Forum

2134

innlogget

40195

medlemmer

Norges største og beste møteplass for homofile, bifile og transpersoner!

Bli medlem gratis!

© GAYSIR AS
Om oss  • Personvern  • Annonsering
Tips oss: [email protected]
  • lypsyl blue

sparing / budjsett

11. mar 2019 23:39 | Vist 765 ganger. Er du flink til å spare en god del sum penger i året å er du flink til å sette opp budsjett eller går du i minus ?
  • Sacha_

# 16. 12. mar 2019 22:47 Jeg sparer litt, jeg og. Det blir trukket direkte for jeg for lønn, og det blir satt inn i fond og sent. Men det er ikke sâ mye. Men alle monner drar. Det skal ikke røres for jeg blir pensjonist, håper jeg.
  • Alexsierra

# 17. 12. mar 2019 22:57 Sparekonto er opprettet. Regnet ut på gøy hvor mye jeg har råd til å spare, og endret fra opprinnelige sum til en annen, så får se hva som skjer etterhvert
    Går ikke i + , men heller ikke i - (Regninger )
    BSU konto går automatisk. Nå tenker jeg pensjon(oh yes, planlegger sparing til det nå, men vanskelig å finne ut av hvordan jeg skal spare det i, i fond? egen konto? Vel, får finne ut av det etterhvert)
  • Esoteric

# 18. 13. mar 2019 06:26 Hvis jeg føler for å spare opp til noe, så kan jeg som regel spare 5000 kroner ekstra i måneden bare ved å ikke bruke penger på svada eller dyr mat.

Det minner meg på at jeg må legge til side penger til Nintendo Switch asap. Zelda: Link's Awakening Remake og Pokémon kommer ut snart😍

• Hofman

# 19. 13. mar 2019 08:16 Hver måned, mens jeg panter alle ølflaskene, undrer jeg på hvordan folk som ikke drikker klarer seg økonomisk.
  • Jonii

# 20. 13. mar 2019 09:42 Ja, er ganske flink! Spart max i bsu de siste 6 årene , den skal jeg putte i leiligheten når jeg er 33 år, da halverer jeg nesten boliglånet , også betaler jeg det jeg kan på lån uten å gå i minus. Renta er selvfølgelig satt til det laveste 😈

Har full oversikt over faste utgifter å en solid buffer i tilegg,

Er ikke gjerrig men bevisst på hva jeg bruker penger på! Havner du i økonomisk trøbbel så påvirker det deg så mye at det går ut over livskvaliteten 😔

• Quidditch

# 21. 15. mar 2019 20:11
    duppedings skrev 12.03.19 kl. 18:40
    Du har litt større frisørutgifter enn meg, ser det ut som

Neppe! #keepitinthefamily
  • toyboy696

# 22. 15. mar 2019 20:16 Jeg har satt opp budsjett.

Med budsjett er det mye lettere å tenke igjennom om det jeg vil kjøpe egentlig er nyttig.

Det gjør at jeg sparer mer enn før.