Forum

2737

innlogget

42017

medlemmer

Norges største og beste møteplass for homofile, bifile og transpersoner!

Bli medlem gratis!

© GAYSIR AS
Om oss  • Personvern  • Annonsering
Tips oss: redaksjonen@gaysir.no
  • Maia83

Kommer det noen nye homofile utesteder snart?

6. des 2017 19:35 | Vist 1155 ganger. Nå lukket SO i sommer. Og nå lukker Ett glass. Begge veldig hyggelig steder.

Elsker kan være greit discosted etter en del innabords, og London og Caesar er fint hvis man vil ha karaoke og brun pub. Men liksom - hvis man vil ut å treffe venner over en drink, så synes jeg ikke at det er noen aktuelle steder.

Noen som vet om det er noen nye gaysteder på trappene? Det må jo være et udekket behov.

• Frelseren

# 16. 8. des 2017 10:58 Jeg kommer til å savne Ett Glass og supertorsdagene der 😢
    Etter SO la ned dukket det opp et klubbkonsept på Grønland(?) for jenter som liker jenter. Jeg vet ikke om det fremdeles eksisterer. Ellers er jo Strøget ganske gay, kanskje spesielt Café Sara og Uhørt.
    Men jeg håper Ett Glass kommer tilbake en gang 🌈
  • Frelseren

# 17. 8. des 2017 12:24
    Frelseren skrev 08.12.17 kl. 10:58
    Jeg kommer til å savne Ett Glass og supertorsdagene der 😢
    Etter SO la ned dukket det opp et klubbkonsept på Grønland(?) for jenter som liker jenter. Jeg vet ikke om det fremdeles eksisterer. Ellers er jo Strøget ganske gay, kanskje spesielt Café Sara og Uhørt.
    Men jeg håper Ett Glass kommer tilbake en gang 🌈

Eh, jeg mente Cafe Sør. 😏

• DuncanV

# 18. 8. des 2017 12:29 Fins det egentlig utesteder med legning?
  • !!!brandy

# 19. 9. des 2017 13:43
    LuddenSky skrev 08.12.17 kl. 10:38
    Noen som åpner en i Bergen og trenger bartender er jeg ledig for tiden
    Håper du er flink på whisky sour :-)
  • !!!brandy

# 20. 9. des 2017 13:48 (red. kl. 13:51)
    Alexx skrev 08.12.17 kl. 10:33
    Litt snodig at det ikke er mer behov for homofile utesteder i hovedstaden. Kanskje folk koser seg hjemme i stedet, og tar festen der.
    Mye av greia er at nordmenn sitter hjemme og pælmer billig Peach Caneii til de er såpass brisne at de kun kjøper 1 øl når de endelig kommer seg ut. Det er dårlig business for de som barene som retter seg mot et såpass lite kundegrunnlag .Gå ut tidligere heller. Folk er så nadige på kronene sine her på bjerget😘
  • mercedes

# 21. 9. des 2017 13:54 Kan et utested være homofilt da??

Det er vel folk som evet. er homofile, heterofile, file ditt og datt?

Kanskje det ikke er et marked stort nok for treffsteder ute som bare er segmentert for spesielle "filer"?

Kanskje alle "filene" skal føle seg fri til å gå på det og de utestedene man liker og dessuten kan man jo gå på en hvilken som helst bar og sjekke opp samme kjønn eller bli sjekket opp. Nedleggelsene av "homosteder" viser vel akkurat at det er dette som skjer og at segmentering av grupper ikke funker. Folk går der de trives.

• Bambibolla1

# 22. 9. des 2017 20:27
    !!!brandy skrev 09.12.17 kl. 13:48
    Mye av greia er at nordmenn sitter hjemme og pælmer billig Peach Caneii til de er såpass brisne at de kun kjøper 1 øl når de endelig kommer seg ut. Det er dårlig business for de som barene som retter seg mot et såpass lite kundegrunnlag .Gå ut tidligere heller. Folk er så nadige på kronene sine her på bjerget😘
    Nuvel...hvis man enda hadde fått mer valuta for pengene på bar....

Jeg drikker aldri hjemme før jeg skal ut...og ute drikker jeg kun drinker. Men føler mer at det er brus jeg hiver i meg til over 100 kr glasset.
    Hadde alkohol vært billigere på bar så hadde nok flere drukket ute også.