Forum

1934

innlogget

42502

medlemmer

Norges største og beste møteplass for homofile, bifile og transpersoner!

Bli medlem gratis!

© GAYSIR AS
Om oss  • Personvern  • Annonsering
Tips oss: redaksjonen@gaysir.no
  • marsipan

Legg ned gaysir forum!

13. sep 2017 12:44 | Vist 1277 ganger. Drepende kjedelig i sin nåværende form, trenger fornyelse!
  • serenitynoire

# 16. 13. sep 2017 15:31
    Oslojuhuu skrev 13.09.17 kl. 15:22
    Hva hjelper det å lage debatter med interessante temaer? Folk gidder ikke å svare og de drukner i før og etter debatter

Det går an å tilpasse det slik at Forrige/Neste-trådene ikke vises.

• Oslojuhuu

# 17. 13. sep 2017 15:32
    Anca skrev 13.09.17 kl. 15:26
    Er det din erfaring? Det er flust med interessante tråder som får flere sider med svar.

Hvis trådene dine ikke vekker interesse, bør du gå i deg selv før du skylder på andre.

Har ikke sagt dette gjelder mine tråder. Er bare en observasjon.
  • Quidditch

# 18. 13. sep 2017 15:34 Nei til alt!
  • Oslojuhuu

# 19. 13. sep 2017 15:35
    serenitynoire skrev 13.09.17 kl. 15:31
    Det går an å tilpasse det slik at Forrige/Neste-trådene ikke vises.

Vet det men er ikke noe problem for meg. Sjelden jeg gidder å gå inn på forumet.
  • aleks8888no

# 20. 13. sep 2017 15:46
    Oslojuhuu skrev 13.09.17 kl. 15:35
    Vet det men er ikke noe problem for meg. Sjelden jeg gidder å gå inn på forumet.
    Men nå fikk du lyst, fordi at du kunne spy ut litt eder og galle. Virkelig smart
  • Reinholdt

# 21. 13. sep 2017 15:50 (red. kl. 15:51) Forumet skapes av dens deltakere - hvis du ikke får noe matnyttig ut at det må du enten bidra eller ikke gå inn på forumet.
  • Lord Lolindir

# 22. 13. sep 2017 15:55
    ArcticMonkey skrev 13.09.17 kl. 15:09
    Noen må lage mer kontroversielle tråder, men jeg kommer ikke på noe. :/

Lenge siden vi har hatt en saunadebatt nå.
  • dokumann

# 23. 13. sep 2017 16:03
    marsipan skrev 13.09.17 kl. 12:44
    Drepende kjedelig i sin nåværende form, trenger fornyelse!

Jeg tror ikke forumt bør fornyes. Jeg tror flere forumslesere... bør bli mere aktive å delta aktivt i debattene og skrive mer selv. Det finnes tråder som kun diskuteres av "strikkeklubben", dvs. en gruppe på ca. åtte personer/ nick som er med i stort sett elle debatter og som elsker å hive seg på "ukjente nick" som for en gangs skyld også ønsker å si sin mening, til den "ukjente" ikke gidder å si noe mer. Dvs. har blitt mobbeoffer på forumet. Dette kan kun motvirkes ved at flere deltar i debattene og ikke lar seg skremme og jage bort.

• Anca

# 24. 13. sep 2017 16:11 (red. kl. 16:12)
    dokumann skrev 13.09.17 kl. 16:03
    Jeg tror ikke forumt bør fornyes. Jeg tror flere forumslesere... bør bli mere aktive å delta aktivt i debattene og skrive mer selv. Det finnes tråder som kun diskuteres av "strikkeklubben", dvs. en gruppe på ca. åtte personer/ nick som er med i stort sett elle debatter og som elsker å hive seg på "ukjente nick" som for en gangs skyld også ønsker å si sin mening, til den "ukjente" ikke gidder å si noe mer. Dvs. har blitt mobbeoffer på forumet. Dette kan kun motvirkes ved at flere deltar i debattene og ikke lar seg skremme og jage bort.

Man hører ofte om forumhorene, "strikkeklubben", etc. En mobbende klikk som presser ut andre. Men hvem er de? Vi trenger navn, mann! Ellers blir det bare en løs påstand som lukter det forsmådd av.

Er du med i klubben? Du er jo forholdsvis aktiv.

• Bambibolla1

# 25. 13. sep 2017 16:20 Legge ned forum!?!?! Er De forrykt!?!
    Det er jo den eneste grunnen til at jeg fremdeles er her.
  • Bambibolla1

# 26. 13. sep 2017 16:24
    Anca skrev 13.09.17 kl. 16:11
    Man hører ofte om forumhorene, "strikkeklubben", etc. En mobbende klikk som presser ut andre. Men hvem er de? Vi trenger navn, mann! Ellers blir det bare en løs påstand som lukter det forsmådd av.

IKKE meg i hvert fall. Jeg mobber bare de som har vært her i flere år.
  • dokumann

# 27. 13. sep 2017 16:32
    Anca skrev 13.09.17 kl. 16:11

Det er nok ikke kun ett fenomen på GS forumet at "strikkeklubben" styrer debattene. Om du f.eks. er en av "strikkeklubben" overlater jeg til deg selv å svare på... men oppfordrer til å svare kun til deg selv. Hvem som er "medlem"av strikkeklubben oppfordrer jeg nye og mindre aktive deltakere å finne ut og se selv, for å vurdere om denne "strikkeklubben" egentlig har noe vettig å si. Jeg er demokrat og ønsker at alle skal si det de føler for og ikke lar seg skremme av "strikkeklubben". Strikkeklubben er som en gjeng strikkeglade kjærringer, de sitter og strikker debattinlegg etter debattinlegg og mener å ha svar på alle verdens problemer. Jeg vil gjerne vite hva alle disse "innom titterne" egentlig syns om debattene her. Få noen nye tanker... nye erfaringer... ja, kom igjen, alle som bare leser... si din mening.

• Taakefyrsten

# 28. 13. sep 2017 18:06
    dokumann skrev 13.09.17 kl. 16:32Hvem som er "medlem"av strikkeklubben oppfordrer jeg nye og mindre aktive deltakere å finne ut og se selv, for å vurdere om denne "strikkeklubben" egentlig har noe vettig å si. Strikkeklubben er som en gjeng strikkeglade kjærringer, de sitter og strikker debattinlegg etter debattinlegg og mener å ha svar på alle verdens problemer.

1. Strikking er in
    2. Hvem skulle ellers holde Forumet med meninger? Det er en manns jobb og noen må gjøre det.

• Anca

# 29. 13. sep 2017 18:24 (red. kl. 18:25)
    Bambibolla1 skrev 13.09.17 kl. 16:24
    IKKE meg i hvert fall. Jeg mobber bare de som har vært her i flere år.

Den vennlige kjeklinga horene imellom er grunnen til at jeg liker forum.

Mistenker at de forsmådde er for nærtagne til å forstå dette glimtet i øynene, og at de dermed føler seg utenfor "fellesskapet".

• J STRYKER HSUND

# 30. 13. sep 2017 18:32
    ArcticMonkey skrev 13.09.17 kl. 15:09
    Noen må lage mer kontroversielle tråder, men jeg kommer ikke på noe. :/

Pedofili er et tema som får temperaturen opp noen hakk.