Forum

1995

innlogget

41955

medlemmer

Norges største og beste møteplass for homofile, bifile og transpersoner!

Bli medlem gratis!

© GAYSIR AS
Om oss  • Personvern  • Annonsering
Tips oss: redaksjonen@gaysir.no
  • Malefun4U

Angst

29. des 2017 22:20 | Vist 581 ganger. Stadig vekk kommer jeg over mennesker med angst. De helt utroligste ting kan gi utslag i angst. For oss av oss som ikke lider av det, tror jeg det kan være nyttig å dele litt efaringer og fortelle hvordan man skal forholde seg til deg som lider av angst.

Konkret: Hvordan forholder man seg til mennesker med angst?

• # 16. 29. des 2017 23:06
    Dette innlegget er fjernet. Moderatorgrunn: Siterer slettet innlegg.
  • # 17. 29. des 2017 23:10
  • # 18. 29. des 2017 23:12
  • # 19. 29. des 2017 23:14
    Dette innlegget er fjernet. Moderatorgrunn: Usaklig/irrelevant.
  • ladyboys

# 20. 29. des 2017 23:18 Har gått på antidepressiva i mange år på grunn av angst fikk spesielt i jula denne jula er den første som jeg ikke har fått noe og glad for de på en måte og angsten har blitt mindre men merker den en gang i mellom og da er de godt med nære og kjære venner og snakke med dem forteller om sinne problemer og jeg om minne slikt venner skal være
  • # 21. 29. des 2017 23:20
  • 73WR

# 22. 30. des 2017 00:18 Nina Hagen ga i sin tid ut albumet ANGSTLOS.

Angst er jo et kjent fenomen,
    og alle normale mennesker
    har erfart angst.

Det er verre med de som anser
    angst som noe fremmed,
    de bør man helst holde
    seg unna.

• Denasy1

# 23. 30. des 2017 01:11 Jeg sliter med angst og sosial angst hver dag. Det jeg ønsker mest når jeg kommer meg ut med venner, er å bli behandlet som en kompis. Man har fortsatt selvironi, man har fortsatt sosiale antenner, og dersom jeg får ett panikk anfall har jeg bedt kompisene mine å ignorere det frem til det går over. For min del blir det mer stress når noen skal hjelpe. Gi pusterom når det trengs. Eller spør din venn/er hva som hjelper dem. For noen hjelper det med nærheten av andre, for andre kan det bli verre med den type oppmerksomhet.