Forum

1354

innlogget

40220

medlemmer

Norges største og beste møteplass for homofile, bifile og transpersoner!

Bli medlem gratis!

© GAYSIR AS
Om oss  • Personvern  • Annonsering
Tips oss: [email protected]
  • Henrik3

Samboeren til Wara anmelder Black Box Teatret

27. des 2018 02:28 (red. kl. 02:31) | Vist 5503 ganger. https://www.nrk.no/norge/samboeren-til-tor-mikkel-wara-har-anmeldt-teater-1.14356112

Etter at Black Box teatret brukte bildet av hjemmene til en del kjente folk på høyresiden ble Tor Mikkel Waras bil vandalisert og en del dumme ting ble tagget. Nå er det jo ikke sikkert at de to hendelsene henger sammen. Likevel synes jeg Black Box gikk over streken. Det er ikke over streken å beskylde Wara for å være rasist/ekstremist eller hva det måtte være. Det må han tåle. Men det er over streken å filme huset hans og bruke det i den samme forestillingen. Dette er ihvertfall min mening.

Hva mener dere?

• Toffin

# 196. 15. mar 2019 09:32 (red. kl. 09:34)
    Genuflex skrev 15.03.19 kl. 09:26
    Ingen av delene faktisk, sist jeg sjekket så kvalifiserer ikke noe av det ho er blitt "utsatt" for som en sykdom.

Nå er det vel heller ingen som sier at "det ho har vært utsatt for" er sykdom.
    Reaksjonene hennes, og den påfallende adferden derimot, -se det er en annen skål.

• rob1

# 197. 15. mar 2019 09:33 (red. kl. 09:34)
    Ingen av delene faktisk, sist jeg sjekket så kvalifiserer ikke noe av det ho er blitt "utsatt" for som en sykdom.

Med mindre du her lekker informasjon som er unntatt offentlighet er det vel strengt tatt ikke annet enn spekulasjon du bedriver heller - som alle andre. Ingen er dømt, ingen er diagnostisert (såvidt man vet), så langt.

Mao er det ingen grunn til å sette seg på sin høye mørke hest.

• Taakefyrsten

# 198. 15. mar 2019 09:34
    Genuflex skrev 15.03.19 kl. 09:26 Ingen av delene faktisk, sist jeg sjekket så kvalifiserer ikke noe av det ho er blitt "utsatt" for som en sykdom.

Jeg visste ikke om damen før i går og satt en stund og leste på FB-siden hennes. Tekstene blir mer og mer spisset og det skapes et inntrykk av en spesiell utvikling som skjer hos henne. Jeg måtte gjøre et avbrekk i lesingen og da jeg skulle ta den opp igjen var innstillingene endret slik at det ikke lenger var mulig å lese mer.
    Vi skal ikke fjerndiagnostisere, så vi lar resten være opp til de som har slikt å bedrive.
    Jeg legger likevel til én ting; det hender at politisk ståsted kan defineres som diagnose. Dessuten omtaler de politiske miljøet saken som en personlig tragedie, og man går langt i å antyde en sykelig tilstand i bunnen. Det får holde i denne omgang.

• Genuflex

# 199. 15. mar 2019 09:49
    rob1 skrev 15.03.19 kl. 09:33
    Med mindre du her lekker informasjon som er unntatt offentlighet er det vel strengt tatt ikke annet enn spekulasjon du bedriver heller - som alle andre. Ingen er dømt, ingen er diagnostisert (såvidt man vet), så langt.

Mao er det ingen grunn til å sette seg på sin høye mørke hest.

Problemmet her er at det var IKKE jeg som puttet en diagnose på henne, det var det Toffin som gjorde.

• Genuflex

# 200. 15. mar 2019 09:53
    Toffin skrev 15.03.19 kl. 09:32
    Nå er det vel heller ingen som sier at "det ho har vært utsatt for" er sykdom.
    Reaksjonene hennes, og den påfallende adferden derimot, -se det er en annen skål.

Og den påfallende adferden ville falle i en helt annen katogori enn du nevnte.

• # 201. 15. mar 2019 09:56
    Dette innlegget er fjernet. Moderatorgrunn: Usaklig/irrelevant.
  • rob1

# 202. 15. mar 2019 09:58
    Genuflex skrev 15.03.19 kl. 09:49
    Problemmet her er at det var IKKE jeg som puttet en diagnose på henne, det var det Toffin som gjorde.

Hvis det skulle være et problem her, så må det være at alle, deg inkludert, spekulerer.
  • flaneur

# 203. 15. mar 2019 09:58

Pedanteri, altså. Men det er helt greit. Jeg retter noen ganger på folk som (mis)bruker medisinske begreper i harselas selv, selv om det er åpenbart for enhver at det ikke er bokstavelig ment.

• # 204. 15. mar 2019 10:03
    Dette innlegget er fjernet. Moderatorgrunn: Siterer slettet innlegg.
  • Toffin

# 205. 15. mar 2019 10:05
    Genuflex skrev 15.03.19 kl. 09:53
    Og den påfallende adferden ville falle i en helt annen katogori enn du nevnte.

Her kommer innlegg # 12 om dette sidesporet/avsporingen. Helt utrolig.
    Er det virkelig dette vi skal diskutere i denne tråden?
    Er det ikke nok millimeterpedanteri nå?

• # 206. 15. mar 2019 10:06
    Dette innlegget er fjernet. Moderatorgrunn: Siterer slettet innlegg.
  • Kim Rodney

# 207. 15. mar 2019 10:25
    Henrik3 skrev 15.03.19 kl. 01:31
    Hun er fryktelig splittende.

Det bryr jeg meg ikke noe om. Jeg synes hun er flink. Hun skaper debatt og engasjement. Det liker jeg. Jeg blir skuffet hvis hun har bestemt seg for ikke å returnere til regjeringen.

• Toffin

# 208. 15. mar 2019 10:27
    Kim Rodney skrev 15.03.19 kl. 10:25
    Det bryr jeg meg ikke noe om. Jeg synes hun er flink. Hun skaper debatt og engasjement. Det liker jeg. Jeg blir skuffet hvis hun har bestemt seg for ikke å returnere til regjeringen.

Det eneste viktige for en politker dog, -det skaper hun ikkeno av. Resultater.

• Taakefyrsten

# 209. 15. mar 2019 14:26
    Kim Rodney skrev 15.03.19 kl. 10:25 Det bryr jeg meg ikke noe om. Jeg synes hun er flink. Hun skaper debatt og engasjement. Det liker jeg. Jeg blir skuffet hvis hun har bestemt seg for ikke å returnere til regjeringen.

Hvis det fortsatt er Listhaug det dreier seg om her, baserer utsagnet seg på en bristende forutsetning. Som nevnt en gang tidligere i tråden. En statsråd må ha statsministerens tillit. Derfor kommer ikke Listhaug tilbake til denne regjeringen innen overskuelig tid.

• Toffin