådgiver og partner i First House. Han ble nok ikke fattig av å selge seg ut.

• flaneur

# 255. 15. mar 2019 19:57

For en timing. For en fingerspissfølelse. Selv ikke politiet i Bergen kunne gått så i baret, og de har lang og grundig erfaring.