Forum

2723

innlogget

42017

medlemmer

Norges største og beste møteplass for homofile, bifile og transpersoner!

Bli medlem gratis!

© GAYSIR AS
Om oss  • Personvern  • Annonsering
Tips oss: redaksjonen@gaysir.no
  • targa

Nyttår

30. des 2017 20:18 | Vist 727 ganger. Skal kose meg i mitt eget selskap på nyttårskvelden ,flere ??
  • 73WR

# 16. 30. des 2017 22:43 Jeg skal være i mitt eget selskap i selskap med andre.

• # 17. 31. des 2017 00:06
    Dette innlegget er fjernet. Moderatorgrunn: Personangrep.
  • !!!brandy

# 18. 31. des 2017 10:14 Blir hjemme alene jeg og. Garantert i seng lenge før midnatt
  • Godisgris

# 19. 31. des 2017 13:45 Jeg blir og hjemme i mitt eget selskap, har foreløpig lært meg å leve med savnet av å være i selskap denne kvelden. Så fantastisk det må være å få anl. til å feire sammen med andre med et godt måltid, feststemte og pent kledde mennesker, og gleden av å dele tiden sin med andre. Jeg gleder meg over andres velstand, samtidig som jeg føler meg veldig sårbar.

Etter å ha takket for året som nå er på hell i de forretningene jeg bruker mest, til bekjente og noen venner som befinner seg veldig langt unna, og han jeg er nærmeste pårørende til så vil jeg i kveld lage meg en god middag, en god dessert og la tiden bare renne ut til vi går over i et nytt år med nye muligheter, det nye året har mange dager som inneholder mange timer.

• Sykkelruffen

# 20. 31. des 2017 13:46 Joggebukse og middag for 2 her i stova!
  • Quattrofil

# 21. 31. des 2017 18:31 Den som klarer å finne meg i skogen kan få gleden av mitt selskap

Ellers må dere alle ha en fantastisk nyttårsaften og et godt nytt år!

• Sykkelruffen

# 22. 31. des 2017 18:52 Nå er du. Her og nå.
    Det er nå du sitter i cockpiten
    og har ansvar for at jorda går fram
    til neste ganerasjon.
    Det er nå du kan slå i bordet
    og si hva du mener.
    Det er nå du kan lese gressets
    lette kursiv i vinden,
    trærnes eldgamle stavelser og
    dyreblikkets
    meninger om justismord

Ja, her og nå.
    Det er nå minstejenta puster
    godnattkysset på kinnet ditt.
    Det er nå du står på fyrdørken
    og kan skufle venners ord,
    morgenlys og nutraktet kaffe
    innunder kjelene
    så det damper og går

Vent ikke på drømmen om i morgen,
    kamerat.
    Sleng lassoen din rundt hornene på den,
    hal inn
    og hiv den over ende.
    Det er nå du har sjansen. Her og nå.
    Bare her og nå

Kolbein Falkeid, 1983

• Sayar

# 23. 1. jan 2018 15:48 Jeg føler at jeg er veldig heldig når det kommer til familien. Støttende og villige til gi råd. Om jeg ser på dem som nyttige og tar dem til meg er en annen sak

Men min far kjederøyker med en slik intesitet at hvis jeg er der for lenge så får jeg ved hjemkomst røykhoste med nikotinsmakende slim. Han er velkommen til å komme til meg, så lenge han røyker på balkongen

En annen nær familiesamensetning inneholde h*n som føler at h*n er pålagt å sette seg i førersetet og hjelpe oss rundt bordet å styre samtalen. Dette fører til at samtalen ganske raskt lider samme sjebne som Blücher 9 April 1940

Derfor feirer jeg alene, og synes ikke det er vemodig. Men jeg planlegger morosam sosialisering på arbeidet i mårra...