Forum

2344

innlogget

41353

medlemmer

Norges største og beste møteplass for homofile, bifile og transpersoner!

Bli medlem gratis!

© GAYSIR AS
Om oss  • Personvern  • Annonsering
Tips oss: redaksjonen@gaysir.no
  • Blonde Owl

Din perfekte mann/ dame

9. jul 2018 01:31 | Vist 1559 ganger. Ut ifra utseende, og personlighet karakteristikker. Hvordan ser drømme mannen, eller damen din ut?
  • Bambibolla1

# 16. 9. jul 2018 18:29 Utseendemessig er han lik et par av PT-ene der jeg trener. Mørk, skjegg og veltrent.
    Ellers liker jeg menn med humor og selvironi.
  • # 17. 9. jul 2018 20:01
    Dette innlegget er fjernet. Moderatorgrunn: Personangrep.
  • Blonde Owl

# 18. 9. jul 2018 21:46 Stephen Fry er min.
    Spesielt slik han så ut med ny hårklipp, og dress. I 2016.

Søt, intelligent, morsom, varm og vennlig.
    I tillegg til å være en teddybjørn

• oddmtk

# 19. 10. jul 2018 00:48 Jeg kunne beskrevet drømmemannen min og satt han opp imot han jeg har vært sammen med nå i snart 6 år, og man ville sett at det ville vært to vidt forskjellige mennesker.
    Plutselig møter man en mann som har helt andre kvaliteter enn det man i utgangspunktet så for seg, og man lærer seg og sette pris på det også......og plutselig så er ikke de kvalitetene man i utgangspunktet så for seg fullt så viktige lenger. Drømmemannen er vel nettopp det.......en slags "drøm". Virkeligheten kan heldigvis være veldig bra den også.
  • Quidditch

# 20. 10. jul 2018 00:49
    Ingefæroter skrev 09.07.18 kl. 15:32
    Oooohhh, og selvsagt poly/laus på tråden. Enda en innertier.

Han er ikkje heilt laus nok, synst eg.
  • Elverums-bi

# 21. 10. jul 2018 19:10 Passer vel bedre å si den OPTIMALE mann/dame :-)
  • Tante Grusom

# 22. 10. jul 2018 19:36 Han/hun må ha førerkort, god i engelsk og tysk, klare å være lenge våken, ha retningssans, like rask på Google Maps som på badet, ikke krangle, flink med gasskomfyr og omnia. Like å handle i matbutikker, rydde og holde orden, stedsans og flink til å lese NAF-boka og litt til.

Bill.mrk: Bobilturdu&jegsommeren#2018

• serenitynoire

# 23. 10. jul 2018 19:38 En pen mann med hjerne og sjarm som får meg til å le, gir ro til angsten min og som tar på rumpa mi ofte. Fant han òg, gitt!
  • Weltschmerz

# 24. 10. jul 2018 21:14 Han må være flink på skolen. Orker ikke bøllefrø som må sitte i skammekroken med dumrianhatt. Bortsett fra det bør han være trent/slank, intelligent og uten skjegg.
  • Sacha_

# 25. 10. jul 2018 21:28 Det vet jeg ikke för jeg treffer personen.
  • Bambibolla1

# 26. 11. jul 2018 17:54
    Tante Grusom skrev 10.07.18 kl. 19:36
    Han/hun må ha førerkort, god i engelsk og tysk, klare å være lenge våken, ha retningssans, like rask på Google Maps som på badet, ikke krangle, flink med gasskomfyr og omnia. Like å handle i matbutikker, rydde og holde orden, stedsans og flink til å lese NAF-boka og litt til.

Bill.mrk: Bobilturdu&jegsommeren#2018

Let ei lenger. Her er jeg!!
    The car is blue.
    Du hast mich gefragt und ich hab nichts gesagt.
    Det var språktesten.

Har lappen , er veldig ordentlig og ryddig. Liker å handle i matbutikker. Og spesielt de utenlandske.
    Har erfaring med skjærebrennere og antar at en gasskomfyr blir barnemat i forhold.Og kan sikkert lese NAF-boka.

• Tante Grusom

# 27. 12. jul 2018 01:15
    Bambibolla1 skrev 11.07.18 kl. 17:54
    Let ei lenger. Her er jeg!!
    The car is blue.
    Du hast mich gefragt und ich hab nichts gesagt.
    Det var språktesten.

Har lappen , er veldig ordentlig og ryddig. Liker å handle i matbutikker. Og spesielt de utenlandske.
    Har erfaring med skjærebrennere og antar at en gasskomfyr blir barnemat i forhold.Og kan sikkert lese NAF-boka.

Flott Bambi
    Da blir det test-tur til Tyrigrava på fredagskvelden for å sjekke om du kan steke vafler på svingete veier. Dette blir en bra sommer

• Bambibolla1

# 28. 12. jul 2018 11:30
    Tante Grusom skrev 12.07.18 kl. 01:15
    Flott Bambi
    Da blir det test-tur til Tyrigrava på fredagskvelden for å sjekke om du kan steke vafler på svingete veier. Dette blir en bra sommer
    Jeg gleder meg!
  • bilde

# 29. 12. jul 2018 11:33
    Tante Grusom skrev 12.07.18 kl. 01:15
    Flott Bambi

Dette er så vakkert! Romantikken lever likevel!

❤️

• Bambibolla1

# 30. 12. jul 2018 11:34
    bilde skrev 12.07.18 kl. 11:33
    Dette er så vakkert! Romantikken lever likevel!

❤️

Blir det giftemål skal hele forum inviteres.