Forum

2770

innlogget

42017

medlemmer

Norges største og beste møteplass for homofile, bifile og transpersoner!

Bli medlem gratis!

© GAYSIR AS
Om oss  • Personvern  • Annonsering
Tips oss: redaksjonen@gaysir.no
  • sartxe

Bare spør meg

1. nov 2017 23:47 | Vist 1163 ganger. Hva er greia med å ikke gidde å skrive en profiltekst, og så forvente at man blir intervjuet?

"Hei, jeg er ikke så god på profiltekster, men spør gjerne"

Er dette en turn off? Synes selv det er bedre med ingen tekst, enn dette...

• Yacob

# 16. 5. nov 2017 15:11
    sartxe skrev 01.11.17 kl. 23:47
    Bare spør meg

Er bit.ly lenker veien til evig fortapelse? (Virus)

• EnSak

# 17. 5. nov 2017 15:15
    R0N skrev 05.11.17 kl. 15:09
    Profil tekst sparer både tid og energi for begge parter. Personlig synes jeg det er leit når det blir oversett/ignorert, spesielt når du får et spørsmål på melding som er besvart på profilen.

Veldig enig, jeg også syntes det blir leit hvis folk ikke gidder å ta seg tiden å lese profilen til den de er keen på å bli kjent med.

Jeg tar det som et lite tegn på at de egentlig ikke er så keen på personen i profilen i utgangspunktet.

• Isbjørn

# 18. 5. nov 2017 20:29
    sartxe skrev 01.11.17 kl. 23:47
    Hva er greia med å ikke gidde å skrive en profiltekst, og så forvente at man blir intervjuet?

"Hei, jeg er ikke så god på profiltekster, men spør gjerne"

Er dette en turn off? Synes selv det er bedre med ingen tekst, enn dette...

Nå er ikke alle her ute eter treff og date ...

Men om en er det så bør en vel skrive litt, det behøver ikke værra mye, men nok til og trigge ting og spørre om.. (For dem som måtte bli nysgjerrige)

Men samtidig så virker det ikke som om det hjelper og skrive noe som helst. For en stor del av kontakten en får.

Viser tydelig att dem ikke har lest noe som helst, eller driti fullstendig i hva folk har skrevet..
    Så da kan en forstå hvorfor noen driter i og skrive så mye.....