Forum

2029

innlogget

42037

medlemmer

Norges største og beste møteplass for homofile, bifile og transpersoner!

Bli medlem gratis!

© GAYSIR AS
Om oss  • Personvern  • Annonsering
Tips oss: redaksjonen@gaysir.no
  • Flaskepost

Hva er ditt beste juleminne?

22. des 2017 07:06 (red. kl. 07:13) | Vist 557 ganger. Som liten pjokk var min mor, far, bror og jeg ofte samlet til julefeiring langt avsted ute et sted på de syv hav. Fatter var sjøkaptein på en oljetanker, i de dager, og det var til tider lettere å samle familien på sjøen hos ham, enn det var å få han hjem til jul.
    Akkurat dette bildet husker jeg lite av, men jeg husker en og annen julaften, på sjøen, hvor vi blandet mange tradisjoner (da mannskapet kom fra alle verdens hjørner) og hadde kjempefest ombord.
    Til tider måtte sågar både juletre og møblement tjores fast i "dørken" da "Neptun" kunne by på en ganske vilter sjøreise.
    Jeg husker jeg likte den ene styrmannen godt, men var dritredd for nissen. Nissemasker på syttitallet var som tatt ut av en skrekkfilm.
    vedlegg
  • Quidditch

# 16. 22. des 2017 21:35
    Bambibolla1 skrev 22.12.17 kl. 21:13
    Det høres ok ut.

Men du kan reisa aleine samtidig til same plass, også kan me ta ein drink ein annan dag!
  • LaCebolla

# 17. 22. des 2017 21:40
    Sykkelruffen skrev 22.12.17 kl. 19:45
    Hovedsikringen gikk hos oss en julaften. Kan ikke huske at vi syntes det var så stemningsfullt.

Var akkurat det som skjedde men alle hadde laget ferdig maten😉 iallefall fall rekke vår. Var sånn 5 år så husker kanskje ikke alt.