Forum

2125

innlogget

40193

medlemmer

Norges største og beste møteplass for homofile, bifile og transpersoner!

Bli medlem gratis!

© GAYSIR AS
Om oss  • Personvern  • Annonsering
Tips oss: [email protected]
  • 0123456789ABCDE

Breivik 2

15. mar 2019 09:01 (red. kl. 09:11) | Vist 1077 ganger. https://www.dagbladet.no/nyheter/hyller-breivik-i-manifest/70875248

NewZealand ansees av mange preppere (Dommedags-forbederede) som en trygg havn i en turbulent verden. Men nå har intern-terroren funnet veien til NewZealand også...

Hvorfor tror dere Breivik 2 dukker opp her, og Breivik dukket opp i Norge, i stedet for i andre nasjoner?

• Zolex

# 1. 15. mar 2019 09:18 (red. kl. 09:22) Jeg har egentlig ikke tid til det her nå, men jeg vil bare trekke frem noen av de første kommentarene på Erna Solbergs Facebookpost om dette terrorangrepet:

"Derfor er det viktig å bevare Norge som et kristen land !!"

"Ja dette passer vel din agenda perfekt vil jeg tro."

"Vill ha forbud mot islam som er like ille som nazismen"

"…"og våre tanker går til de etterlatte” en floskel som begynner å bli utslitt…. kan dere ikke forsøke med handling i stedet for bare tankene???…. egentlig også patetisk at det er moskeér i Christchurch….. og hvorfor skal det bygges moskeer i kristne land??… muslimer lar seg ikke intergrere… det har vi sett nå siden ca år 600…….. på tide å ta noen grep…. f eks forby islam som ideologi på lik linje med nasizme..."

"Ser ut som en terrrorhandling?!!!!!.. du er en veldig smart dame. Hva med Samboeren til Justisministeren som terroriserte hele landet og sølvelglelig terroriserte vårt åpent demokratiske samfunn. Tør du å kalle en ho en terrorist?! .. dessuten kjenner hun ham best, en *Rasisit*. Hva skal du gjøre med det?! .. Vær forsiktig, det samme kan skje i Norge og det kan gå begge veier."

Person 1: "Vær forsiktig , Erna med og fortelle folket hvem som står bak, kan være helt andre"
    Person 2: "[navn] det synes som om det er en høyreekstrem motivert av Breivik"
    Person 1: "Vet ikke enda"

Om jeg ikke var misantrop nok da jeg våknet kom det i det minste med frokosten :))

Edit: Nok Facebook for i dag.

• Henrik3

# 2. 15. mar 2019 09:28 (red. kl. 09:30) New Zealand og Norge er veldig like på mange måter, pussig nok, relativt rike og rolige land i utkanten. Jeg kjenner ikke New Zealand spesielt godt, men jeg regner med at de har en innvandringsdebatt. Jeg kan ikke si noe om hvorfor New Zealand opplever dette, men når man ser hvordan Breivik nærmest var et forvarsel om det vi i dag ser på facebook, så skjønner vi hvorfor Norge fikk Breivik, i det minste.
  • Taakefyrsten

# 3. 15. mar 2019 09:39
    Henrik3 skrev 15.03.19 kl. 09:28 New Zealand og Norge er veldig like på mange måter, pussig nok, relativt rike og rolige land i utkanten. Jeg kjenner ikke New Zealand spesielt godt, men jeg regner med at de har en innvandringsdebatt. Jeg kan ikke si noe om hvorfor New Zealand opplever dette, men når man ser hvordan Breivik nærmest var et forvarsel om det vi i dag ser på facebook, så skjønner vi hvorfor Norge fikk Breivik, i det minste.

Vi har en natur som ligner i begge land. Og av de første innvandrere fra Europa var dansker og nordmenn sterkt representert. Landets navn har en opprinnelse fra nederlandsk/frisisk, noe som igjen knytter an til Nord-Europa. Kaptein James Cook kartla kysten på en av sine reiser og gjorde landet kjent for europeere og la det inn under den britiske kronen.

• Larsy

# 4. 15. mar 2019 09:57 Jeg hater voldelige mennesker
  • Ingefæroter

# 5. 15. mar 2019 10:07
    Zolex skrev 15.03.19 kl. 09:18
    Jeg har egentlig ikke tid til det her nå, men jeg vil bare trekke frem noen av de første kommentarene på Erna Solbergs Facebookpost om dette terrorangrepet:

"Derfor er det viktig å bevare Norge som et kristen land !!"

"Ja dette passer vel din agenda perfekt vil jeg tro."

"Vill ha forbud mot islam som er like ille som nazismen"

"…"og våre tanker går til de etterlatte” en floskel som begynner å bli utslitt…. kan dere ikke forsøke med handling i stedet for bare tankene???…. egentlig også patetisk at det er moskeér i Christchurch….. og hvorfor skal det bygges moskeer i kristne land??… muslimer lar seg ikke intergrere… det har vi sett nå siden ca år 600…….. på tide å ta noen grep…. f eks forby islam som ideologi på lik linje med nasizme..."

"Ser ut som en terrrorhandling?!!!!!.. du er en veldig smart dame. Hva med Samboeren til Justisministeren som terroriserte hele landet og sølvelglelig terroriserte vårt åpent demokratiske samfunn. Tør du å kalle en ho en terrorist?! .. dessuten kjenner hun ham best, en *Rasisit*. Hva skal du gjøre med det?! .. Vær forsiktig, det samme kan skje i Norge og det kan gå begge veier."

Person 1: "Vær forsiktig , Erna med og fortelle folket hvem som står bak, kan være helt andre"
    Person 2: "[navn] det synes som om det er en høyreekstrem motivert av Breivik"
    Person 1: "Vet ikke enda"

Om jeg ikke var misantrop nok da jeg våknet kom det i det minste med frokosten :))

Edit: Nok Facebook for i dag.

Og kloakken, Resett, forsøker å vinkle det til at det eeeeeegentlig er muslimenes feil. Jeg trur jeg bare logger av alt og tar med meg boller og en termos med te opp i skogen.

• Lord Lolindir

# 6. 15. mar 2019 10:37
    Taakefyrsten skrev 15.03.19 kl. 09:39
    Vi har en natur som ligner i begge land. Og av de første innvandrere fra Europa var dansker og nordmenn sterkt representert. Landets navn har en opprinnelse fra nederlandsk/frisisk, noe som igjen knytter an til Nord-Europa. Kaptein James Cook kartla kysten på en av sine reiser og gjorde landet kjent for europeere og la det inn under den britiske kronen.

Zealand er også det engelske navnet på Sjælland.
  • Lord Lolindir

# 7. 15. mar 2019 10:38
    Larsy skrev 15.03.19 kl. 09:57
    Jeg hater voldelige mennesker

Hvorfor kan ikke alle bare elske hverandre?
  • Henrik3

# 8. 15. mar 2019 11:12 (red. kl. 11:15) Terroristen var ikke fra New Zealand. Han er en 28-årig australsk rasist. De sier på CNN at holdningene hans ikke er vanlige på New Zealand. Han hadde visst ikke vært lenge i landet.
  • Henrik3

# 9. 15. mar 2019 11:28
    Ingefæroter skrev 15.03.19 kl. 10:07
    Og kloakken, Resett, forsøker å vinkle det til at det eeeeeegentlig er muslimenes feil. Jeg trur jeg bare logger av alt og tar med meg boller og en termos med te opp i skogen.

Dette er visst vanlige holdninger i Australia også. Til og med i parlamentet. De har en slags mannlig Listhaug der, visstnok.
    https://www.smh.com.au/politics/federal/disgusting-morrison-slams-senator-s-comments-on-christchurch-massacre-20190315-p514oj.html
  • Henrik3

# 10. 15. mar 2019 11:42 (red. kl. 11:43) Han var personlig trener I New South Wales, godt likt og hadde vært i Nord Korea (behøver ikke bety noe, men !!!)
    https://www.abc.net.au/news/2019-03-15/christchurch-shooting-brenton-tarrant-what-we-know/10904744
  • Oledole

# 11. 15. mar 2019 12:35 Menneskeheten vil alltid bestå av komplette idioter now and forever, endel av mangfoldet, desverre!
  • Hofman

# 12. 15. mar 2019 12:54
    Henrik3 skrev 15.03.19 kl. 11:12
    Terroristen var ikke fra New Zealand. Han er en 28-årig australsk rasist. De sier på CNN at holdningene hans ikke er vanlige på New Zealand. Han hadde visst ikke vært lenge i landet.

Se der ja, innvandrer.

Vi må altså være forsiktige med å ta inn flere ...

... svensker.

• Rumperally

# 13. 15. mar 2019 14:11
    Hofman skrev 15.03.19 kl. 12:54
    Se der ja, innvandrer.

Vi må altså være forsiktige med å ta inn flere ...

... svensker.

Absolutt!!!!! Man vet jo ikke hva de kan være influert av:):):):):):)
  • Henrik3

# 14. 15. mar 2019 14:12
    Rumperally skrev 15.03.19 kl. 14:11
    Absolutt!!!!! Man vet jo ikke hva de kan være influert av:):):):):):)

Astrid Lindgren. Evert Taube. Grøss
  • Rumperally

# 15. 15. mar 2019 14:18
    Henrik3 skrev 15.03.19 kl. 14:12
    Astrid Lindgren. Evert Taube. Grøss
    HVAFORNOE???? Jeg tror nok de vil være forbudt der borte i løpet av kort tid...……………...