Forum

482

innlogget

42605

medlemmer

Norges største og beste møteplass for homofile, bifile og transpersoner!

Bli medlem gratis!

© GAYSIR AS
Om oss  • Personvern  • Annonsering
Tips oss: redaksjonen@gaysir.no
  • Lato

Singel.Homsebar. Men ikke one night stand?

11. sep 2017 10:42 | Vist 1099 ganger. Noen som meg som ønsker å gå Fincken, Elsker etc. å flørte med noen uten å ligge med de samme kveld?
    Jeg er ikke fnysen på one night stand, men er singel så ønsker å møte en fyr på gaybar jeg en dag kan ta et glass vin med eller noe for å bli bedre kjent
    Hvordan avviser jeg en fyr som vil ha one night stand med meg på en smooth måte uten at han mister interesse for meg?
  • Anca

# 16. 14. sep 2017 07:45
    Lato skrev 13.09.17 kl. 23:20
    Sant, men kanskje han da synnes jeg er kjedli og derfor ikke vil treffes igjen?

Da synes han du er kjedelig, og vil ikke treffe deg igjen. Og det er like greit, da kaster ingen av dere bort tid på noe som ikke er liv laga.
  • Lato

# 17. 14. sep 2017 20:10
    Anca skrev 14.09.17 kl. 07:45
    Da synes han du er kjedelig, og vil ikke treffe deg igjen. Og det er like greit, da kaster ingen av dere bort tid på noe som ikke er liv laga.

Godt poeng
  • Arzach

# 18. 14. sep 2017 20:13
    Lato skrev 11.09.17 kl. 10:42
    Noen som meg som ønsker å gå Fincken, Elsker etc. å flørte med noen uten å ligge med de samme kveld?
    Jeg er ikke fnysen på one night stand, men er singel så ønsker å møte en fyr på gaybar jeg en dag kan ta et glass vin med eller noe for å bli bedre kjent
    Hvordan avviser jeg en fyr som vil ha one night stand med meg på en smooth måte uten at han mister interesse for meg?

Om noen ikke respekterer en avslutning på en hyggelig flørtende kveld på byen av la "dette var veldig hyggelig, men jeg har heller lyst til å møtes igjen over et glass vin/øl en annen kveld, enn å skulle dra hjem til en av oss for sex akkurat nå", er vedkommende neppe en keeper. Rett og slett.
  • Sacha_

# 19. 14. sep 2017 20:22
    EnSak skrev 13.09.17 kl. 23:33
    Jeg bare tror det vil bli bedre mottatt enn å ikke si hvorfor.

Jeg tror jeg hadde tatt det mer som avvisning uten forklaring enn med forklaring.

Jeg tror man kan bli mer "interessant" hvis man ikke viser seg for underdanig og vil forklare alt hva man gjør. Og som andre har nevnt er han ikke noe interessant selv hvis han ikke er litt tålmodig. Mener jeg da

• Metallica

# 20. 14. sep 2017 20:43 Du sier du må en tur på toalettet, men istedenfor å gå på toalettet går du ut av baren og inn på en annen bar. Ikke vanskeligere enn det!
  • Arzach

# 21. 14. sep 2017 20:44
    Metallica skrev 14.09.17 kl. 20:43
    Du sier du må en tur på toalettet, men istedenfor å gå på toalettet går du ut av baren og inn på en annen bar. Ikke vanskeligere enn det!

Ja, det er jo en sikker vinner for å møte vedkommende igjen.
  • Metallica

# 22. 14. sep 2017 21:30 (red. kl. 21:31)
    Arzach skrev 14.09.17 kl. 20:44
    Ja, det er jo en sikker vinner for å møte vedkommende igjen.
    Det finns da flere fisk i havet, eller? Om fyren vil ha one night stand og trådstarter ikke er int, så passer de mest sansylig ikke sammen uansett. Da vil denne personen mest sansynlig finne seg en annen one night stand senere på kvelden, etter trådstarter først har avvist ham.

Noen ganger er det like greit og smelle igjenn døra først som sist. Og 1x1=1

• Weltschmerz

# 23. 14. sep 2017 21:41 Så kjedelig!

Er det ikke mye bedre å pule vedkommende for aldri å treffe han igjen?

• Arzach

# 24. 14. sep 2017 21:42
    Metallica skrev 14.09.17 kl. 21:30
    Det finns da flere fisk i havet, eller? Om fyren vil ha one night stand og trådstarter ikke er int, så passer de mest sansylig ikke sammen uansett. Da vil denne personen mest sansynlig finne seg en annen one night stand senere på kvelden, etter trådstarter først har avvist ham.
    Noen ganger er det like greit og smelle igjenn døra først som sist. Og 1x1=1

Joda. Men det var ikke det trådstarter ba om råd til.
  • J STRYKER HSUND

# 25. 14. sep 2017 21:51
    Metallica skrev 14.09.17 kl. 20:43
    Du sier du må en tur på toalettet, men istedenfor å gå på toalettet går du ut av baren og inn på en annen bar. Ikke vanskeligere enn det!

Det er bedre og være ærlig med dem du møter. Hvis han gjør som du skriver så kan han fort bli oppfattet som useriøs.
  • Metallica

# 26. 14. sep 2017 21:52
    J STRYKER HSUND skrev 14.09.17 kl. 21:51
    Det er bedre og være ærlig med dem du møter. Hvis han gjør som du skriver så kan han fort bli oppfattet som useriøs.
    Tja, trokke han skal være redd for det. Den mest useriøse er jo alltid den som vil ha one night stand.
  • Noxi

# 27. 14. sep 2017 21:54 Jeg har aldri one night stands. Det finnes det for mange bakterier og virus til å drive med. Ekkelt med folk som ligger rundt, syns nå jeg.

Merk mine ord: Elsker er ikke arena for å møte noen å vine med. Meld deg på tinder eller noe kompis.

• Weltschmerz

# 28. 14. sep 2017 22:00
    Noxi skrev 14.09.17 kl. 21:54
    Meld deg på tinder eller noe kompis.

Tinder er jo bare Grindr for den pripne.

Et bordell er fortsatt et bordell, selv om man kaller det noe annet.

• fudgeRgodt

# 29. 15. sep 2017 00:12 (red. kl. 00:14) Det kommer kanskje litt an på hvem som du treffer og hva hans hensikter er, men i mange tilfeller er det kanskje ikke så mye å tape på å gå hjem til seg sjøl alene etter første prat. En del ønsker å ha nye eventyr hele tida og da blir man bare et tilfeldig ligg for natta, fordi det er tilfeldigvis du som er der "der og da", og så kjenner man ikke hverandre dagen derpå. Det er ganske surt hvis du hadde håpet på noe mer. Easy come, easy go, som det heter. Du kan gjøre deg sjøl mer interessant ved å ikke være for lett tilgjengelig for ham. La ham få kjempe litt for å havne nedi buksa di til slutt. Om han ikke gidder å møte deg noen ganger før det blir til noe mer, er han helt sikkert ikke verdt det heller. For mange er det å finne en fyr og få han til sengs nesten som å gå på jakt eller som å vinne i sport eller spill. Det er mye spenning inni bildet. Han ser seg ut et bytte og gjør det til sitt. Når du er hans er du ikke interessant lengre. Da er oppgaven fullført, og han går i gang med nestemann, fordi da slår jaktinstinktet inn igjen og han må se seg ut den neste som han kan tilegne seg. Alle er ikke sånn, men mange er det, og med det i tankene går det greit å si at "det har vært en hyggelig kveld, nå er det blitt litt seint, du skal opp tidlig og vil gjerne møte han igjen".
  • E_T

# 30. 15. sep 2017 00:30 (red. kl. 00:35) Bare vær ærlig og direkte om at du ikke er interessert i one night stand.
    Blir han sur og går sin vei? Da er det hans tap. Ferdig snakka..